Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mavantos schreef:Shenavallie schreef:Als ik mij verplaats in jullie antwoorden alsof ik tegen een ander praat, dan begrijp ik jullie reactie helemaal. Het voelt allemaal zo dubbel, want ik komt mijn beloftes altijd na. Dus het voelt niet goed om nu ineens toch weer af te bellen. Al ga ik het maar gewoon proberen. Lukt het niet, dan kan ik altijd nog met mijn leidinggevende overleggen.
Mijn mentaliteit is een beetje hetzelfde als die van jou. Ik zou net zoals jij nu zegt het toch gewoon gaan proberen, maar wel bij je manager aangeven dat het herstel toch tegenvalt dus je aankijkt hoe lang je het volhoudt.
Er is ook echt niks mis mee om je ziek te melden overigens, maar ik vind dat ook altijd lastig. Opgevoed met "je gaat het gewoon proberen en als het echt niet gaat dan ga je naar huis".
Eapy schreef:Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.
Dus de dierenarts zegt goh. We kunnen hier van alles aan doen, maar ik denk dat het wel een beetje einde is… zegt de eigenaar doodleuk ‘oh ja hoor daar denken we al zo’n 2 jaar over na. Maareehhhh kan het over 2 weken? Want mijn partner zit in België, vandaar.’
Serieus?
Telpeva schreef:Ik ben al jaren niet ziek geweest, volgens mij is mijn verkoudheidje nu even volop die schade aan het inhalen want ik heb mij tijden niet zo beroerd gevoeld.
Mijn echinaforce, hot coldrex, tabletjes en al die andere zooi wat helpt bij keelpijn en verkoudheid en dergelijke heb ik al zo lang niet gebruikt dat het al 2 jaar over de datum is, dus ik heb ook niks in huislekker dit.
Eapy schreef:Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.
Dus de dierenarts zegt goh. We kunnen hier van alles aan doen, maar ik denk dat het wel een beetje einde is… zegt de eigenaar doodleuk ‘oh ja hoor daar denken we al zo’n 2 jaar over na. Maareehhhh kan het over 2 weken? Want mijn partner zit in België, vandaar.’
Serieus?
Serieus?
Telpeva schreef:Eapy schreef:Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.
Serieus?
Ik merk dat ik deze moeilijk kan loslatenzijn er misschien nog vervolgstappen mogelijk zoals melding maken van verwaarlozing, eventueel inbeslagname van dit diertje zodat het nu hulp kan krijgen en niet nog 2 weken hoeft te verpieteren...?
Je snapt toch niet hoe mensen zo kunnen zijn, ik niet in elk geval.
luuntje schreef:Rennie ik zou het stuk buis gratis willen laten vervangen. Garantie.
Buis hoort bij normaal gebruik niet zo snel stuk te gaan.
imaudy schreef:Daphne__ schreef:Zelf zou ik dat absoluut doen. Vooral omdat een eventuele goedkeuring mijn fokmerrie ster preferent maakt en haar moeder is ook al kroon preferent, zou fantastisch zijn dus. Maar heb hem verkocht aan een grotere naam, die meerdere jonge hengsten heeft lopen en dekhengsten. Vrees dus dat als hij niet minstens 4 cm groeit voor Februari, zijn ballen niet veilig zijn![]()
Volle broer van deze hengst (ik wou precies zo een als de eerdere, maar dan merrie, mislukt)loopt bij een andere hengstenhouder in de opfok, voor 2026. Hoop nu dus dat als die voor 2025 niet groot genoeg is, dat zijn broer dan iig wel op de keuring komt
Spannend, hoop op goedgekeurde dekhengst hihi. Je ponies hebben best body dacht ik. Dan maakt de stokmaat minder uit.