Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
purny schreef:Ergernis 1: Iets ergens neerzetten en vervolgens niet meer weten waar je het gelaten hebt.
Ergernis 2: Vriendin stuurt appje dat ze de verjaardag van haar kleine meid vieren, ik stuur terug dat ik niet kan omdat ik op vakantie ben.
Vervolgens stuur ik dat ik 24 mei geopereerd word. Krijg ik een appje terug: Dan is haar verjaardag...
Niet eens een appje van o fijn dat je dan geopereerd wordt, succes...
Eigenlijk kan ik het niet eens een ergernis noemen maar meer een teleurstelling?
Niobe schreef:Flying_Angel schreef:Dit! Zie ik iets leuks, oh Temu, laat maar.
Elke. Keer. Weer.
Zo irritant.
Ik vind het ook knap dat zij hun spullen zo mooi kunnen laten lijken, want volgens mij is het in het echt vast niet zo geweldig. Het trekt me elke keer.
Shenavallie schreef:Serieus...? Waarom hangen mensen toch zo aan een verjaardag...
En anders kom je later toch een keer langs als je hersteld bent? Is dat meisje gewoon 'twee keer jarig'.
purny schreef:Shenavallie schreef:Serieus...? Waarom hangen mensen toch zo aan een verjaardag...
En anders kom je later toch een keer langs als je hersteld bent? Is dat meisje gewoon 'twee keer jarig'.
Punt is dat ze niet om de hoek woont maar ergens in Brabant. En een ander punt is dat toen zij bezig was met het hele babyproces wat niet gemakkelijk is gegaan ik vrijwel altijd geïnteresseerd was in hoe het ging met het proces.
Mijn ergernis is dus ook dat dit voor de tweede keer is dat ze geen interesse toont in mij. Met mijn eerdere operatie kreeg ik niet eens een appje hoe het was gegaan, nee mevrouw had het druk.
En gisteren dus ook weer toen ik zei dat ik op die datum geopereerd werd geen antwoord van: goh meid, spannend en succes, maar nee gewoon een appje dat die kleine meid jarig is die dag.
Daarom begin ik sterk te twijfelen of het ritje naar Brabant wel de moeite waard is als ik straks mijn auto heb..
En misschien heb ik wel een ander idee van vriendschap en probeer ik er meer energie in te steken dan de ander?