Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 04:32

Lag zo lekker te slapen...Hoofdpijn en pijnscheuten in de rechterschouder omdat je wilt omdraaien of iets beweegt.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 06:53

Ik ben gisteren 0,0 productief geweest op het vlak van mijn werk. Vandaag maar naar kantoor en hopelijk pik ik daar de draad weer op. Baal van mezelf dat ik zo lamgeslagen ben.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 07:41

Ik heb vandaag een toets die ik moét halen voor mijn opleiding (Geen herkansing meer mogelijk).
Alleen door de uitslag van het uitstrijkje ben ik helemaal van de zeik.
Niet goed kunnen concentreren, zoveel stress en elk moment kunnen janken. Dus ik hoop echt dat ik het op een ander moment mag gaan doen. Of tenminste een herkansing

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 08:56

Flexplekken op werk. Ik kom expres vroeg, zit er toch een of andere vreemde muts op 'mijn' plekje en dat kan mijn autistische brein niet aan.... :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 08:56

purny schreef:
Ergernis 1: Iets ergens neerzetten en vervolgens niet meer weten waar je het gelaten hebt.

Ergernis 2: Vriendin stuurt appje dat ze de verjaardag van haar kleine meid vieren, ik stuur terug dat ik niet kan omdat ik op vakantie ben.
Vervolgens stuur ik dat ik 24 mei geopereerd word. Krijg ik een appje terug: Dan is haar verjaardag...
Niet eens een appje van o fijn dat je dan geopereerd wordt, succes...

Eigenlijk kan ik het niet eens een ergernis noemen maar meer een teleurstelling?

Serieus...? Waarom hangen mensen toch zo aan een verjaardag...
En anders kom je later toch een keer langs als je hersteld bent? Is dat meisje gewoon 'twee keer jarig'. ;)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 09:15

Niobe schreef:
Flying_Angel schreef:
Dit! Zie ik iets leuks, oh Temu, laat maar.

Elke. Keer. Weer.

Zo irritant.
Ik vind het ook knap dat zij hun spullen zo mooi kunnen laten lijken, want volgens mij is het in het echt vast niet zo geweldig. Het trekt me elke keer.

Wat ik tot nu toe van Temu heb gekocht is goede kwaliteit, geen klachten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 09:20

Vannacht weer een uur krom gelegen van de kaakpijn. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:14

Trouwens zondag toch dikke hand. Volgende ochtend was het weg, maar soms komt het weer terug en na plassen is het weer weg.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:15

Raam lek ;(

Nu wilde ik al een schuifpui, maar verdorie... Wilde nog wel een jaar sparen _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:33

Buikgriep in huis.Ik hoop niet dat de rest van het gezin besmet raakt.Ik ga morgen maar niet naar mijn vader van 90.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:34

Shenavallie schreef:
En anders kom je later toch een keer langs als je hersteld bent? Is dat meisje gewoon 'twee keer jarig'. ;)

Punt is dat ze niet om de hoek woont maar ergens in Brabant. En een ander punt is dat toen zij bezig was met het hele babyproces wat niet gemakkelijk is gegaan ik vrijwel altijd geïnteresseerd was in hoe het ging met het proces.
Mijn ergernis is dus ook dat dit voor de tweede keer is dat ze geen interesse toont in mij. Met mijn eerdere operatie kreeg ik niet eens een appje hoe het was gegaan, nee mevrouw had het druk.
En gisteren dus ook weer toen ik zei dat ik op die datum geopereerd werd geen antwoord van: goh meid, spannend en succes, maar nee gewoon een appje dat die kleine meid jarig is die dag.

Daarom begin ik sterk te twijfelen of het ritje naar Brabant wel de moeite waard is als ik straks mijn auto heb..

En misschien heb ik wel een ander idee van vriendschap en probeer ik er meer energie in te steken dan de ander?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:46

Een duif die levensmoe is zitten nu 4 katten voor balkon deur doe open mens. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-24 10:48

purny schreef:
Shenavallie schreef:

Punt is dat ze niet om de hoek woont maar ergens in Brabant. En een ander punt is dat toen zij bezig was met het hele babyproces wat niet gemakkelijk is gegaan ik vrijwel altijd geïnteresseerd was in hoe het ging met het proces.
Mijn ergernis is dus ook dat dit voor de tweede keer is dat ze geen interesse toont in mij. Met mijn eerdere operatie kreeg ik niet eens een appje hoe het was gegaan, nee mevrouw had het druk.
En gisteren dus ook weer toen ik zei dat ik op die datum geopereerd werd geen antwoord van: goh meid, spannend en succes, maar nee gewoon een appje dat die kleine meid jarig is die dag.

Daarom begin ik sterk te twijfelen of het ritje naar Brabant wel de moeite waard is als ik straks mijn auto heb..

En misschien heb ik wel een ander idee van vriendschap en probeer ik er meer energie in te steken dan de ander?

Klinkt voor mij een beetje als een typisch moeder-wordt-opgeslokt-door-kind verhaal. Altijd rottig zoiets als je al lang vriendinnen bent.. -O-

Heel veel succes in ieder geval met je operatie!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 10:52

Of mijn collega’s vragen hele gekke dingen aan mij of ik snap het gewoon allemaal niet meer.

Tijd om even een rondje om het huis te lopen denk ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 11:52

Ik zou even bellen Purny en zeggen dat je graag een andere keer komt voor die kleine haar verjaardag. Daarnaast dat je wel teleurgesteld bent, dat er geen belangstelling lijkt te zijn in hoe het met jou gaat. Dit kan beter telefonisch dan via de app omdat schrijftaal anders over kan komen dan praten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 12:19

Sluit ik me bij aan, Ineke2 en xPabloBokt. Misschien is die vriendin zich er helemaal niet van bewust.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 12:22

Dat mijn schoonfamilie zondag wil jaa shoppen voor kleding voor de bruiloft van zwager. En ik met mijn goede verstand wel gezegd heb dat ik wel mee ga. Maar mijn schoonzusje de control freak wil nu een hele dag planning inclusief 2 voorkeur winkels per persoon waar we naar toe gaan. Ik weet dat dit door haar autisme komt, dus ik probeer het los te laten. Maar ik wordt er wel gek van. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 12:45

Dat m'n pup niet eet... Ja wel met natvoer erdoorheen maar het is niet de bedoeling dat ie dat iedere maaltijd krijgt

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 12:58

Handdrukspuit ontploft.Bloeduitstortingen aan enkele vingers en aan mijn onderbenen door de stukken die er tegenaan vlogen.
Gelukkig niet in mijn gezicht want ik stond er voorover gebukt over tijdens het oppompen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 13:53

Jaren mocht ik niet zeggen dat het astma is en nu vandaag blijkt toch gewoon astma te. Waarom zo moeilijk doen. 8)7

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 14:55

M'n werk.. Echt ik begrijp niet waarom er niet geluisterd wordt.

Vorig jaar heb ik een burn-out gehad. Toen is het een tijdje goed gegaan tot eind vorig jaar. Hadden ze mij heel veel uren ingedeeld wat ik niet trok en daardoor een terugval gehad. Meerdere keren erachteraan gezeten dat ik dat echt niet kan maar er werd weinig mee gedaan.

Nu weer hetzelfde. Ik heb een contract ooit eens getekend voor 17u per week. Als ik naar de maand mei kijk dan zit ik wekelijks al boven de 20 uur per week!

Vorige maand vond ik het ook al vrij veel, dit aangekaart bij m'n roostermaker en die zei: ik kom op 64u uit per 4 weken ipv de 68u per weken deze maand. Ja 17x4 is idd 68 u maar ben ik nou gek als ik zeg dat ik heb getekend voor 17u per week en niet meer dus wat boeit die 68u per 4 weken. M'n salaris krijg ik ook per maand en niet per 4 weken.

Heb ik vorige week maandag m'n leidinggevende gebeld, nam niet op dus voicemail ingesproken. Had blijkbaar een week vrij. Vandaag nog niks gehoord.
Ik wordt er zo boos om, zeggen ze trek aan de bel als het niet meer gaat. Wil ik nu op tijd zijn door aan te geven dat het zo niet kan reageert er niemand.
Ik heb geen zin in nog een keer een terugval

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 15:00

Ben sinds zaterdag ziek en m'n hoofd werkt niet. Zojuist kopje thee aan het zeten, en vergeten dat ik dat deed. Gevolg: de heetwater dispenser blijft lopen en alles overstroomt :') .

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 16:48

Dat mijn Vinted pakketje nog steeds niet verstuurd is na een week. Verkoper heeft de situatie uitgelegd, maar wil het pakketje graag voor Koningsdag hebben dus beetje jammer dit..

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 18:15

De hautaine overburen,die nog nooit een goeiedag hebben gezegd,die me in het oog aan het houden zijn en doorbriefen aan de verhuurder,die schuin achter hen woont,wanneer ik weg ga en thuis kom.
Het begint echt op te vallen dat de verhuurder me via telefoon lastig valt net na dat ik thuis kom.
Ik betrap mezelf erop dat ik amper nog in de voortuin kom,tenzij
's morgens heel vroeg of 's avond laat zodat ze me niet zien.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 19:58

Vanochtend bloedgeprikt om te kijken of mijn bloedwaarden tegenover vrijdag/zaterdag beter waren geworden..
Helaas slechter geworden dus mocht weer naar de spoed in het umcg... weer opname ben er zo klaar mee!!