Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
F_Orumster schreef:Ik had een chat met een 16 jaar jongere gozer (nee daar jaag ik niet op, maar op feeld kun je al berichten sturen zonder match). Die gozer kwam me erg bekend voor, en heb screenshots gestuurd naar een vriendin. Blijkt inderdaad de vriend van haar dochter te zijn. Daar gaan gesprekken plaatsvinden...
F_Orumster schreef:Ik had een chat met een 16 jaar jongere gozer (nee daar jaag ik niet op, maar op feeld kun je al berichten sturen zonder match). Die gozer kwam me erg bekend voor, en heb screenshots gestuurd naar een vriendin. Blijkt inderdaad de vriend van haar dochter te zijn. Daar gaan gesprekken plaatsvinden...
Wat erg.
F_Orumster schreef:Ik vond Palousa Boy al wat tammetjes geworden hierMaar eh, leuk hoor.
Is de indruk in real life te vergelijken met alle uren aan de telefoon?
assie schreef:Oooh echte boktliefde. Leuk!
Dat betekent vast dat die speeddates in Frankrijk niet meer doorgaan he![]()
Haha, nee hartstikke leuk voor jullie.
Maar mijn persoonlijke speeddateplan gaat nu niet meer door denk ik
Steenbok12 schreef:Haha wat een leuke wending! Jeetje maar wat een reis afstand hoor. Dan snap ik wel dat je er wat langer aan vast plakt. En ik heb mn straal op maximaal 13km staan haha
capopjekop schreef:Yes fijn dat het nu bekend is. Ik was steeds bang om grapjes te maken en jullie te exposen
Steenbok12 schreef:Ben wel benieuwd hoe het gestart is.. haha.
Suzanne F. schreef:Wat leuk zeg! Zo scherp was ik nog niet.
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen is zeker een rare vraag nu?
Volgens mij kwam ik ergens in januari weer meekletsen in het topic. Begin februari heb ik hem een berichtje gestuurd nadat hij een aantal keer reageerde op mijn posts. Vanuit daar werd het meer en 1,5 week geleden ben ik daar een lang weekend geweest.
We hebben elkaar al wel eerder ooit op een verjaardag gezien maar dat is echt 10 jaar geleden en daar weet ik niet zoveel meer vanaf. Als ik hem niet eerder had gezien, was ik ook niet zomaar naar Frankrijk gegaan 
Zonnetje81 schreef:Oh wat grappig! Dat was me nooit opgevallen. Maar gelukkig hebben we scherpe mensen onder ons
Ben je stiekem van je geloof gevallen dat je geen mannen date met kinderen? Heb je er nu er meteen een paar erbij met datenSorry dat bericht staat me nog bij dat je ze allemaal weg swipte.
capopjekop schreef:De mannen willen eigenlijk altijd betalen is mijn ervaring. Dat vind ik prima. Voel ik niks voor een date 2 dan zeg ik altijd dat ze een tikkie moeten sturen. Voel ik wel wat voor date 2 dan betaal ik die.
Ik heb er overigens ook geen moeite mee om zelf op date 1 te betalen. Maar ik merk dat veel mannen dat toch graag zelf willen doen. Je moet heel snel de bon weg grissen dan
Berdien schreef:Wat een leuke wending dit!
capopjekop schreef:De mannen willen eigenlijk altijd betalen is mijn ervaring. Dat vind ik prima. Voel ik niks voor een date 2 dan zeg ik altijd dat ze een tikkie moeten sturen. Voel ik wel wat voor date 2 dan betaal ik die.
Ik heb er overigens ook geen moeite mee om zelf op date 1 te betalen. Maar ik merk dat veel mannen dat toch graag zelf willen doen. Je moet heel snel de bon weg grissen dan
naranja1 schreef:Mijn date van zaterdag is vervroegd naar vrijdag. Hij komt mij heloen met mn kast in elkaar zetten. En dan haan we zaterdag poolen en lunchen. En hij blijft slapen
maar des te leuker zijn de momenten dat we wel samen zijn

palousa_boy schreef:naranja1 schreef:Mijn date van zaterdag is vervroegd naar vrijdag. Hij komt mij heloen met mn kast in elkaar zetten. En dan haan we zaterdag poolen en lunchen. En hij blijft slapen
Kast in elkaar zetten is wel een goede test![]()
Hier maken we er dus ook gewoon weekendjes van al is de eerste en laatste dag al korter omdat er gereisd moet wordenmaar des te leuker zijn de momenten dat we wel samen zijn
![]()
Ik heb ook echt geen behoefte om hier naast nog te daten, richt liever mn aandacht en tijd op 1 persoon![]()
Tinder al verwijderd enzo
En wat is nou ver weg steenbok
. Ik wil de komende jaren echt mijn zekerheid niet op geven. Ik kan niet uit deze regio en mn huis uit. Er hangen teveel risico's aan met huidige huizenmarkt en mn financiële situatie als alleen staande moeder. In mn huis mag je daarnaast ook niet wonen met meer dan 3. Ik vind laagdrempelig contact ook gewoon echt fijn. Spontaan kunnen aanwaaien. Mn kind regeling ligt vast en merk nu al weinig flexibiliteit bij mn ex bij veranderingen. Een toekomstig partner moet zich flink willen aanpassen en dat kan alleen als iemand geen kinderen heeft of geen co ouderschap en flexibiliteit met werk. Deze kerel woont 1 uur en 10 minuten rijden met de auto maar komt regelmatig in Eindhoven, vandaar onze match. Dus even spontaan aanwaaien kan eigenlijk niet. Maargoed deze is kindloos en vooralsnog wel chill en flexibel in werktijden en locatie en toekomstverwachtingen dus dat scheelt. Anders was ik er al niet aan begonnen. Ondanks dat ik daten sowieso in een rustig tempo wil laten verlopen lijkt toewerken naar samen wonen mij in een paar jaar heel fijn en met zulke afstanden is dat gewoon echt lastig met kids vanuit beide kanten. Want ook met middelbare school blijf je regio gebonden.
dus daar zal ze ook gewoon rekening mee moeten houden.
en als de wil dan groot genoeg is vind je daar ook wel een weg in.