[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 16:13

Geen kindproof huis hier. Wel een bench in de aanbieding, dat is het beste dat ik kan/wil doen :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:42

Afbeelding
:')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:40

lor1_1984 schreef:

Daar zijn geen horrorfilms voor nodig.

Ga een dagje naar de stad/ een pretpark/ met het OV en de horror komt vanzelf

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:43

Even uit eten bij de Mac drek op zondag en mocht je klapperende eierstokken hebben, ze zijn direct stil.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:43

Ik heb denk ik nog liever zo'n kind met een demoon in zich in huis dan een onopgevoed kind _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:08

DuoPenotti schreef:
Even uit eten bij de Mac drek op zondag en mocht je klapperende eierstokken hebben, ze zijn direct stil.

Een dag op mijn werk be like: 50 reden waarom...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:14

DuoPenotti schreef:

Gynaecoloog zou kantoor en kliniek naast de mac moeten hebben.
Kun je meteen door :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 06:39

McGyno combi menu: 1 frisdrank, burger en friet + sterilisatie. ‘Wilt u daar nog saus bij mevrouw?’

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:22

Afgelopen zondag naar de ikea in Haarlem geweest en dat is ook een prima middel om elke vorm van kinderwens meteen de kop in te drukken.

Wat een schandalige toestanden. Kinderen schreeuwen om te schreeuwen (met een grote glimlach) door de rekken, kinderen die alles moeten vastpakken, gillen, snot, klimmen, duwen, middelvingers naar de ouders (knul was mss 6 jaar ofzo). Tuurlijk, er waren ook brave kinderen maar ik kan me echt niet herinneren dat dit 10/15 jaar geleden ook zo aan toe ging. Het leek wel een binnenspeeltuin ipv woonwinkel

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:49

Schuur_ schreef:
Afgelopen zondag naar de ikea in Haarlem geweest en dat is ook een prima middel om elke vorm van kinderwens meteen de kop in te drukken.

Wat een schandalige toestanden. Kinderen schreeuwen om te schreeuwen (met een grote glimlach) door de rekken, kinderen die alles moeten vastpakken, gillen, snot, klimmen, duwen, middelvingers naar de ouders (knul was mss 6 jaar ofzo). Tuurlijk, er waren ook brave kinderen maar ik kan me echt niet herinneren dat dit 10/15 jaar geleden ook zo aan toe ging. Het leek wel een binnenspeeltuin ipv woonwinkel

En je moet vooral niet boos naar die kinderen kijken of er wat van zeggen. Dan heb je een stel kwade ouders op je dak... het lijkt wel alsof ouders soms bang zijn van hun eigen kinderen en daarom maar geen regels hebben.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:51

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 18:04

Schuur_ schreef:

Oh my, die is echt erg idd. Ik maakte eens de fout om een rondje om de Veerplas (water vlakbij Ikea) te lopen en dan op de terugweg een kop koffie te gaan drinken bij Ikea. Wat een krijspaleis was dat zeg!

Vrijdag ga ik de Ikea in Breda uitproberen. Ik hoop dat de kinderen nog op school zitten als ik daar ben, al heb ik er een hard hoofd in. :=

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:26

Ik kom even binnen vallen. Hoe staan jullie er tegen over om als single kinderloos niet naar kinderverjaardagen van vriendinnen te gaan? Vriendinnen ken ik al vanaf groep 1 en altijd wel contact gehouden. Ik denk dat ik ze z'n 5/6 keer per jaar zie. Misschien iets meer/iets minder. We hebben wel een app groep voor lief en leed waar wel redelijk wat gedeeld wordt. Ik heb een tijdje samen gesport met één van de dames, maar daar ben ik inmiddels mee gestopt. Maar ze hebben allebei kinderen en die zijn natuurlijk jarig. Ik heb vorig jaar al aangegeven dat ik kinderverjaardagen niet bij hoef te wonen. Die kinderen kennen mij amper. Misschien dat de oudste mijn herkent, maar verder denk ik niet. Vanuit mezelf heb ik er niet z'n behoefte om heen te gaan. Maar merk dat dit toch gevoelig ligt. Hoe staan jullie daarin?

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:31

Ik ga alleen naar verjaardagen van de kinderen van mijn broer. Nou ja ging, het zijn inmiddels pubers.
Ik denk dat het kind ook geen behoefte heeft aan een half vreemde dame die hij/zij niet kent.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:34

Hier ook enkel naar kinderen van broers/zus.

Verjaardag van kinderen van vrienden hebben we nooit gedaan.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:48

Ik heb direct bij het eerste kind binnen de vriendinnengroep aangegeven dat ik geen kinderverjaardagen doe. Dan blijf je bezig. En daar hebben ze ook wel begrip voor gelukkig.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 20:50

Ik ga naar geen enkele kinderverjaardag. Ik kan mijn energie wel beter besteden dan het uit me laten zuigen tijdens de uren waar ik bijna niemand ken, de kinderen ook niks eraan hebben dat ik er ben en ik onzinnige gesprekken moet voeren met mensen waar ik niks mee heb.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

Ik ga naar de verjaardag van mijn neefje en naar de verjaardagen van de kinderen van een vriendin waar ik al meer dan 20 jaar mee bevriend ben.

Verder geen kibderverjaardagen voor mij :n

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:50

Van mn familie. En van 1 vrienden groep. Vind het niet fantastisch, maar helaas zie ik ze momenteel buiten de verjaardagen niet of amper, dus vind het dan wel fijn om ze toch even te zien en te spreken.

Ik probeer iedereen wel altijd te feliciteren met de verjaardag van hun kinderen, of een kaartje te sturen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:07

Nope, van familie ook niet. Ik stuur een kaartje met 10 euro en ze zijn blij.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Ik ga al niet naar verjaardagen voor volwassenen dus waarom wel voor kinderen? :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:11

Ik zit as we speak bij de eerste verjaardag van mijn vriend zijn neefje. Het is goed weer en ik ben even buiten gaan zitten. Inmiddels 4 mannen erbij verzameld :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

Herfstblad schreef:
Ik kom even binnen vallen. Hoe staan jullie er tegen over om als single kinderloos niet naar kinderverjaardagen van vriendinnen te gaan? Vriendinnen ken ik al vanaf groep 1 en altijd wel contact gehouden. Ik denk dat ik ze z'n 5/6 keer per jaar zie. Misschien iets meer/iets minder. We hebben wel een app groep voor lief en leed waar wel redelijk wat gedeeld wordt. Ik heb een tijdje samen gesport met één van de dames, maar daar ben ik inmiddels mee gestopt. Maar ze hebben allebei kinderen en die zijn natuurlijk jarig. Ik heb vorig jaar al aangegeven dat ik kinderverjaardagen niet bij hoef te wonen. Die kinderen kennen mij amper. Misschien dat de oudste mijn herkent, maar verder denk ik niet. Vanuit mezelf heb ik er niet z'n behoefte om heen te gaan. Maar merk dat dit toch gevoelig ligt. Hoe staan jullie daarin?

Ik heb niet per se actief gezegd dat ik niet hoef te komen, maar wordt echt zelden uitgenodigd. Alleen bij familie :') .
Soms is het wel een beetje ongemakkelijk dat kinderen van vriendinnen je helemaal niet kennen terwijl je zo'n goede band hebt met één van de ouders, maar uiteindelijk heb ik ook geen zin om daar tijd aan te besteden.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:48

Ik val binnen, sorry alvast want ik heb kinderen.
*ontwijkt de eieren

Maar ik haat zelf ook kinderverjaardagen. En ik ga dus ook niet behalve naar familie. En niemand vindt dat raar. Of hardop dan.
En zelf zou ik ook nooit van vrienden verwachten dat ze bij ons komen. Voortgeplant of niet.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:58

Er praten meer mensen mee met kinderen.

Is geen punt, zolang de mensen zonder kinderen hier hun ei (al dan niet gegooid }:) ) maar kwijt kunnen.
Ook als dat eens wat heftiger gaat dan ze in real life zouden doen....

Sommige ouders trekken dat.

Anderen voelen in de loop van de tijd steeds meer de neiging om toch te gaan nuanceren of poepiewoepies van kinderen te gaan verdedigen enzo.
Dat valt doorgaans wat minder lekker :+