Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:28

Boras schreef:
Als je tijd en moeite investeert in een nieuw recept en de smaak valt tegen, je wilt de pan eigenlijk omkiepen in de wc.... Dat. Heb ik nu.

Iemand nog tips om een pan met als basis knolselderij op te leuken?

(Veel) Ketjap asin, djinten, knoflook, sambal erbij en dan proeft de knolselderij niet meer naar knolselderij?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:32

Dit weekend heerlijk in de tuin doorgebracht en lekker met de blote voeten op het gras gelopen, alleen nu verschrikkelijk spijt...

De zool van m'n rechter voet is helemaal dik, rood en het jeukt als de neten. Ik weet dat ik in het begin van het jaar altijd een allergische reactie krijg op m'n voeten van met blote voeten lopen in het gras, maar zo erg als het nu is heb ik nog nooit gehad. Het jeukt zo ontzettend erg en koelen helpt 5 minuten, daarna is m'n voetzool weer net zo warm en jeukerig als daarvoor. Moet er echt even doorheen, maar het is zo vervelend, zeker met dit warme weer

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:34

Mijn geplande snack was op bij de supermarkt en nu heb ik me volgevroten met chips net. :')
Waarom ben ik zo en kan ik niet gewoon een appel eten ofzo dan. _O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:10

Waarom zijn er maar 24 uren op een dag :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:12

Appeltje_1 schreef:

omdat je er anders 26 vol stopt :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:12

Appeltje_1 schreef:

Anders gaan mensen zeuren dat er zo weinig dagen in een jaar zitten :j

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:23

Goldband gaat weer touren, ik ben zo zo bang dat ik geen tickets kan halen :n

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:53

taartjee schreef:
Dit weekend heerlijk in de tuin doorgebracht en lekker met de blote voeten op het gras gelopen, alleen nu verschrikkelijk spijt...

De zool van m'n rechter voet is helemaal dik, rood en het jeukt als de neten. Ik weet dat ik in het begin van het jaar altijd een allergische reactie krijg op m'n voeten van met blote voeten lopen in het gras, maar zo erg als het nu is heb ik nog nooit gehad. Het jeukt zo ontzettend erg en koelen helpt 5 minuten, daarna is m'n voetzool weer net zo warm en jeukerig als daarvoor. Moet er echt even doorheen, maar het is zo vervelend, zeker met dit warme weer

Als je antihistamine hebt, neem dat dan :j

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 17:54

Steeph schreef:
taartjee schreef:

Als je antihistamine hebt, neem dat dan :j

Hier heb ik totaal niet over na gedacht, ik ga dat zo direct doen!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 18:50

Steeph, je bent m'n held. Het helpt fantastisch! Het jeukt bijna niet meer, is niet meer zo gevoelig en voelt al een stuk beter :D

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 18:52

Door de wetten de goede wetten die ik nodig heb niet meer zien :')
Moet voor mijn opleiding weten welke wetten van toepassing zijn bij het uitvoeren van wondzorg, maar er zijn zoveel wetten dat ik het overzicht kwijt ben.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:04

taartjee schreef:
Steeph, je bent m'n held. Het helpt fantastisch! Het jeukt bijna niet meer, is niet meer zo gevoelig en voelt al een stuk beter :D

Super, mooi!

Mocht je nou de volgende keer denken "fiets deze dag, ik wil blootvoets door het gras!", dan kun je ze ook preventief innemen ;) scheelt weer een klein beetje hel

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:10

We moeten een nieuwe voordeur kopen, voorpaneel laat helemaal los. Hebben we ook nog een aparte maat voordeur en we mogen niet zomaar elke deur plaatsen vanwege beschermd dorpsgezicht. Maar wat zijn die duur!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:37

hagelslag schreef:
Marocje schreef:
Weet je dat je ook last van die piep kan krijgen van stress? Mijn *partner had dit ook en maakte zich ook wel zorgen erom, wat het dus niet minder maakte.. Zijn huisarts vertelde dit toen, sindsdien was het ook over.

_O- _O- ik las dit en dacht, huh waarom staat er een * voor het woord partner _O-

Totdat ik de naam zag, sorry marocje maar ik moest er wel even om lachen...

<<)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 21:09

Dochter 1 vind dat dochter 2 mijn lievelingetje is.Dochter 2 vind dat dochter 1 mijn lievelingetje is.Nou,ze zijn nu allebei niet mijn lievelingetjes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 21:11

Weer een bloedende helix piercing, ding is na een jaar nog steeds boos. :n

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 21:17

DuoPenotti schreef:
omdat je er anders 26 vol stopt :+

Doe ik al bij de 24 :+

Telpeva schreef:
Anders gaan mensen zeuren dat er zo weinig dagen in een jaar zitten :j

Ja klopt :+ Er is nooit genoeg tijd...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 21:33

Dat ik 4x heb overgegeven in het afgelopen 1,5u en het voelt alsof ik nog een keer moet zo.... Heb het koud en zit te rillen hier, het is 24 graden binnen :+

Edit; ja dat was nummer 5....

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 22:08

Dat ik eindelijk het vervoer rond heb, het lijkt in ieder geval goed te gaan deze week, mag zoon volgende week weer uitbreiden. Dus maar weer contact zoeken met de vervoerder dat hij een uur later opgehaald moet worden op school. (Wel fijn dat hij mag uitbreiden, dan heeft hij weer een normale schooldag *\o/* )

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:35

Hoe veel motivatie heb ik om te gaan leren voor een toets morgen waar ik nog niks voor heb gedaan? 0%
Hoeveel stress heb ik voor die toets? Heel veel

:+ :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 00:43

Ik heb dus nog niks gehoord over mogelijke gevolgen na het medicatie incident := Volgende week wel mijn laatste tussen gesprek dus ben benieuwd! Ik neem aan dat ik nu gewoon medicatie door mag geven. Morgen moet ik weer werken ( ditmaal op een andere groep) dus op zich is het wel handig om te weten over er mogelijke gevolgen aan verbonden zitten.

Maar dan hadden ze vast wel even gebeld denk ik....

En dat ik mij vanmiddag weer even rot voelde over een gebroken vriendschap. Ik kwam die persoon tegen vandaag en ik werd al gezien voordat ik er erg in had. Wel even leuk gesproken , maar het doet mij dan toch nog een beetje zeer. Gelukkig heeft mijn beste vriend mij al weer aardig opgevrolijkt en hebben we een hele leuke en gezellig avond gehad bij mensen waarvoor hij bezig is met een project. Fijn dat zulke vrienden heb waardoor ik het slechte snel weer vergeet.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 05:03

Een mug die me wakker heeft gemaakt, de eerste van het jaar -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 07:00

Vandaag komen ze mijn bed leveren. En dat is al de informatie die ik heb. Geen tijdvak of indicatie wanneer ik ze kan verwachten maar ik moet zo de honden halen, eigenlijk nog boodschappen doen en ook nog even naar de bouwmarkt.

Oh en ik moet een hele dag schilderen. En ik weet niet wanneer de plinten geleverd worden.

Het wordt tijd dat ik in mijn nieuwe huis kan en er ook wat ruimtes gewoon klaar zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 07:32

Nacht 3 van nachtmerries en slecht slapen. Hoe ga ik deze week volhouden. :z

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 07:34

Dat de man van de airco pas volgende week kan ^)