Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Jouw opties kan ik eigenlijk allemaal in mijn geval wel uitsluiten.. de deur van de wasmachine staat altijd open eigenlijk, in ieder geval op een kier en zeker nadat hij gedraaid heeft laat ik ben helemaal openstaan.
Extra droogmaken van binnen kan ik nog proberen en de rubberen rand zal ik ook weer eens schoonmaken, wellicht maakt het was verschil, maar ik begrijp dan nog niet waarom de ene keer wel, de andere keer niet..
Nyaleti schreef:Huh weet iemand hoe dit kan?
In een groepsapp heb ik als laatste een bericht gestuurd:
[ Afbeelding ]
Maar op mijn homescreen van WhatsApp staat het bericht niet? Daar staat het een na laatste bericht?
Het heeft er wel gestaan want is al van een paar dagen geleden.
[ Afbeelding ]
Ook in prive chat met dezelfde persoon, staat mijn laatst gestuurde bericht niet op het homescreen, alleen het bericht wat ik een paar dagen daarvoor stuurde?
Huh?is bij geen enkele andere chat zo maar het is ook niet dat de berichten verwijderd zijn want dan krijg je een melding geloof ik? Bericht in de groepsapp staat ook nog op ongelezen door sommige
Nyaleti schreef:Huh weet iemand hoe dit kan?
In een groepsapp heb ik als laatste een bericht gestuurd:
[ Afbeelding ]
Maar op mijn homescreen van WhatsApp staat het bericht niet? Daar staat het een na laatste bericht?
Het heeft er wel gestaan want is al van een paar dagen geleden.
[ Afbeelding ]
Ook in prive chat met dezelfde persoon, staat mijn laatst gestuurde bericht niet op het homescreen, alleen het bericht wat ik een paar dagen daarvoor stuurde?
Huh?is bij geen enkele andere chat zo maar het is ook niet dat de berichten verwijderd zijn want dan krijg je een melding geloof ik? Bericht in de groepsapp staat ook nog op ongelezen door sommige
Nyaleti schreef:Foaly: zilverfolie inderdaad. Of een keer roepen "ey!" Kennen ze vaak ook wel. Maar als het om aandacht gaat misschien minder effectiefof naast je stoel een simpele krabpaal zetten?
Als ze in je bank hangen is het vaak de truc om daar de krabpaal te zetten en ze zo aan te leren dat de krabpaal is om te krabben.
Foaly schreef:Mijn kat heeft een nieuwe manier om aandacht te trekken, en ik ben er niet zo blij mee: hij gaat nl op zn achterpoten staan en zet zn voorpoten in de rug van mijn bureaustoel om daar eens lekker aan te krabben.
Ongewenst gedrag negeren weet ik, maar als ik dat doe gaat heel mijn stoel aan gort. Het is dus een heel effectief spelletje, dat ie uitgevogeld heeft als rooieMaar hoe leer ik hem dit nou het beste af? Ik duw hem nu altijd weg en ga dan door met waar ik mee bezig was zonder hem aan te halen, maar dat werkt nog niet echt
_Karlijn schreef:Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een MRI (ja dat doen ze hier tegenwoordig in het weekend ook), en in de uitnodiging, in de informatiefolder, op de website er ter plekke vragen ze elke keer weer of je nergens metaal in je kleding hebt zitten of piercings (en ik snap waarom uiteraard).
Maar waarom zetten ze in de tussenruimte voor de MRI niet een 'simpel' metaaldetectorpoortje (simpel in de zin van: valt in vergelijking met een MRI scanner qua kosten, ruimte en bouw in het niet (gok ik, ik ben geen expert)? Ik ben me van te voren altijd elke 5 minuten aan het afvragen of ik niet ergens een piercing ben vergeten of toch een metalen ringetje in m'n kleding ben vergeten
![]()
fotolijstje schreef:Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik heb sinds woensdagavond pijn gekregen in mijn ribben/borstkas. En het lijkt gewoon op gekneusde ribben, ivm het heftige hoesten.
Alleen sinds vandaag is de pijn heftiger geworden. Er zit nu echt een pijnlijke druk op de plek, en nu doet alles ook zeer, wat eerst niet zeer deed.
Ik kan ook niet meer goed op adem komen, moet de hele tijd diep inademen om fijn te kunnen ademen.
Is dit normaal bij gekneusde ribben, of moet ik toch maar eventjes de dokter bellen?