Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik zeg ook niet dat het niet klopt, alleen gaat dit over klachten na vaccinatie waar jij terloops onverklaarbare oversterfte in de usa erbij vermeld. Daar heeft dit dus niets mee van doen maar is wel even vaccins/oversterfte in één zin noemen.
enzino schreef:De link staat in mijn post: de informatie komt van verzekeraars die inzicht hebben in daadwerkelijk gevallen en een grote steekproef hebben (miljoenen mensen). Dus geen modellen, rapportages van overheden of schattingen van experts.
Zebrastreep schreef:De brandstofprijzen hebben meer te maken met het gebeuren in Rusland en Oekraïne dan met corona.
Citaat:Verwacht maar dat dit enkel het begin is en de prijzen nog flink gaan stijgen....
Suzanne F. schreef:Ik ben blij dat het corona topic aan het doodbloeden is, maar ik ben bang dat we van de ene crisis in de andere vallen. Nog even en we stevenen na 2 jaar coronacrisis zo door een oorlogscrisis in.
Zebrastreep schreef:De brandstofprijzen hebben meer te maken met het gebeuren in Rusland en Oekraïne dan met corona.
Verwacht maar dat dit enkel het begin is en de prijzen nog flink gaan stijgen....
Popstra schreef:Zebrastreep schreef:De brandstofprijzen hebben meer te maken met het gebeuren in Rusland en Oekraïne dan met corona.
Verwacht maar dat dit enkel het begin is en de prijzen nog flink gaan stijgen....
Ben benieuwd of ze dan ook ooit weer gaan dalen. Vind het gewoon een k*tsmoes van de regering om alles duurder te laten zijn.
verootjoo schreef:De regering heeft alleen invloed op de accijnzen en die zijn niet verhoogd.