Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ik snap de heisa om het vaccineren van de kinderen niet, het is niet verplicht he, je mag dit als ouder zelf beslissen. Ik heb collega's die zelf wel gevaccineerd zijn, maar het voor de kinderen liever nog niet doen, prima toch? Andere collega laat het aan zoon over en die twijfelt zelf nog, ook prima..
Relaxed schreef:Ik snap de heisa om het vaccineren van de kinderen niet, het is niet verplicht he, je mag dit als ouder zelf beslissen.
Sizzle schreef:Ik wordt er al gestoord van hoe ik bij iedere arts weer opnieuw moet verdedigen dat mijn verder volledig ingeente kind slechts 1x een BMR gekregen heeft (zware bijwerkingen).
Gelijk weer de hele blabla alsof je met een bijl aan de nek van je kind staat.
Ik kijk niet uit naar de covid gekte onder kinder/schoolartsen
Sizzle schreef:Ik zou zelf nu ook gewoon kiezen voor de inenting maar wat als er dadelijk een refresher beleid komt ieder jaar of zo?
Het is van de griepprik bekend dat het niet perse verstandig is om gezonde kinderen systematisch in te enten met het ook op toekomstige pandemieen omdat ze dan minder breed spectrum antistoffen ontwikkelen.
Nu wordt al snel gezegt dat het heus en vast niet zo ver gaat komen, maar dat zijn loze uitspraken.
Smee__ schreef:Vind het wel bijzonder om te zeggen dat je covid hoopt te krijgen
pmarena schreef:Want er zijn volgens mij best wat mensen die een paar maanden na hun besmetting alweer besmet blijken te zijn.
bigone schreef:Die twee verschillende vaccins betreft als eerste AZ met daarna Pfizer (of Moderna) en de bescherming is gelijk of wat hoger dan alleen twee keer AZ. Sommigen denken met AZ alsnog dood te gaan en met AZ en Pfizer het eeuwige leven te hebben blijkbaar, de verschillen zijn er maar niet heel erg veel.