Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Ik vind het eerder normaal dat je iets te koop zet voor de prijs die je wil hebben. Nette prijs, meteen verkocht, klaar. Geen gedoe met onderhandelen. Juist het meteen kopen van Vinted is zo ideaal.
Marjo schreef:Nou ik vind juist het onderhandelen een fijn punt van Vinted. Dst je gewoon een bod kan doen. Als iemand helemaal niet bereid is te zakken in prijs, ben ik vaak al minder geneigd iets te kopen.
Dusja, ik vind het vreemd om vaste prijzen te hanteren.
Tallie1979 schreef:Dat is omdat mijn prijzen al rete laag liggen.
En ik verkoop als een malle momenteel. Maar heb er dus echt een pareltje tussen af en toe
En inderdaad, als ik daar al om geblokt word, dan is dat verder prima.Ik heb ruim 500 goede reviews van 5 sterren, deze kan ik wel missen.
Dispar_Vulgo schreef:Tallie1979 schreef:Dat is omdat mijn prijzen al rete laag liggen.
En ik verkoop als een malle momenteel. Maar heb er dus echt een pareltje tussen af en toe
En inderdaad, als ik daar al om geblokt word, dan is dat verder prima.Ik heb ruim 500 goede reviews van 5 sterren, deze kan ik wel missen.
Wat verkoop je dan zoal op Vinted?
Ik zou zelf eens wat actiever spullen moeten verkopen. Nu koop ik vooral
pmarena schreef:Nouja vragen staat vrij denk ik bij zoiets. Als je specifiek op zoek bent naar bepaalde poppen en de rest als "rommel" ziet die je niet wilt, kan ik me wel voorstellen dat je toch even netjes vraagt of het ook mogelijk is om alleen die te kopen.
En dat je dan misschien ook best bereid bent om een wat hogere prijs "voor de moeite" te betalen
Heb ik bvb. ook wel eens gehad als iemand 3 shirtjes aanbiedt voor een setprijs van 10 euro en ik maar 1 shirtje graag wilde hebben en niks had met / aan die andere 2. Dat ik dan vraag van joh zou die ene misschien voor 5 euro weg mogen? En meestal is dat dan geen probleem