Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:21

Aan dat de gordijnen doorschijnen en er mannen buiten bezig zijn met t raam. Ga weg ik ben in mn blootje

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:04

Hele nacht bezig geweest om mijn waarde (diabetes) naar beneden te krijgen. En nog steeds zit ik te hoog -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:19

MoniekJ schreef:
Hele nacht bezig geweest om mijn waarde (diabetes) naar beneden te krijgen. En nog steeds zit ik te hoog -O-

Och vrouw, jij hebt het niet makkelijk. Vind het heel erg voor je dat het maar niet lukt met die diabetes. Hou vol. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:32

Zie veel reacties wat betreft de covid-19 instelling. Het is idd de instelling, zelf kan ik niks aan of uit zetten.

Bij Apple staat hij ergens anders idd.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:40

07.45 uur wakker worden geheid :O

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:58

Net in mn slaap, per ongeluk best hard mn hand op de kop van de kat laten "vallen" die schrok zich helemaak wezenloos en haalde uit.
Heeft ze nog nooit eerder gedaan sinds ze hier woont... Nu voelen we ons allebei rot :(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:31

Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:41

Princess_ schreef:
Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.

Ik snap dat ook niet.
'Waar is m'n privacy?'

Ehh, dat heb je al jaren niet meer. Hou toch op. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:44

Princess_ schreef:

Mijn telefoon geeft anders niet aan wat er precies voor update is. Ik wist werkelijk waar van niets. Terwijl ik voor elke app, elke handeling toestemming moet geven vanuit de software van m'n telefoon hahaha.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:45

Princess_ schreef:

In combinatie met de noodwet die de regering erdoor wil hebben, snap ik wel dat mensen niet zo happy zijn. Negen van de tien keer leest niemand de update notes, dus dan kan ik me wel voorstellen dat je schrikt wanneer er opeens covid tracking op je telefoon staat zonder dat daar specifiek informatie bij staat dat er een app bij nodig is e.d.. Niet iedereen is technisch onderlegd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:58

Maar als je erop klikt dan is dat toch meteen duidelijk hoe het werkt?
Hoe en wat je aan moet hebben, hoe en wat je nodig hebt en wat het doet als het aan staat.Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:58

Captain schreef:
Princess_ schreef:

Ik snap dat ook niet.
'Waar is m'n privacy?'

Mijn moeder begon gister oon ja maar mijn privacy.
Mens smijt dat ding weg, smijt de laptop etc weg. Dan kun je annoniem blijven

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:02

Marije_1997 schreef:
Princess_ schreef:

Mijn telefoon geeft anders niet aan wat er precies voor update is. Ik wist werkelijk waar van niets. Terwijl ik voor elke app, elke handeling toestemming moet geven vanuit de software van m'n telefoon hahaha.

Dan heb jij een hele rare telefoon :+ bij alle apparaten kun je lezen wat er in de update gedaan wordt. Moet je wel zelf aanklikken om te lezen uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:11

hagelslag schreef:
Captain schreef:
Ik snap dat ook niet.
'Waar is m'n privacy?'

Mijn moeder begon gister oon ja maar mijn privacy.
Mens smijt dat ding weg, smijt de laptop etc weg. Dan kun je annoniem blijven

Dit. :+ Ik geloofde nooit zo in het “telefoons die je afluisteren” verhaal, tot ik laatst ergens hardop over nadacht, waar ik het eigenlijk nooit over heb, en het zeker niet heb opgezocht op internet, dus het had ook niet in m’n cookies kunnen zitten, maar ik kreeg er wel ineens advertenties over. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:13

Echt he, zodra je ook maar 1 device hebt is je privacy al zowat verloren.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-20 10:15

Ik ben ook echt klaar met die sensatiezoekers op het gebied van de spoedwet, en al helemaal na die demonstratie gister. Mensen die koste wat het kost de politie in een kwaad daglicht proberen te zetten - het is hier geen Amerika, hou toch op.

Gister ook een kennis van me die foto's van gelegde bloemen had geplaatst op FB. Ik dacht dus serieus, 'die is iemand verloren aan een ernstig ongeluk' dus ik heb gevraagd wat er gebeurd is en haar sterkte gewenst. Komt even later die post weer terug in mijn nieuwsfeed, deze keer met een heel epos over hoe "onze democratie dood is" en bla bla. Heb haar gelijk van FB gegooid, bah. Smakeloos.

Ik geloof ook niet blindelings in de spoedwet en ik wordt er nou ook niet bepaald gelukkig van, maar dit soort polariserend gedrag kunnen we nu echt niet gebruiken.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:22

Ik wil niet eens privacy. Ik wil gewoon lekker te traceren zijn als ik ergens verdwaal of zo. De rest neem ik er wel bij. Geen probleem.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:23

In de woorden van Arjen Lubach: Juist! De democratie is vermoord! Godzijdank mogen we volgend jaar weer stemmen, maar tot die tijd is ie MORSDOOD!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:24

Foaly schreef:
In de woorden van Arjen Lubach: Juist! De democratie is vermoord! Godzijdank mogen we volgend jaar weer stemmen, maar tot die tijd is ie MORSDOOD!
”MaAr We WiLlEn ReFeReNdAaAaA!” sprak elke analfabete Sjonnie.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 10:58

Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Ik wist niet eens dat er een demonstratie was als mijn collega niet zo groots in de app had gezegd dat hij er niet naar toe mocht máár het uiteindelijk wel door ging. Ik kan alleen maar boos/teleurgesteld van worden over het feit dat je persé daar tussen wilt staan terwijl er wordt gevraagd om afstand van elkaar te houden. Waarom kon dat twee maanden terug wel en nu ineens niet meer? Ideaal is het niet, maar om je nou zó druk te maken .. ik kan het niet in ieder geval.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:01

Aan dazen, sterf toch lekker uit met zijn allen!! _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:05

Dat ik morgen een soort sollicitatie gesprek heb, super fijn. Maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Wil het jurkje wat ik nu heb aan doen (tot de knie, gewoon netjes zwart niet uitdagend ofzo, maar wel 2 gaten bij de schouders), maar ik heb op m'n onder arm ook tattoos en ik weet niet of het netjes is. Het is overigens bij een bouwbedrijf, dus vermoed dat ze het niet raar vinden en het zijn ook hele nette tattoos, maarja twijfel en ergenis aan mezelf.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:09

Marije_1997 schreef:
Dat ik morgen een soort sollicitatie gesprek heb, super fijn. Maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Wil het jurkje wat ik nu heb aan doen (tot de knie, gewoon netjes zwart niet uitdagend ofzo, maar wel 2 gaten bij de schouders), maar ik heb op m'n onder arm ook tattoos en ik weet niet of het netjes is. Het is overigens bij een bouwbedrijf, dus vermoed dat ze het niet raar vinden en het zijn ook hele nette tattoos, maarja twijfel en ergenis aan mezelf.

Je zou een jasje kunnen aandoen even wat minder comfortabel en aan de sfeer kunnen aftasten of hij uit kan of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:37

Lau schreef:
Marije_1997 schreef:

Je zou een jasje kunnen aandoen even wat minder comfortabel en aan de sfeer kunnen aftasten of hij uit kan of niet.

Nah ja ik wil het eigenlijk niet verbergen, want ja als ik er wel ga ik ook niet de hele dag met 30 graden een vestje aanhouden. En het is niet dat er gekke dingen op m'n arm staan hahaha m'n sterrenbeeld en een bloem. En er komen zeker meer bij, dus vind dan aan de ene kant het ook gwn eerlijk om meteen mezelf zoals ik ben te tonen? Het is niet dat ik er gelijk uit zie als een crimineel ofzo hahaha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 11:41

Ik erger mij aan mijn buurman gewoon dat hij überhaupt bestaat.

Morgen komt kadaster de boel opmeten ben benieuwd wat meneer gaat doen maar hij komt hier niet meer naar binnen. Zie hem nu ook van alles doen bij de schutting.