Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.
Princess_ schreef:Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.
Captain schreef:Princess_ schreef:Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.
Ik snap dat ook niet.
'Waar is m'n privacy?'
Ehh, dat heb je al jaren niet meer. Hou toch op.
Marije_1997 schreef:Princess_ schreef:Mensen die helemaal losgaan over dat Google covid tracking. Ten eerste stond het erbij tussen de update notes, ten tweede heb je een bijbehorende app nodig voor het werkt en ten derde kan je het uitzetten. I dont get the uproar.
Mijn telefoon geeft anders niet aan wat er precies voor update is. Ik wist werkelijk waar van niets. Terwijl ik voor elke app, elke handeling toestemming moet geven vanuit de software van m'n telefoon hahaha.
hagelslag schreef:Captain schreef:Ik snap dat ook niet.
'Waar is m'n privacy?'
Ehh, dat heb je al jaren niet meer. Hou toch op.
Mijn moeder begon gister oon ja maar mijn privacy.
Mens smijt dat ding weg, smijt de laptop etc weg. Dan kun je annoniem blijven
Marije_1997 schreef:Dat ik morgen een soort sollicitatie gesprek heb, super fijn. Maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Wil het jurkje wat ik nu heb aan doen (tot de knie, gewoon netjes zwart niet uitdagend ofzo, maar wel 2 gaten bij de schouders), maar ik heb op m'n onder arm ook tattoos en ik weet niet of het netjes is. Het is overigens bij een bouwbedrijf, dus vermoed dat ze het niet raar vinden en het zijn ook hele nette tattoos, maarja twijfel en ergenis aan mezelf.
Lau schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik morgen een soort sollicitatie gesprek heb, super fijn. Maar ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Wil het jurkje wat ik nu heb aan doen (tot de knie, gewoon netjes zwart niet uitdagend ofzo, maar wel 2 gaten bij de schouders), maar ik heb op m'n onder arm ook tattoos en ik weet niet of het netjes is. Het is overigens bij een bouwbedrijf, dus vermoed dat ze het niet raar vinden en het zijn ook hele nette tattoos, maarja twijfel en ergenis aan mezelf.
Je zou een jasje kunnen aandoen even wat minder comfortabel en aan de sfeer kunnen aftasten of hij uit kan of niet.