Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 11:57

Ik zou het absoluut niet erg vinden als het tijdens de jaarwisseling compleet takkeweer is. Laat al dat vuurwerk maar lekker verregenen *\o/*
Helaas ziet het er nu naar uit dat het droog blijft :\

ikke schreef:
Mkango schreef:
Mijn UO van vandaag: mensen nemen de Top 2000 veel te serieus.

Van mij mag het hele jaar top2000: veel muziek en weinig stom/slap gezever en wanna-bee grappen.

En ook een beetje goede muziek ipv het zoveelste dertien-in-een-dozijn-hitje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:07

ikke schreef:
Van mij mag het hele jaar top2000: veel muziek en weinig stom/slap gezever en wanna-bee grappen.

Picopico schreef:
En ook een beetje goede muziek ipv het zoveelste dertien-in-een-dozijn-hitje.

Spotify.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:18

ikke schreef:
Mkango schreef:
Mijn UO van vandaag: mensen nemen de Top 2000 veel te serieus.

Eens! DJ's die ineens wel weer over muziek kunnen praten in plaats van hun mening moeten uiten over bs waar ze niks van af weten

Sheran

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:27

Ik ben gek op vuurwerk kijken, en de geur, dus ik zou het liefst een vuurwerkshow zien, maar de verstoring van de natuur zit me wel in de weg...

UO: ik vind het raar dat mensen elkaar in reistopics onnodig verre elitaire vervuilende reizen aanraden. 'Ik wil weg in mijn eentje, wat is veilig?' 'Ooh Amerika/Tenerife/Grieks eiland/whatever.' WAT DACHT JE VAN FRANKRIJK/DUITSLAND
Accepteer gewoon dat je hier woont en dat het dus niet warm is in de winter.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:51

Sheran schreef:
Ik ben gek op vuurwerk kijken, en de geur, dus ik zou het liefst een vuurwerkshow zien, maar de verstoring van de natuur zit me wel in de weg...

UO: ik vind het raar dat mensen elkaar in reistopics onnodig verre elitaire vervuilende reizen aanraden. 'Ik wil weg in mijn eentje, wat is veilig?' 'Ooh Amerika/Tenerife/Grieks eiland/whatever.' WAT DACHT JE VAN FRANKRIJK/DUITSLAND

Bijzonder dat je hier zo duidelijk iemand anders topic afkraakt. Ik weet direct over wie je het hebt namelijk.

Of ben je soms jaloers dat jij zo'n reis niet kan maken? ;)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:56

Ik vind het juist onzin als men andere kant op door slaat, wil je een bijzondere huwelijksreis? Ga naar Texel :+ Wil je bergwandelen? Limburg heeft toch ook heuvels joh, stel je niet aan :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 12:57

Oh echt? Sorry dat was echt niet de bedoeling, het was juist geen concreet voorbeeld. Ik weet niet op wie ik zelf zou hinten. Kan ik iets veranderen zodat het minder persoonlijk is?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 14:06

Fly_high schreef:
Ik vind het juist onzin als men andere kant op door slaat, wil je een bijzondere huwelijksreis? Ga naar Texel :+ Wil je bergwandelen? Limburg heeft toch ook heuvels joh, stel je niet aan :=

Ik vind dit ook heeeel stom :+ Nee, niet iedereen hoeft naar de Malediven. En ik vind het aardig belachelijk om meerdere keren per jaar heel vervuilend ver te vliegen. Maar tussen dat en op huwelijksreis naar Texel zit toch ook nog wel een gebied haha.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 14:12

fokfanaat schreef:
Ik vind juist dat knetterende siervuurwerk vervelend, daar reageren de dieren hier veel meer op dan carbid.
En wat ik vooral vervelend vind is de mensen die dat op dagen en tijden afsteken dat je het niet verwacht en de dieren erdoor verast worden.

Dit inderdaad!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 14:18

Sheran schreef:

Mwah…..ik zou graag de financiële middelen hebben die John Cleese heeft. Dan kan ik hetzelfde levensdoel nastreven als hij: zorgen dat ik het nooit meer koud heb. :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:02

Sheran schreef:

Nou, dan zijn we in ieder geval samen in die UO.

Nog wat erger, vind ik: beweren dat bepaalde manieren van reizen veeeeel goedkoper zijn dan andere wijzen maar voor het gemak "vergeten" ze dan de helft van de bijkomende kosten mee te tellen.....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:16

Persoonlijk sterf ik nog liever af dan dat ik in Duitsland op vakantie ga, weekendjes Berlijn niet meegeteld.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:22

Urbanus schreef:
Persoonlijk sterf ik nog liever af dan dat ik in Duitsland op vakantie ga, weekendjes Berlijn niet meegeteld.

gezien je naam zou ik eerder verwachten dat je naar onze zuiderburen zou gaan }>

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:22

Urbanus schreef:

Schwartzwald is zo mooi <3.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:45

Maar op vakantie met een auto is toch ook vervuilend? Vooral als je een een paar keer paar weken per jaar gaat.
Ga dan niet.. dat is t goedkoopst en t schoonst? Of fietsen met een tent achterop oid…

Ik kan niet wachten om een vliegelreis te maken **\O/**

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 15:55

Gefeliciteerd dan? Haha.

Het maakt natuurlijk wel uit of je met je hele gezin in 1 auto zit of dat iedereen gaat vliegen. In je eentje is het verschil al minder groot. Zelf probeer ik zoveel mogelijk de trein te nemen.
Ik bedoel ook niet dat mensen nergens meer heen mogen of dat ik niet snap dat je een uit wil pakken voor een huwelijksreis. Maar de vanzelfsprekendheid waarmee alleen maar verre bestemmingen worden aangeraden voor plezierreisjes vind ik persoonlijk wel zorgwekkend.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 16:02

Maar…. Maar.. maar …Een vakantiereis is toch voor plezier :D

Ik ga niet op vakantie om te kreperen :+

Zakenreizen.. dat is wel een ding vind ik ..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 16:18

Cer schreef:
Maar…. Maar.. maar …Een vakantiereis is toch voor plezier :D

Ik ga niet op vakantie om te kreperen :+

Zakenreizen.. dat is wel een ding vind ik ..

Eheh!
Maar... jij wilt niet creperen op vakantie, maar de zakenman vliegt misschien wel om zijn fietsvakantie te kunnen betalen! :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 16:21

Als het niet via calls kan, omdat je echt on site iets moet checken, eens.
Maar wat ze bij ons bedrijf doen, dat hoeft echt niet 8-)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:32

Zakenreizen is nog veel erger inderdaad, als ik zie wat daar gebeurt... :\

Maar het lijkt me stug dat je in heel Europa op treinafstand krepeert, dan moet je misschien toch emigreren overwegen :))

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:35

Nja, ik had meer over het gebruik van “plezierreizen”… in geval van vakantie is t plezier.. althans, nou ja, never mind .. :')

Europa, en NL zijn zeker prachtig :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:41

Cer schreef:
Nja, ik had meer over het gebruik van “plezierreizen”… in geval van vakantie is t plezier.. althans, nou ja, never mind .. :')

Europa, en NL zijn zeker prachtig :j

Oh zo, haha. Ook eens :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:12

UO: tijdens corona was de jaarwisseling prettiger dan nu.
Vooral lekker rustig qua vuurwerk *\o/*

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:17

Ik vind Nederland niet mooi. Ja, er zijn een aantal plekken die wel aardig zijn, maar die heb ik met een uurtje wandelen wel gezien.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 19:27

Mijn portie uo:

Ik vind siervuurwerk geweldig en sinds het vandaag donker en droog is, geniet ik er van. Hoog en droog in mijn appartement op 2 hoog. Mijn katten boeit het niets, die doen wat ze altijd doen.

Ik vlieg graag en klimaat boeit me niet

Ik heb de hele dag de Top 2000 aanstaan en ook gestemd.

En dan nu mijn grootste uo, waar echt niet veel mensen het mee eens zijn, maar hey, daarom is het ook een uo: dieren worden niet angstig geboren, uitzonderingen daargelaten. Het zijn vaak de baasjes en/of vrouwtjes die zorgen dat dieren angstig worden. Nogmaals, uitzonderingen daar gelaten.