Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:45

Oh oliebol dat klinkt echt wappie... Wel fijn dat je er al zo snel achter komt :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 22:16

Ailill schreef:
Ik ben een beetje beduusd. Serieus een leuke match met een vrouw rond mijn leeftijd, paar dagen heen en weer aan het appen, en gisteren was ik een film aan het kijken. Open ik daarna mijn telefoon, meer dan 100 berichten en 30+ gemiste oproepen, de hele DSM-5 kwam voorbij.

Bizar.

Dm me screenshots <3

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 22:24

:') Damn, gelukkig kom je er in deze fase al achter dat die persoon mentaal gezien niet op iedere verdieping elektriciteit heeft. :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 22:09

MyWishMax schreef:
Ik heb wel eens afgezegd toen mijn vader ineens slechter ging en naar ziekenhuis moest. Ben toen uitgescholden :+ dat het nergens op sloeg dat ik daarom af zei. We hadden nog niet eens een dag en tijd afgesproken en ik gaf juist aan dat het even afwachten was hoe vader zou gaan en het dat weekend dus niet kon.

Uitschelden was echt belachelijk, maar sowieso niet snappen dat mijn familie belangrijker is als een potentiële date was al meteen een duidelijk teken om maar niet verder te gaan. Nu had ik dat al eerder moeten beslissen, want ik moest zijn kant op komen en halverwege afspreken wilde hij niet :')

Wat een sukkel! Ik had dat ook afgelopen zomer, had tot 3.00 uur op de ic gezeten ( onzeker wat de prognose was) en had de volgende dag een date die ik daarom had afgezegd. Met niet zoveel woorden maar hij dacht dat ik een excuus had bedacht. >;)

Was het recent voor jou en paps ok?

Aillil de horror! Gelukkig op tijd de crazytrain afgestapt!

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 09:28

Dat is dus 1 van de redenen waarom ik eigenlijk in het begin altijd de situatie van mijn zusje meldt. Want eerlijk is eerlijk, als er iets is laat ik alles uit mijn handen vallen en rij erheen! Maar goed iemand die daar dus niet of slecht mee om kan gaan, weet ik ook liever maar gelijk in het begin.

Net als de idioten, blij dat je er nu achter komt Ailill, ik ben elke keer al een paar weken verder voor zulk soort idioterie opspeelt.

Maar goed, ik klaag niet, deze lijkt nog steeds heel normaal hahaha. Dit weekend komt ie weer naar mij.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 10:53

Gister echt een geweldige date gehad, nu helemaal blij dat ik met die andere man compleet het gebroken: echt weer doen waar ik voor stond :j . Dit was dus degene waar we al 4 keer hadden moeten afzeggen, maar was het wachten dus zeker waard!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 22:05

Wat leuk marocje! En daffodil, love in the air? :):)

Ik had vandaag even een besef momentje. De dochter van een stalgenoot sprong letterlijk in mijn armen en heeft mij serieus 5-10 minuten doodgeknuffeld <3 Moppje! Afgelopen bijna jaar heb ik op 1 hand te tellen vanwege veiligheid een korte omhelsing gehad... Het wordt echt weer tijd om daar een leuke man voor te hebben :D

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 00:46

Leuk Marocje! Wat doe je nu met al die andere Wouters?
Spreken jullie met meerdere mensen af in dezelfde periode of kijk je eerst of de ene wat is voordat je verder gaat kijken naar het volgende?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 08:57

Pascalle90 schreef:
Spreken jullie met meerdere mensen af in dezelfde periode of kijk je eerst of de ene wat is voordat je verder gaat kijken naar het volgende?

Dat hangt er vanaf of ik het idee heb dat er potentie in zit.

Ik ben nu een maand aan het daten met een man en ik heb de afgelopen 3 weken niet meer geswiped of gesprekken aan gegaan.

Gisteren avond aan de telefoon het er over gehad dat we op dit moment exclusief zijn op date gebied. Nou was dat voor mij onuitgesproken al. Maar wel leuk dat dat blijkbaar van beide kanten zo is.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:15

Pascalle90 schreef:

1 Wouter was alweer uit mijn chat, geen idee of ik dat zelf heb gedaan.
1 Wouter mee afgesproken maar was echt niks, dus blijft eenmalig
1 Wouter gister mee afgesproken, alleen even wat drinken en kennismaken, maar gok dat dit ook niks is: konden leuk praten maar voelde verder geen klik
1 Wouter heb ik nog op de app maar nog niks mee gedaan..

Ik spreek dus met meerdere tegelijk af, weten ze ook allemaal van elkaar. Sterker nog, 1 vroeg hoe de date van dinsdag was. Kon dat gewoon uitgebreid vertellen, heerlijk die openheid!

Die van gister vroeg ook of ik met andere mannen afspreek. Ja, die vrijheid wil ik dus blijven houden. Maar hoorde daar eigelijk in dat hij die behoefte niet heeft. Ik moest het zelf weten, maar voor mij was dit al een reden om voorzichtig te zijn: wil echt niet meer het gevoel krijgen dat ik een ander verantwoording schuldig ben. Dus dan kan ik daar maar beter sowieso niet mee beginnen.

Tijd geleden zelfs iemand op de chat. Klikte eerst leuk, tot ie zei dat ie dus ook geen relatie wil, maar wel sexclusiviteit. Tja, dat gaat gewoon niet gebeuren. Das de omgekeerde wereld voor mij :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:26

Dat je zoveel tijd daarvoor hebt. Ik krijg met moeite iets gepland in het weekend, vaak lukt dat niet eens.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:37

Ja, ik doe momenteel niks met de paarden, maar heb jarenlang gereden voor anderen en daarna mijn pony gehad. Daar gaat ook veel tijd inzitten ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:55

Ik vind het al best knap dat je meerdere dates op korte periode gepland krijgt. Ik match met veel moeite 2 kerels per week bij elkaar, en dan moet het gesprek nog eens een beetje goed lopen en meer als 3 dagen blijven hangen :+
Ligt misschien aan de regio

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:07

Marocje schreef:
Ja, ik doe momenteel niks met de paarden, maar heb jarenlang gereden voor anderen en daarna mijn pony gehad. Daar gaat ook veel tijd inzitten ;)

Hoe combineer je zoveel dates met je werk (werk je fulltime?) en de zorg voor je kinderen? :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:29

Tja, matches geen probleem hier, maar ben ook vrij duidelijk in mijn profiel. En dan niet dat het alleen om seks zou gaan, maar wel dat ik net uit een lange relatie kom en dus voorlopig geen nieuwe relatie wil.. Daarna wordt via de chat al veel duidelijk of die eerste klik er is.

Imaginaerum schreef:
Marocje schreef:

Hoe combineer je zoveel dates met je werk (werk je fulltime?) en de zorg voor je kinderen? :)

Ik werk niet fulltime, dat zou ik sowieso niet kunnen. Maar zoals gister die spontane afspraak: dochter gaat altijd naar haar vader op woensdag en ik ben dan meestal vrij. Dus kon zo even weg voor een uurtje.
En dinsdag avond: dochter logeerde bij vader en 2 zoons bij vriendjes. Anders had ik idd niet weg gekund. (Al woont hij hier 2km vandaan, dat is dus wel erg fijn :j ) Maar nogmaals: die tijd die ik eerder in de paarden stak, heb ik nu ‘over’. Niet helemaal, want sinds de scheiding heb ik gewoon minder tijd voor mezelf en vandaar dus ook de paarden on hold gezet. Maar dan nog is het een heel verschil of je bijna dagelijks naar je pony kon, naar nu helemaal niks meer ermee doen.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:54

Ja ik heb deze week ook een aantal dates gehad, maar ik heb ze dat niet verteld ofzo. Ik had deze week 2 super zware avonddiensten en toen heb ik wel spontaan na mijn avonddienst afgesproken om wat te gaan drinken. Ik zeg dan wel erbij dat het drinks only is want kan me voorstellen dat je anders wat onduidelijk in je bedoeling bent. Dus dat was een first date om 1 uur snachts. Dat was heel gezellig, ging om half 6 sochtends pas weg en de hele nacht gezellig zitten kletsen en zingen.
En ik heb afgesproken met diegene die ik eerder had afgezegd, die had een beetje kortaf gereageerd na het verplaatsen van de date en toen was ik eigenlijk al niet meer zo enthousiast. Nou bleek dat dus heel erg mee te vallen.. die was eigenlijk best leuk en past qua doen en laten heel goed bij mij. Is alleen nog even kijken of er nog een vonk komt want die had ik de eerste keer nog niet dus maandag gaan we weer wat doen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:42

Heb ook weleens 2 of 3 dates in een week zomervakantie gehad maar ik vind het niet heel erg chill ofzo.
Beetje lopende band gevoel krijg ik er van.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 22:34

Heb dat ook wel is gedaan 3 dates in een week. Toen een vriendin vroeg hoe heette de gozer waar je gister mee af had gesproken eigenlijk? Toen wist ik het oprecht niet meer en dat terwijl ik gewoon nuchter was :') (en t waren alle 3 'maar' wandeldates) dus dat was oprecht lopende band werk :Y)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:32

Pascalle90 schreef:
Ja ik heb deze week ook een aantal dates gehad, maar ik heb ze dat niet verteld ofzo. Ik had deze week 2 super zware avonddiensten en toen heb ik wel spontaan na mijn avonddienst afgesproken om wat te gaan drinken. Ik zeg dan wel erbij dat het drinks only is want kan me voorstellen dat je anders wat onduidelijk in je bedoeling bent. Dus dat was een first date om 1 uur snachts. Dat was heel gezellig, ging om half 6 sochtends pas weg en de hele nacht gezellig zitten kletsen en zingen.
En ik heb afgesproken met diegene die ik eerder had afgezegd, die had een beetje kortaf gereageerd na het verplaatsen van de date en toen was ik eigenlijk al niet meer zo enthousiast. Nou bleek dat dus heel erg mee te vallen.. die was eigenlijk best leuk en past qua doen en laten heel goed bij mij. Is alleen nog even kijken of er nog een vonk komt want die had ik de eerste keer nog niet dus maandag gaan we weer wat doen.

Wat leuk! Idd goed omdat gelijk duidelijk te hebben dat het drinks only is, kan me voorstellen dat dit anders wel erg onduidelijk is op dat tijdstip :o. Maar nog laat (oh Nouja, vroeg zelfs) geworden zeg, dat je dit volhield zo na je werk..
En ook wel leuk dat die ander toch ook leuker was dan het leek na je eerdere bericht hier, veel plezier maandag!

Sjofel schreef:
Heb dat ook wel is gedaan 3 dates in een week. Toen een vriendin vroeg hoe heette de gozer waar je gister mee af had gesproken eigenlijk? Toen wist ik het oprecht niet meer en dat terwijl ik gewoon nuchter was :') (en t waren alle 3 'maar' wandeldates) dus dat was oprecht lopende band werk :Y)

Whahaha, ik heb ook geheugen van een zeef, maar schrijf best veel op. Maarja, zelfs dan: als ik wat terug lees en zie een naam, heb ik soms geen idee meer wie dat was :')

Vandaag best veel zitten swipen. Vrijwel alles ging naar links. Maar vind het echt vreemd dat er gewoon altijd staat ‘99+ mensen vinden je leuk, swipe om te zien wie’. Maar ik kom toch ook dezelfde mensen steeds tegen, alsof ik weer opnieuw begin met het rondje? Als ik die al weg heb geswiped verdwijnen ze dus niet?

Afbeelding

En ja, ik weiger om te gaan betalen om ik die manier die likes te zien en weg te werken :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 20:53

Klopt, je hebt dan meer dan 99 likes, hier ging het richting de 4 cijfers :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:32

Mijn videobel date is vorige week positief getest en nog steeds ziek... Geloof dat het nog wel even gaat duren voor we elkaar zien. Spreken elkaar ook niet heel veel meer, hij is echt niet lekker en slaapt vooral veel ;(

Al krijg ik wel nog elke ochtend en avond een goeiemorgen en slaap lekker appje

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 21:36

Ailill schreef:

999+ Kan er ook komen te staan? :oo

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 23:01

Ja had eigenlijk een dagboek bij moeten houden. Was later vast leuk geweest om terug te lezen :')
Ik kom ook veel dezelfde tegen wellicht dat die dan dat platina abbo hebben.

Ik ben wel heel erg nieuwsgierig wie mij allemaal liked := Maar vind die abbo's echt ook gewoon te duur..

En 999+ wow dat is veel..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 10:26

Marocje schreef:
Ailill schreef:

999+ Kan er ook komen te staan? :oo
Haha nee, als je er meer dan 99 hebt, staat er 99+ :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 10:33

Altijd zo'n leuk moment wanneer je voor het eerst je ex ziet voorbijkomen op Tinder :+ Hij valt zelfs buiten mijn ingestelde leeftijdscategorie >;)

999+ is wel :wow: , al snap ik het wel, er zit zo weinig soeps bij tussen de mannen dat diegenen met een redelijk aantrekkelijk uiterlijk en goede foto's gewoon alle likes krijgen volgens mij _O-
Van sommigen denk ik echt, serieus, verwacht jij hiermee ook maar 1 match te behalen? Slechte foto's, maar 1 foto, enkel groepsfoto's, geen bio, een bio vol met spelfouten,..... Verschrikkelijk.

En blijkbaar zoek ik al in een leeftijdscategorie waarbij men kinderen begint te hebben, help :')