Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Ik ben een beetje beduusd. Serieus een leuke match met een vrouw rond mijn leeftijd, paar dagen heen en weer aan het appen, en gisteren was ik een film aan het kijken. Open ik daarna mijn telefoon, meer dan 100 berichten en 30+ gemiste oproepen, de hele DSM-5 kwam voorbij.
Bizar.
MyWishMax schreef:Ik heb wel eens afgezegd toen mijn vader ineens slechter ging en naar ziekenhuis moest. Ben toen uitgescholdendat het nergens op sloeg dat ik daarom af zei. We hadden nog niet eens een dag en tijd afgesproken en ik gaf juist aan dat het even afwachten was hoe vader zou gaan en het dat weekend dus niet kon.
Uitschelden was echt belachelijk, maar sowieso niet snappen dat mijn familie belangrijker is als een potentiële date was al meteen een duidelijk teken om maar niet verder te gaan. Nu had ik dat al eerder moeten beslissen, want ik moest zijn kant op komen en halverwege afspreken wilde hij niet
Pascalle90 schreef:Leuk Marocje! Wat doe je nu met al die andere Wouters?
Spreken jullie met meerdere mensen af in dezelfde periode of kijk je eerst of de ene wat is voordat je verder gaat kijken naar het volgende?
Pascalle90 schreef:Leuk Marocje! Wat doe je nu met al die andere Wouters?
Spreken jullie met meerdere mensen af in dezelfde periode of kijk je eerst of de ene wat is voordat je verder gaat kijken naar het volgende?
Imaginaerum schreef:Marocje schreef:Ja, ik doe momenteel niks met de paarden, maar heb jarenlang gereden voor anderen en daarna mijn pony gehad. Daar gaat ook veel tijd inzitten
Hoe combineer je zoveel dates met je werk (werk je fulltime?) en de zorg voor je kinderen?
Pascalle90 schreef:Ja ik heb deze week ook een aantal dates gehad, maar ik heb ze dat niet verteld ofzo. Ik had deze week 2 super zware avonddiensten en toen heb ik wel spontaan na mijn avonddienst afgesproken om wat te gaan drinken. Ik zeg dan wel erbij dat het drinks only is want kan me voorstellen dat je anders wat onduidelijk in je bedoeling bent. Dus dat was een first date om 1 uur snachts. Dat was heel gezellig, ging om half 6 sochtends pas weg en de hele nacht gezellig zitten kletsen en zingen.
En ik heb afgesproken met diegene die ik eerder had afgezegd, die had een beetje kortaf gereageerd na het verplaatsen van de date en toen was ik eigenlijk al niet meer zo enthousiast. Nou bleek dat dus heel erg mee te vallen.. die was eigenlijk best leuk en past qua doen en laten heel goed bij mij. Is alleen nog even kijken of er nog een vonk komt want die had ik de eerste keer nog niet dus maandag gaan we weer wat doen.
Sjofel schreef:Heb dat ook wel is gedaan 3 dates in een week. Toen een vriendin vroeg hoe heette de gozer waar je gister mee af had gesproken eigenlijk? Toen wist ik het oprecht niet meer en dat terwijl ik gewoon nuchter was(en t waren alle 3 'maar' wandeldates) dus dat was oprecht lopende band werk