Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani schreef:Die is ook leuk ja! Ik vind het wel lekker vrolijke vogeltjes.En in zo'n trui met dit weer, is jouw huis zo goed gekoeld dan?
![]()
MB jij bedoelde dat Lotiekids klein valt hè? Als ik hun maattabel bekijk valt de 1-2 zoals een MR 80/86, dat moet ik hebben. Maar door jouw berichtje twijfel ik of dat dan wel klopt.
Citaat:lotiekids is een echt spaans merk. en dat zie je. aan de kleuren, de stoffen en de printjes. veel items zijn unisex en gemaakt van eco katoen van hoge kwaliteit. door de tijdloze uitstraling kun je met een item van lotie kids lekker lang doen en zelfs doorgeven aan andere kids. let op: het merk valt klein. kies daarom voor een maatje groter of vraag of we het in de winkel even opmeten.
Fee_ schreef:Hier een meisje dat bedacht heeft om vandaag om te rollen van rug naar buik. Kost nog mega veel inspanning dus het zweet staat op haar voorhoofd.
Leuke dingen weer!
Die vogeltrui is mooi maar hoef m zelf niet perse denk ik.
Fee_ schreef:Hier een meisje dat bedacht heeft om vandaag om te rollen van rug naar buik. Kost nog mega veel inspanning dus het zweet staat op haar voorhoofd.
Leuke dingen weer!
Die vogeltrui is mooi maar hoef m zelf niet perse denk ik.
Niwla schreef:Leuke jumpsuit Keet!
Jammer Karin, de kleur staat haar wel goed.
Hier dus een peuter die de hele dag met het zweet op zijn voorhoofd zijn Bergsteins heeft gedragen. Ik vond het te warm om de discussie aan te gaan, hij trekt ze maar lekker zelf uit als hij het warm heeft.