Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is het ADHD? Who knows. Zodra iemand maar ook een klein beetje boos is op me ondanks of het reël is of niet ben ik een wrak, ik probeer iedereen altijd te helpen alsof het een dwangneurose is en vergeet mezelf, en ik ben zelf zó bang voor afwijzing en dergelijke dat dat mijn standaard motivatie is om te studeren, want ik ben doodsbang om de blikken te zien van proffen en familie als het niet gaat
daarom zit ik ook vól nutteloze feitjes, want meer kennis = minder disappointment
MarlindeRooz schreef:Amira_ schreef:Kan helaas niet genoeg lenen daarvoor
Je kan 1000 lenen ofzo per maand.
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that.
Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet
Amira_ schreef:Amira_ schreef:Kan helaas nietgenoeg lnen daarvoor
Je kan 1000 lenen ofzo per maand.
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that
Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet
Nayomie schreef:Moeder die naar haar kind (tussen de 7 en11 jaar) boos schreeuwt: “*naam*! Jij verpest ook altijd alles!”
Hoe durf je dat te zeggen tegen je kind.
sureido schreef:Amira_ schreef:Je kan 1000 lenen ofzo per maand.
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that
Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet
Huh? Als student zijnde kan je toch 1000€ lenen? Iedereen toch? 210€ collegegeldkrediet en 800€ stufi. Ik in ieder geval wel als hbo’er.
Op werk dan. Ik denk dat het wel over is als ik straks naar huis ga. poedersuiker.