Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:12

Uhmmm je doet overkomen alsof alleen maar knappe mensen kunnen daten en dat lelijke mensen geen date kunnen hebben?? Je uiterlijk heeft er vast mee te maken wat voor matches je krijgt, maar ook je innerlijk en situatie doet een hoop. Ik kan best snappen dat mensen braaf, saai vinden. Dat zijn dan blijkbaar gewoon niet de mannen voor je. Snap ook niet echt wat dat met aardig gevonden te maken heeft?? Zoveel mensen zoveel smaken ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:20

Nee ik zoek zelf ook niet alleen de hele erge knapperds uit, daar heb je wel een punt. Het gaat om aantrekkelijk vinden, niet algemeen knap zijn.

Maar goed ik ben al zo onzeker over mezelf geweest mijn hele leven (daardoor dus ook nog steeds single denk ik) én ik ben altijd gepest met mijn haar enzo (het is krullerig en pluizig) dus ik dacht altijd dat naast al mijn andere fouten ik ook nog eens lelijk was.

Dus voor mij persoonlijk is het toch wel een beetje een ingesleten ding, dat als ik ook nog eens lelijk zou zijn ik helemaal niet meer te daten was ofzo. :')

Maar je hebt gelijk hoor! Alleen ben jij duidelijk gezegend met iets meer zelfvertrouwen dan ik.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:25

Nummus schreef:
Alleen ben jij duidelijk gezegend met iets meer zelfvertrouwen dan ik.

Ik denk dat, dat nog wel eens kan tegenvallen :)
Maar ik heb heel wat meer afgedate dan jij denk ik. Ik denk dat je, je mindset gewoon moet veranderen.... Ga er gewoon wat meer blanco in, probeer zelf leuke gesprekken te hebben. Net als het aanspreken, het enige waardoor je leert daar beter in te worden is door zelf een gesprek te starten.

Je zal heus wel eens op je bek gaan maar dat hoort bij daten.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:32

Ja ik vind het echt ontzettend lastig om zelf onderwerpen te verzinnen. Soms lukt het beter dan anders, dat zal ook wel te maken hebben met of ik een klik heb met iemand. :j Dan hoef ik helemaal niks te verzinnen.

Alleen ja soms zit ik echt heel erg te grabbelen naar bv een vraag die ik kan stellen. Heb jij dat nooit?

En op mijn bek gaan vind ik inmiddels gelukkig geen probleem meer, daar is Tinder wel goed voor geweest. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:34

Ik heb daar echt geen moeite mee.. Scheelt misschien ook dat ik tijdens mij opleiding veel gesprekstechnieken heb gehad en daar wat trucjes van gebruikte toen ik weer ging daten en merk nu dat het vooral vanzelf gaat om over dingen te hebben.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:37

Met sommige mensen heb je gewoon meer een klik als met andere dat hou je toch. Ook ik had gesprekken die niet liepen, die saai waren en gesprekken die super liepen. Denk dat iedereen dat wel ervaart :j

Probeer over dingen te praten die jij interessant vind, waar je graag over praat. Maar aan de andere kant ook interesse tonen in de ander. Ik begon meestal een gesprek over iets wat in het profiel stond van de ander. Bij mijn vriend begon ik over kittens want dat stond in zijn profiel. Ik bedoel kittens..... hoe kan je daar nou niet blij van worden <3

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:38

Jaaaa! Nou ja die techniek heb ik wel toegepast, maar met laatste date liep dat ook stroef, maar dat bleek achteraf gewoon ook niet aan mij te liggen. _O-

Trouwens net een boeiende bug van Tinder: het ding zei dat er 23 berichten op me wachtten.
Nope. :') Dat kan toch ook nooit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 14:55

Je moet gewoon net die ene tegenkomen die dan misschien ook een beetje braaf is.

Maar uiterlijk heeft er niet zoveel mee te maken, ik heb niet echt een hoofd wat men graag fotografeert maar ik ben wel heel extravert, vlotte babbel, ik leg snel en makkelijk contact.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:16

Nummus schreef:
Dus ik denk dat ik meer een ondatebaar profiel heb ipv een ondatebaar gezicht, maar dat rijmt dan weer niet zo leuk. _O-

Mwoah, voor zover ik je aan de hand van deze topic kan beoordelen, valt dat hard mee hoor. Gezicht kan ik dan weer niet over oordelen :')

Melissa0304 schreef:
Cer schreef:
Ach nummus, ik reageer niet eens meer in dit topic, zo dateloos ben ik :')

+1 :+

Zo weinig dat ik me geen post van je kan herinneren :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:29

Misschien moeten jullie maar daten met elkaar dan <<)

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:37

Haha her en der wel geantwoord maar meer lezen dan berichten erin

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:43

Yonker aan het koppelen? :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 16:10

Lukt het al?? :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 16:10

Weet ik niet, vraag het aan Exitium? _O- :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 17:04

Ik denk dat het ook mee te maken hebt hoe je bent en hoe je in het leven staat
Probeer positief te zijn, denk dat er weinig mannen of vrouwen zin hebben om te daten met een zwartkijker.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 17:11

Oh nee een zwartkijker ben ik absoluut niet hoor. :j Gewoon oliebol meegemaakt waardoor het vertrouwen in mezelf nu pas een beetje groeit. Daarvoor hoefde ik ook echt het daten niet te overwegen denk ik.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 18:57

Gesprek beginnen doe ik eigenlijk ook nooit. Geen idee waarom, denk dat ik het gewoon leuker vind als de ander dat initiatief neemt. :) Maar slaat eigenlijk nergens op.

Nou, ik ga echt van "ik haat Tinder" naar "oké, toch maar weer matches kijken". Ene moment vind ik het wel weer oké, volgende moment ben ik er helemaal klaar mee. Toch nog te veel met van alles in m'n hoofd (ex vriend) om er 100% voor te gaan gok ik. Maar ach, de aandacht is toch ook wel weer leuk :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:02

Ach, en het kan verkeren. Ik ging van 'meh relaties en meh mannen en meh ach wat Tinderen/Happnen kan geen kwaad' naar 'hoe de f•ck zit ik ineens met een vent aan het kerstdiner bij mijn ouders én de dag erop bij zijn familie?' :')

En het is lang niet altijd makkelijk, en vrijgezel zijn is soms echt wel leuker := maar at the end of the day zijn we wel heel gek op en met elkaar.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:03

Hahaha Berdien! Een keer knipperen met je ogen en je leven is compleet veranderd. :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:20

wat een luxe-positie dat "matches kijken" :+

Vandaag nog even zitten Tinderen op m'n werk. Zat toch alleen op kantoor :P Vreemd genoeg toch best veel bekende gezichten. Snap dat nog nooit van Tinder :')

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:24

Herkenbaar, ik kom telkens 1 gast tegen, die krijgt telkens een like, en als ik de app afsluit, en later weer open, komt ie weer voorbij.. Snap het niet :')

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:39

UltimOo schreef:
Herkenbaar, ik kom telkens 1 gast tegen, die krijgt telkens een like, en als ik de app afsluit, en later weer open, komt ie weer voorbij.. Snap het niet :')

Dat is een hint van het universum :)* _O-
LIKE HEM NOU, DIT IS JE DROOMMAN!!!! HALLOOOOO

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:49

UltimOo schreef:

Nee dat inderdaad. Droge is dat ik haar ook op happn nog tegen kwam _O-

en nergens een match. Hint genoeg :+ The universe wants me to suffer :P

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:52

xJolien schreef:
UltimOo schreef:

Dat is een hint van het universum :)* _O-
LIKE HEM NOU, DIT IS JE DROOMMAN!!!! HALLOOOOO

Haha ja maar geef hem al elke keer een like :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 11:06

Ja nou ik stik in de matches, serieus, maar of het gesprek loopt al snel spaak óf ze praten niet eens wanneer ik denk "Jij mag ook wel een keer beginnen".