Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 14:51

Je hebt ook nog jochies voor eerste loopschoenen, en idd Bunnies. Ik vind Bunnies niet zo lelijk hoor :P

Maar als ze al zo vlot loopt kan je toch ook naar de volgende serie van shoesme?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 14:52

Juul heeft Jochies maat 24 en die zijn ook echt super flexibel. Meer dan Shoesme volgende fase.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 14:52

Falcotto komt na Shoesme zei de verkoopster. Dus als ze goed los kunnen lopen.

Limoen

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 14:58

Hm. Dus deze Falcottos bijv. kunnen eigenlijk nog niet?

Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:00

Moet je even voelen of het bij de tenen flexibel is over de breedte zeg maar.
En als ze goed stevig los kunnen lopen kunnen ze met die schoenen lopen. Dan is het juist goed om wat steun te gaan bieden. Als het bij de tenen maar flexibel is en veel ruimte.

En ik zou schoenen met veel korting kiezen en je erop instellen dat ze met de eerste 3 paar schoenen maar 6 weken doen :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 15:04

Ja dan kan het alleen maar meevallen :+

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:07

Ah øke, bij de tenen soepel dus, dat is goed om te weten. Dan gaan we daar naar kijken. We gaan zo als ze wakker is nog maar even naar Ziengs en Schuurman schoenen, dat is het enige wat hier in Assen zit. Maar ze loopt nu zoveel en zo graag dat we wel goede schoentjes moeten hebben.

Die andere hebben we 2 weken geleden gekocht en heeft ze max. 5x aan gehad.. Net voor de groeispurt gekocht waarschijnlijk. Echt balen.

Ik vind het altijd zo lastig, wat is goed stevig loslopen. Ik denk wel dat ze dat doet. Ze valt bijna nooit, ja als ze probeert te rennen _O- Dat doet ze nu, ze gaat steeds sneller en bijna proberen te rennen :') Maar ze loopt wel stevig denk ik ja, wankelt bijna niet en valt niet.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:09

Toch grappig hè.. toen ik klein was konden schoenen niet stevig genoeg zijn.. :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:09

_lautje_ schreef:
Ja dan kan het alleen maar meevallen :+

Nee maar echt, was dat bij jou niet dan?
Ik heb nu pas bij het 4e paar schoenen dat hij ze voor het eerst al 3 maanden heeft, en het past nog steeds. Dat is echt een record :+

En elke 6 weken 40-60 aftikken doet iets minder pijn dan steeds weer mooie schoentjes van 85€ |(

@Limoen; dat is dus de normale gang van zaken met kindervoeten. Zeker bij de eerste schoentjes, als ze gaan lopen gaan de voetjes wat uitzakken door het gewicht en groeien de voetjes als een malle. De mijne heeft toen ook maar 3 weken ofzo met z’n eerste schoentjes gedaan. Daarom is het advies niet te snel schoenen te gaan kopen als ze gaan lopen, maar pas als ze 6 weken kunnen lopen.
Je hebt kans dat het met je volgende paar weer gebeurt, maar ja, als ze echt gaan lopen en ook buiten moeten ze toch wat aan de voeten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 15:12

Dat is wel stevig lopen ja. Vallen doen ze nog wel een paar jaar :)

Ja was hier ook zo...
Maat ook van t voorjaar 5 maanden met maat 22 gedaan weer. Nu maat 23 overgeslagen want vond ik randje. Maat 24 is ruim zat, maar ze kan er op lopen en slipt er niet im.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:15

Limoen schreef:

[ Afbeelding ]

Precies deze heb ik voor Oot <3

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:20

lieveli schreef:
Limoen schreef:

[ Afbeelding ]

Precies deze heb ik voor Oot <3

Waar gekocht? :D

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:35

Ik belde net Ziengs om te vragen of ze wat op voorraad hebben in maat 23. Hij zei dat de reden is dat de échte leren loopschoentjes maar tot maat 22 gaan is dat het gewicht daarna vaak te zwaar wordt en ze dus naar binnen gaan zakken. Dan hebben ze een vervolg schoentje nodig met meer steun bij de hiel, maar nog steeds een soepele zool. De eerste leren loop schoentjes is meer voor het niet wegglijden en ik kan een stapje zetten. Als ze echt lopen is een schoentje met meer steun in de hiel goed.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:49

Dat is exact wat mij ook verteld is bij de schoenenwinkel. Schoentjes zijn in de basis steviger, maar de zool is nog steeds wel soepel. Voor thuis loopt ze nu op suède slofjes. De schoenen heeft ze alleen buiten aan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:15

Hatshoe Alkmaar, zit op de Laat.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:08

Kan je je oude schoentjes niet meenemen en vergelijken hoe ze op de oude en de nieuwe loopt?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:22

Die Falcottos <3 Wat een goede tip!
Hier nu Adidasjes en Timberlands, maar das niet flexibel genoeg om te gaan lopen. Hij staat pas net (en papa was 19 maanden met z'n eerste stapjes, dus we hebben nog ff :+ )

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:37

Ik vind die falcotto’s ook prachtig! Alleen geen verkooppunt hier in de buurt, en durf het nog niet aan om ze online te bestellen.. vorige week eerste schoentjes gekocht voor J. Nog maar een keer of vier aan gehad, en nu al kale neuzen. Snap dat dat erbij hoort, maar vind t wel zonde := nu ff schoensmeer erop, kijken hoe ze er straks uitzien na het uitpoetsen. Ik las dat ze ongeveer maar vijf weken doen met een paar schoenen in t begin, dus ik zal ze wat vaker aantrekken voordat ze te klein zijn :D

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:36

Oh wow dat gaat wel erg hard zo ja met schoentjes :j

Hier gelukkig niet gehad. Jongste doet lang met zowel schoenen als kleding. Kind heeft nooit een groeispurt :')

Heb vandaag 2 longsleeves en een sweater gekocht voor jongste.

Voor de oudste paar nike air max sneakers. Hij had 1 paar nieuwe en wil er toch 2 hebben. Slijten als een malle alle dagen naar school aan.

Heb ook een super gaaf kado van vl gehad. Een nieuwe samsung S9 plus. Maakt echt mooie foto's.

Morgen lekker dagje artis met de jongste :j

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:53

Voor eerste schoentjes kan ik het merk birds of nature aanbevelen

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:31

Weer even uit de meeleesmodus! Voor onze dochter heb ik die falcotto’s van de foto (maar dan in grijs) in maat 24, ze is 2 jaar en bijna 3 maanden en loopt vanaf 10 maanden los. Deze waren de enige normale leuke schoenen die ik kon vinden haha! Ze vallen gewoon op maat, heb ze bij Omoda online besteld en past prima. Best brede voetjes en hoge wreef heeft ze. De zooltjes zijn flexibel maar prima voor ‘gevorderden’. Ze loopt verder op vans en op laarzen thuis (boerderij). Deze zijn dus echt voor de leuk/mooi in het openbaar.

Terug in meeleesmodus!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:40

Limoen, je kan ook eens kijken bij Mennega schoenen, daar halen wij bijna altijd de schoenen voor Lotte.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:42

De grijze Falcotto's zijn hier stijf uitverkocht. Waren wel mijn 1e keus.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 06:54

lieveli schreef:
De grijze Falcotto's zijn hier stijf uitverkocht. Waren wel mijn 1e keus.

Bij Omoda hebben ze nog alle maten geloof ik! Nu je toch weet welke maat past moet je nog een paar halen. :D :j
Ze zijn wel echt zooo leuk! Vind ze vooral makkelijk te combineren met van alles. Ik vrees dat die zwart met geel/goud er ook gaan komen. Oh en van de week ook Puma sneakers binnen gekregen. We hebben altijd vans maar die vind ik voor de winter wat fris dus had superstoere gevoerde Pumas gevonden. Voor erbij. :x nu alleen nog gevoerde winterlaarsjes en dan zijn we voorlopig klaar voor ons rauwdouwertje.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:07

Gisteren een pakketje vis marktplaats binnen gekregen waar o.a. dit setje bij zat :)

Afbeelding

Ook nog wat voor beide dames bij de zara besteld.

Afbeelding

Afbeelding

Plus nog een jasje en een jurkje, maar daar heb ik dan weer geen foto van.

Falcotto's kende ik niet, maar voeg ik nu toe aan mijn wensenlijstje <3