Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:32

Goof schreef:
Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?

Zoals ik lees is het zo;
Ze woonden nog samen. Hij had een nieuwe scharrel en had nog sex met Danielle. Die scharrel vond dat niet erg en begreep het en scharrel en ex zouden het rustig aan doen.

Danielle woont nu ergens anders en nu wil haar ex weer steeds afspreken terwijl die scharrel nu wel vriendin is.

Sorry danielleB als ik het fout heb. Zo verwarrend was het niet maar kan zijn omdat je typt zoals ik ook doe :')

(Voor de duidelijkheid, we kennen elkaar niet).

hyppolyte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:47

Ik snap ook wel dat het gebeurt, want jij hebt hem niet zomaar uit je kop, maar hij is er helaas wat makkelijker mee. Hij had na een week toch al een ander ook? Gewoon lekker lozen die gozer!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:50

linnnh schreef:
hyppolyte schreef:
Weet je, ik ga niet alleen maar op uiterlijk af, of tenminste, ik probeer het _O- :'). Maar soms kan ik het gewoon echt niet erop :n :=.

[\quote]

Hoe kun je op Tinder niet alleen op uiterlijk af gaan? :') Liken met het idee, misschien is hij wel heel lief? :=

Ja zoiets :') :j. Ik ben een van de weinigen die ook nog wel echt een profiel leest enzo :').

Ook een leuke trouwens, die rete originele profielen:
Verzamel mooie herinneringen, geen mooie spullen. Hou van avontuur, sushi en overmatig gebruik van het woord awesome. Workaholic. Glas is op z’n minst half vol. Heb geen tijd voor pessimisten.

Wereldkampioen knuffelen en professioneel leiding nemer. Passie voor lezen en reizen.

“In the end we only regret the chances we didn’t take”

P.S: swipe rechts. Ik ben lief, mooi en reageer altijd:)

*komt dus rechtstreeks van een site af en wordt ook veelvuldig gekopieerd, mijn vriendin en ik maken er een sport van om deze gasten te liken en natuurlijk even op hun onwijs originele en inspirerende teksten te wijzen :'). Met het linkje erbij uiteraard _O-

http://versiercoach.nl/tinder-tips-voor-mannen/

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:52

Zou ik ook doen.
Mijn ex deed namelijk precies hetzelfde en daar ook afscheid van genomen (had ik wel 3x voor nodig voordat dat definitief was).
Mannen.. vreemde wezens soms.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:54

Jaa ken er nog 1, heb dat met mijn ex ook gehad, dat ging er wel ff anders aan toe, maar toch. NOOOIT MEER! Never again! EVer!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 19:42

noa, lekker genieten van je vakantie en hem vergeten! Ik heb net mijn laatste dag wintersport gehad ;(
Tsjah een auto. Hij heeft een leasebak van het werk en ik een eigen auto (als student zijnde, ja het kan ;) )
We doen dus regelmatig ienemienemutte of we even wat gratis prive KM meepikken of mijn auto pakken. We rijden best veel dus moeten af en toe mijn auto meekapen :+ Wel fijn dus, maar aangezien wij redelijk centraal en bij de randstad wonen zijn we ook overal zo met OV.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 19:43

Hahaha hyppolyte, die tekst kwam ik vandaag ook al tegen. :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:18

Ik ga denk ik geen mannen vinden die kleiner zijn dan ik. Ik ben maar 1.58... dus met een kerel van 1.75 ben ik al dolgelukkig! Haha

Oeh seks met je ex lijkt me ook niet handig... nu woon ik er ook nog mee samen... maar how about nooooooo

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:20

Sure_lee schreef:
Ik ga denk ik geen mannen vinden die kleiner zijn dan ik. Ik ben maar 1.58... dus met een kerel van 1.75 ben ik al dolgelukkig! Haha

Dan kan jij zowiso heeeeelee hoge hakken aan zonder groter te zijn, geluksvogel! *\o/*

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:22

Haha ja... al tik ik met mijn killer heels de 1.75 ook wel aan... dus die gaan iig niet aan op een eerste date.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:23

Sure_lee schreef:
Haha ja... al tik ik met mijn killer heels de 1.75 ook wel aan... dus die gaan iig niet aan op een eerste date.

Ik ben officieel jaloers :Y) alhoewel ik 1.80 ben en mn vriend 2 meter dus ik kan ook wel hakjes aan :Y)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:50

Mijn date van vanavond is 1.78 en ik 1.75, dus wel een beetje spijtig haha :Y) Over 40 minuten die kant op, begin nu wel wat nerveus te worden :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:51

Veel plezier!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:53

Spannend! Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:07

Veel plezier Yvanka!

Ik heb nu iemand op whatsapp die maar 1 foto op Tinder had, maar de foto was leuk en het gesprek ook.. Nu vraag ik om meer foto's en die heeft ie zogenaamd niet :+ Hij krijgt deze avond nog en anders jammer dan.. Als je niet eens ff een recente foto wil maken/laten zien :n Ik vind 1 foto gewoon erg summier..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:21

Hmm. Dubieus. Sowieso evendoor de google image search?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:24

O ja, kan ik wel ff doen, kan m op Facebook ook niet vinden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:32

Haha gevonden, volgens Facebook een relatie ;) mijn intuïtie laat me gelukkig wederom niet in de steek :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:40

Dag dag.. zucht!

Sex met je ex... moet er niet aan denken..

Mijn vriend is gelukkig ook groter kwam ik op einde date 1 achter. Ik was later dus hij zat al geinstalleerd op een barkruk :')

Wauw copy paste teksten van internet als Tinder profiel haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:43

Ah wat kinderachtig weer Relaxed :n

Geen auto zou ik niet als een afknapper zien maar amper haalbaar :+ of hij moet 2 straten van mij wonen (en dan nog..) ik zou niet steeds chauffeur willen spelen

Ik ben maar 1m67 en ben al op date geweest met iemand dat (veel) kleiner was, het was geen succes :+ hij liep inderdaad ook de hele tijd op de stoep enzo..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:48

Dat is wel erg sneu Relaxed..... hoop dat ie zichzelf nog flink tegen mag komen *mist de middelvinger van whatsapp*

Ik ben niet zo heel erg lang en ik draag nóóit hakken (breekt enkels enzo, erg niet charmant) dus dat zit meestal wel goed

Ik ga dinsdag op date en jesus ben ik even zenuwachtig :') Kom maar op met die fles wijn :))
Laatst bijgewerkt door MMIDV op 27-01-17 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:49

O nee sex met ex idd niet.. Vanaf het moment dat wij in scheiding lagen hebben we nog 3 maanden in 1 bed geslapen en er is nooit meer iets gebeurd :+

Mijn voorkeur gaat uit naar een meter of 2, lekker lang, maar ben zelf ook 1,80

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:51

Haha ik zit met een vriendin op de bank, hebben we beide dezelfde match ;). Inmiddels maar een groepsapp aangemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 21:51

En straks een trio? :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 22:08

Ik wil Inside info Renee!