CCCCC schreef:Vandaag dag 1 van mijn shopverbod van 2 maanden. Gaat tot nu toe goed
Succes ja , heel veel succes..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Die had ik ook nog gezien Lisanne (toch?)!
Heb ook een paar keer met nike's in mijn handen gestaan. Maar deze trokken me toch meer. Had ze na het passen toch weer terug gelegd. Maar een halfuur later toch nog terug gegaan om ze te kopen haha.
Rebeccaa schreef:Corien, die desert boots van invito zijn dus een succes? Ik vind clarks toch echt te duur en vind ze wel heel schattig, dus misschien toch eens naar gaan kijken dan..
CCCCC schreef:Rebeccaa schreef:Corien, die desert boots van invito zijn dus een succes? Ik vind clarks toch echt te duur en vind ze wel heel schattig, dus misschien toch eens naar gaan kijken dan..
Ja! Lopen heel fijn! Ik weet niet of je hele brede voeten hebt? Ze zijn best wel smal namelijk. Ik heb juist smalle voeten en ze zitten top!
eenitraM schreef:Even een vraagje tussendoor. Ik kijk nu shoppingqueen en daar zegt een meisje: 5 herb bouche jurkjes. Alleen ik kan er niets van maken. Het is een merk dat jurkjes verkoopt voor 1000 euro ps. Althans dat werd verteld. Wat is t juiste merk?
Frummels schreef:Omg ik ben echt verliefd op deze hakken
http://www.hm.com/nl/product/86380?article=86380-A
Misschien dat ik ze van de week even ga passen.Durf ze niet te bestellen omdat ik bang ben dat ze niet fijn zitten (ik heb wel eens dat het stukje waar je tenen uitkomen enorm snijdt of heel hard is en dan krijg je sneetjes en blaren..
)