Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:11

CCCCC schreef:
Vandaag dag 1 van mijn shopverbod van 2 maanden. Gaat tot nu toe goed _O-

Succes ja , heel veel succes.. :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:13

Die had ik ook nog gezien Lisanne (toch?)!
Heb ook een paar keer met nike's in mijn handen gestaan. Maar deze trokken me toch meer. Had ze na het passen toch weer terug gelegd. Maar een halfuur later toch nog terug gegaan om ze te kopen haha.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:16

DewiRox schreef:
Die had ik ook nog gezien Lisanne (toch?)!
Heb ook een paar keer met nike's in mijn handen gestaan. Maar deze trokken me toch meer. Had ze na het passen toch weer terug gelegd. Maar een halfuur later toch nog terug gegaan om ze te kopen haha.

Helemaal goed :+
Ja ze zijn tof die van jou! Ik heb alleen echt zwarte sneakers nodig.. Geloof het of niet, ik heb vanalles qua schoenen; Wit, grijs, bruin.. Alles behalve zwart _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:18

Gave schoenen Dewi! :j

Corien: :') Nog 60 te gaan haha.

Vind die nike's ook erg tof, maar niets voor mij.

Ik ben klaar met opruimen. :+ Weer een vuilniszak met kleding die weg kan haha. Wel lekker veel ruimte nu, met name in mijn sport kast (ja ik heb een aparte kast voor mijn sport en huiskleding. :o )
Heb door al dat graven en al die stoffen meteen eczeem op mijn armen.. argggh. (huisstofmijt allergie)

Zo, wat ga ik nu eens doen. Oh ik weet het al, nieuwe dingen zoeken om mijn kast weer mee te vullen haha. :D Ik kwam trouwens tot de conclusie (kortom ik werd er keihard mee geconfronteerd en kon er niet meer om heen) dat ik echt belachelijk veel truien heb... Die mag ik dus echt niet meer kopen!

Kwam net deze schoenen tegen op Zalando, wauw <3
(wel eerst even sparen)
https://www.zalando.nl/buffalo-sandalen ... k-b12.html

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:36

Ik heb 1 paar Nike's die ik vooral draag als ik weet dat ik lang op m'n benen moet staan (langdurige festivals of feestjes die heel erg lang door gaan, of als ik de hele dag door een stad ga slenteren). Anders pak ik mijn Docs :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:04

Dewi, mooie sneakers! Wilde bijna vragen waar je ze vandaan hebt, maar toen las ik daarna dat ik een shopverbod heb, ojaaaa!

Ik loop voor het grootste deel op sneakers, adidas, kangaroos, nikes of allstars. Maar heb ook nu die fijne desert boots van de Invito die hemels lopen! En nog een paar bikerboots voor de koudere dagen. Hakken heb ik wel maar draag ik nauwelijks ook ivm mn lengte (1.80). En sneakers lopen gewoon zoooveel chiller haha. Op festivals altijd m'n nikes, maar ik kom alleen op hardstyle feestjes dus dan is het geoorloofd!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:07

Haha ik ben ook 1.80 maar ik draag ze gewoon Corien :D
Maar sneakers lopen wel chiller inderdaad. Ben wel blij dat ik nu mijn Clarks heb voor naar kantoor. Maar op sommige dagen kan ik die ook niet aan (bv bij een zitting bij de rechtbank ofzo :') ) Maar over het algemeen wel, super fijn!

Ben benieuwd hoe mijn Sendra's uit de kranten en de vriezer komen. :roll:
Iemand enig idee hoe lang je die natte kranten er in moet laten zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:08

Corien, die desert boots van invito zijn dus een succes? Ik vind clarks toch echt te duur en vind ze wel heel schattig, dus misschien toch eens naar gaan kijken dan.. O:)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:11

Rebeccaa schreef:
Corien, die desert boots van invito zijn dus een succes? Ik vind clarks toch echt te duur en vind ze wel heel schattig, dus misschien toch eens naar gaan kijken dan.. O:)

Ja! Lopen heel fijn! Ik weet niet of je hele brede voeten hebt? Ze zijn best wel smal namelijk. Ik heb juist smalle voeten en ze zitten top!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:12

Haha CCCCC, moest erg lachen om je post. Als je ze leuk vind moet je wel snel zijn. De jongen van de winkel vertelde namelijk dat het een 'limited edition' is en als ze op zijn, zijn ze op. Ze gingen erg hard.

Ik heb vandaag ook die desert boots gepast trouwens. Ik vind ze namelijk ook super leuk. Maar ik moest ze maat 42 hebben en vond ze toen niet zo mooi meer, ze leken erg groot. Ook voelde ik gelijk al de achterkant een beetje en aangezien ik heel snel blaren heb..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:13

Ik heb 41 hoor haha, dus ook best groot. Ik heb ook snel last van mijn hielen, maar tot nu toe geen last gehad! Heb ze vrijdag aangehad met stappen, dus denk dat het wel goed komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:13

CCCCC schreef:
Rebeccaa schreef:

Ja! Lopen heel fijn! Ik weet niet of je hele brede voeten hebt? Ze zijn best wel smal namelijk. Ik heb juist smalle voeten en ze zitten top!

Ik heb ook vrij smalle voeten, dus dat is wel fijn!
http://www.invito.com/catalog?params=fh ... 3d07281023

Vind zelf deze heel leuk, misschien toch maar een keer passen. O:)

Edit
http://www.invito.com/dames/sneakers/da ... t-07210068
Vind deze ook echt geweldig en wil ook nog nike airmax thea's. Dat wordt flink sparen. :7

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:39

Even een vraagje tussendoor. Ik kijk nu shoppingqueen en daar zegt een meisje: 5 herb bouche jurkjes. Alleen ik kan er niets van maken. Het is een merk dat jurkjes verkoopt voor 1000 euro ps. Althans dat werd verteld. Wat is t juiste merk?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:45

Ik heb ook 41 en vind juist dat mijn voeten inieminie lijken in mijn Clarks :D Alleen zijn ze enorm smal en stijf in het begin.. en ik heb hele brede voeten.. Heb enorme blaren op mijn hielen gehad! Morgen doe ik ze weer aan, steeds als de blaren weg zijn haha.

eenitraM: ik heb werkelijk waar geen idee?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:43

eenitraM schreef:
Even een vraagje tussendoor. Ik kijk nu shoppingqueen en daar zegt een meisje: 5 herb bouche jurkjes. Alleen ik kan er niets van maken. Het is een merk dat jurkjes verkoopt voor 1000 euro ps. Althans dat werd verteld. Wat is t juiste merk?

Herve Leger misschien?
Ik ga de aflevering even terugkijken, vind het sowieso wel leuk :)

Edit; Je hoort het dat ene meisje in het begin inderdaad zeggen. Denk dat ze Herve Leger zegt, is wel dezelfde stijl qua jurkjes.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:51

Leuke bikini Macy!

En ik vind je helemaal niet dik hoor Emma, of vol! Gewoon mooi, goed en zo houden! :)

& leuke groene sneakers op de vorige pagina :)

Ik heb 2 fijne dingetjes geshopt bij de we, een stress spijkerbroekje in een lichte kleur & een wit blouse, shirt achtig iets :)
Heel leuk voor als het mooier weer wordt!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 21:37

Je bent inderdaad een knapperd, Emma. Beter wat voller en genietend van eten, dan smal en niks willen eten daardoor. Y)(^)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:11

Niet zo onzeker over jezelf zijn Em! :* Ik vind je een hele mooie meid, ben het helemaal eens met Elke!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:45

Frummels schreef:
Omg ik ben echt verliefd op deze hakken <3
http://www.hm.com/nl/product/86380?article=86380-A

Misschien dat ik ze van de week even ga passen. :o Durf ze niet te bestellen omdat ik bang ben dat ze niet fijn zitten (ik heb wel eens dat het stukje waar je tenen uitkomen enorm snijdt of heel hard is en dan krijg je sneetjes en blaren.. :n )

H&M zit erg lekker!

Ik heb deze:

Afbeelding
Vind ze erg lekker zitten :j

Jamira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:54

Hoi hoi, zou ik me hier ook mogen melden :o ik lees al een tijdje mee. :) heb vandaag mijn H&M pakketje binnengekregen! <3 een blousje en een rokje.
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:29

Macyy schreef:
Niet zo onzeker over jezelf zijn Em! :* Ik vind je een hele mooie meid, ben het helemaal eens met Elke!

Ik ook! Mooi gezegd elke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:54

Zit er echt aan te denken om de nike thea's maar te laten schieten en deze 2 aan te schaffen als zomerschoenen:

Afbeelding

Is weer eens wat anders dan alleen maar sneakers. :Y) Maar ik weet het nog niet zo goed haha, nog even over nadenken dus. :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 07:59

Heb je wel eens nike thea's gepast Rebec? Misschien (denk het niet haha) vallen ze toch wel tegen en weet je zeker dat je voor deze moet gaan!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:02

Ik vind persoonlijk de thea's veel leuker. :o

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:54

Ik weet niet meer wie er op zoek was naar een soort van Cowboy bag maar op iBood hebben ze nu een look-a-like voor 50 euro (volgens mij)!