Alja schreef:Post.nl is het
oeps, loop ik weer achter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Santie, als je goed op hun site gaat lezen staat dat er ook. FF heel kort door de bocht gezegd, je krijgt alleen maar een vergoeding als je verzekerd verzend.
Vjestagirl schreef:Ja dat kan, maar dat houdt ook in dat als ik zelf iets koop ik dat via mijn boeken-mailadres moet doen, plus dat ik niet de 'professionele' naam kan kiezen die ik nu eigenlijk wel graag wil.
Ik zit echt vooral met dat jaren ding...
Zoe_97 schreef:Wat zouden jullie nu doen?
Ik heb een setje via bokt verkocht vorig weekend inclusief verzenden en afgesproken verzenden via Kiala te doen, want ik ben van Belgie en dat is het goedkoopst. Nu heb ik er niet aan gedacht het meisje haar email te vragen die ik nodig heb om het pakket te verzenden zodat ze weet wanneer haar pakket er is. Donderdag had ik het geld binnen en toen zag ik dit dus toen ik het ticket voor verzenden aan wilde maken. Echter is ze al 5 dagen niet meer online op bokt geweest. Ik zou uiterst morgen het pakket moeten verzenden omdat ze anders 2 weken moet wachten (ik heb examens en zit dan2 weken aan 1 stuk op kamers). Dit zou ik erg vervelend voor haar vinden, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen :/
xSCWx schreef:Zoe_97 schreef:Wat zouden jullie nu doen?
Ik heb een setje via bokt verkocht vorig weekend inclusief verzenden en afgesproken verzenden via Kiala te doen, want ik ben van Belgie en dat is het goedkoopst. Nu heb ik er niet aan gedacht het meisje haar email te vragen die ik nodig heb om het pakket te verzenden zodat ze weet wanneer haar pakket er is. Donderdag had ik het geld binnen en toen zag ik dit dus toen ik het ticket voor verzenden aan wilde maken. Echter is ze al 5 dagen niet meer online op bokt geweest. Ik zou uiterst morgen het pakket moeten verzenden omdat ze anders 2 weken moet wachten (ik heb examens en zit dan2 weken aan 1 stuk op kamers). Dit zou ik erg vervelend voor haar vinden, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen :/
Als ze echt niet reageert zou ik het verzenden en je eigen mail adres invullen. Dan kan je haar altijd een pb sturen als het er is.
HTM schreef:zo weer bijgelezen.
Dat postNL pakket waarvan de afzender zegt dat ze niks wil doen omdat jij niet kan bewijzen dat zij de afzender is...
Waarom dan zelf niet naar PostNL bellen en zeggen dat jij de afzender bent en een onderzoek wil![]()
En het Kiala pakket zou ik persoonlijk niet verzenden, straks leest ze het niet en komt die weer terug naar jou, ben je 2x die kosten kwijt.