Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:49

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:30

Rituals :+: Geen idee waarom maar het merk zelf vind ik al erg fijn dus die lijn, die ik overigens nog niet gekocht heb, dus ik ga er min of meer vanuit dat die lijn ook wel goed zal zijn :P

Leuk om te lezen, Eef01! Het is inderdaad meer dan alleen typen. Wat Tazzey ook zegt, zo leer je wel om te plannen. Trouwens, dat vind ik wel een tof idee, om zo'n schema te maken! Heb zelf gewoon een schrift met een lijstje wat ik nog kan doen en in mijn hoofd wat ik wanneer ga doen. Maar dit is veel handiger zo :j

Wat een belachelijke vakantieklachten zeg :') Zelf vast ook wel eens van die vakantieklachten gehoord maar die blijven nooit zo lang hangen bij mij. :P

Tazzey, leuk kleurtje maar het is persoonlijk niet zo mijn ding. Ben sowieso niet van goud/zilverkleurige dingen op mijn nagels :o Het moet maar net je smaak zijn, toch? :D

Yv, de kleur vind ik erg nice maar de glitters dan weer niet. :P

Gisteren heb ik een stukje geschreven over mijn favoriete lipstick: Lasting Finish by Kate Moss 01.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:35

Vind je outfit heel eeg gaaf :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:39

Thanks! Blousje had ik gekregen, rokje is 5,00 bij de V&D en schoenen iets van 20 euro bij de van Haren. Low budget outfit :))

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:39

Nayomie, mooie outfit! Voor een lipstick review zou ik zelf ook wat closeup foto's maken waarop je lippen duidelijk te zien zijn en misschien een foto van de lipstick die open is. Zo krijg je een betere indruk van het product waar je zo enthousiast over bent.
Geen kritiek overigens, alleen een tip. ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:40

Ja zat ik inderdaad ook over na te denken. Iets voor een volgende keer. Goede tip in elk geval :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:57

Ik heb toevallig van de week bij een blogger onwijs mooie lipstick swatches gezien, zo goed was ik ze eerder nog niet tegen gekomen. Ik weet alleen niet meer waar het was, als ik er nog eens achter kom dan deel ik het even met je.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:58

Oeh ja is goed! :D

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:00

Hi! Ik blog over mijn weg naar professional in de paardenwereld en ik heb een reisblog. Zie onderschrift voor beiden. Ik zal jullie blogs vanavond met de laptop op schoot eens gaan bewonderen (heb er al een paar vluchtig bekeken, maar ben "aan het werk").

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:07

Hoi Anna! Ik las op je blog dat je in Denemarken met Friezen gaat werken? Leuk! En ik ben ook wel benieuwd wat voor "onderneming" je gaat beginnen, kun je dat al iets toelichten, of nog niet?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:47

Jullie weten misschien meer, maar ik heb een contactpagina toegevoegd op wordpress. Echter, deze heeft een plek gevonden links van 'Over mij'. Ik vind dit erg lelijk staan maar kan niet vinden waar ik die volgorde kan aanpassen. Wie kan mij hierbij helpen?
Edit: Nu ik het gezegd heb, heb ik het gevonden :D

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:06

happypaardje schreef:
Hoi Anna! Ik las op je blog dat je in Denemarken met Friezen gaat werken? Leuk! En ik ben ook wel benieuwd wat voor "onderneming" je gaat beginnen, kun je dat al iets toelichten, of nog niet?

Ja dat klopt, vorig jaar ook al even gedaan en nu voor langere tijd. Superveel zin in!
Het punt is juist dat ik nog teveel dingen leuk vind, daarom ga ik in Denemarken nadenken over waar ik me echt helemaal op wil focussen. Ik heb wat grote dromen, maar ook veel van mijn ideeën bestaan al. Dus het wordt research doen!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:24

Yv_ schreef:
Ik heb zoooooo'n vet kleurtje vandaag: Gemini Rising <3 <3

Gaaf kleurtje <3 <3
@ tazzey wauw 800 bezoekers per dag dat is a best veel.
@ yasmine ik blog sinds kort dus ook wanneer het mij uitkomt en ik zie eigelijk geen verschil in bezoekersaantallen. PS. leuk stuk over harry potter. Ik had er al een tijdje geleden op gereageerd.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:24

Anna_Dani schreef:
happypaardje schreef:

Ja dat klopt, vorig jaar ook al even gedaan en nu voor langere tijd. Superveel zin in!
Het punt is juist dat ik nog teveel dingen leuk vind, daarom ga ik in Denemarken nadenken over waar ik me echt helemaal op wil focussen. Ik heb wat grote dromen, maar ook veel van mijn ideeën bestaan al. Dus het wordt research doen!

Klinkt gaaf! ik ben heel benieuwd.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:26

Ik heb vandaag een artikel geschreven over een budget zelfbruinend product. Ik was namelijk heel benieuwd of dit net zo goed werkte als dure producten. :j
Ik probeerde de Sunkissed selftanning mouse van de ‪#‎primark‬ voor jullie uit en het werkt net zo goed als de dure versie.. Lees: http://www.beautyfanatic.nl/zomerse-getinte-benen/

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:31

Is het al geluk @nayomie?
Dat probleem had ik ook. Maar nu niet meer.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:38

Leuk stuk sietje! Hoe zit het met afgeven? Ik heb een keer zo'n schuim, van een duurder merk, getest en toen werd ik wakker met een licht bruin bed. :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:00

De eerste keer dat mijn vriendinnetje en ik zelfbruinende creme gebruikte was in de jaren 80. Het was net nieuw en we geloofden er geen fluit van dat het zou werken. Elkaar dus geholpen met insmeren. Het leek gewoon (witte) bodylotion, dus hup: nog een laag. En nog een, gewoon voor de zekerheid. We wilden de volgende dag wel wat zien...
De volgende dag belde ze me 's ochtends voor schooltijd al in paniek op (met de huistelefoon want mobieltjes waren nog niet voor 16 jarige kinderen):"Help, ik ben helemaal oranje. Ik ben oranje gevlekt. Neeeeeeee!"
Ik was dus ook oranje gevlekt. Gelijk aan de gang gegaan met scrubcreme wat wel iets hielp... Dus die 's zomerse dag liep ik met een de hoogste koltrui (was mode) die ik kon vinden in mijn kast. Ik had niet te veel op mijn gezicht, maar mijn armen en benen en nek en rug zagen er niet uit.
Door het ongelijk erop te smeren en meerdere lagen zonder drogen werd het dus gevlekt. Oja mijn handen en met name tussen de vingers waren ook oranje.
Overbodig te zeggen dat ik de fles heb weggegeven, met een waarschuwing. ;) en nooit meer zoiets aandurf.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:02

Haha ik zie het voor me. Volgens mij gebruikte de buurvrouw van mijn ouders het ook. Ze was altijd oranje gemêleerd. :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 20:09

Anna_Dani schreef:
happypaardje schreef:

Superleuk! Oef ja, een keuze maken wat je dan echt wilt gaan doen, dat kan behoorlijk lastig zijn lijkt me. Maar als je er daar echt in alle rust over na kunt denken helpt dat vast een boel. Succes! :)

En HippoLogic, wat een heerlijk horrorverhaal! Ik kan me de stress helemaal voorstellen! :')

Edit: Oja, ik heb zelf ook weer een nieuwe post: Urban Beekeeping: July/August

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 22:36

@sietje: zo veel goedkoper en gemakkelijker is het tegenwoordig, die zelfbruindende creme. Met handschoen en kleur (kun je tenminste zien wat je doet).:D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:44

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:07

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:10

Nayomi, gisteren was het een zilveren met groene ondertoon van Pupa en vandaag een zilveren van OPI. :o

Ik vind OPI zelf een erg prettig merk.

Over beugels ik ben nog aan het twijfelen om een Invisaligner te nemen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:14

Dat is wel tof! Weet toevallig dat Masha van beautygloss ook zo'n ding heeft. Praat wel lastig volgens mij :P

Met zelfde bedoelde ik 'zelfde mening als gisteren' O:) sorry was niet helemaal duidelijk :P