want ik ben hyper de pieper want mijn favoriete zanger komt eindelijk naar Nederland en ik heb kaarten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want ik ben hyper de pieper want mijn favoriete zanger komt eindelijk naar Nederland en ik heb kaarten
JudithGigi schreef:Vanmiddag met hardlopen schijnbaar flink lopen bloeden aan mijn voet, en nu wil mijn hond steeds aan mijn sok likken. Echt iew, doe normaal gek. Wacht ik ieder geval tot ik dood ben totdat je me op begint te eten.
Nyaleti schreef:Op een normale werkdag kwartier pauze van de baas, half uur lunch eigen tijd. Prima.
Werk je een avond, 2x half uur eigen tijd. Dus een half uur eerder beginnen om aan je uren te komen.
Hoe hebben ze dit ooit bedacht en hoezo zijn mijn collega's daar mee akkoord gegaan?
Ik mag dat half uur ook overslaan maar dan werk je van 11.30 tot 20u met een half uurtje pauze. Koekoek.
Snoraly schreef:Mensen die zo tegendraads gaan zitten doen op werk na het stellen van een simpele vraag krijg ik het echt van. Haal dat zand uit je flamoes joh.
Wilde oprecht met een stapeltje maandverband naar beneden lopen om het aan een mannelijke collega te geven.

Alja schreef:Op de site is nu ook korting en gisteren maar daar heb je niks meer aan was 20% korting bij de welkoop en die verkoopt ook alles van crafty ponies.
Ik heb een tijdje geleden van alles aangeschaft en mijn dochter krijgt het straks met Sinterklaas
Ineke2 schreef:Nyaleti schreef:Op een normale werkdag kwartier pauze van de baas, half uur lunch eigen tijd. Prima.
Werk je een avond, 2x half uur eigen tijd. Dus een half uur eerder beginnen om aan je uren te komen.
Hoe hebben ze dit ooit bedacht en hoezo zijn mijn collega's daar mee akkoord gegaan?
Ik mag dat half uur ook overslaan maar dan werk je van 11.30 tot 20u met een half uurtje pauze. Koekoek.
Worden jullie ingepland of hoe gaat de verdeling van dagen / uren?
maar zulke dingen staan me vanuit principe zo tegen. denisesilver schreef:Hebben wij dezelfde collega? Had hier vandaag ook eentje die als een wijf kattig liep te doen
Paniekaanval. Lang geleden dat ik die heb gehad.
Captain schreef:Eerste afspraak orthopeed: 10 weken wachttijd. Aanvullende afspraak MRI: 7 weken wachttijd.
Je bent 4 maanden verder voor je uberhaupt weet wat er met je aan de hand is.
Te bizar voor woorden.
Maar nu kan ik niet meer m'n gewoonlijke 1001x draaien in 10 minuten doen in m'n slaap en staar ik al een uurtje naar t plafond. 
Snoraly schreef:denisesilver schreef:Hebben wij dezelfde collega? Had hier vandaag ook eentje die als een wijf kattig liep te doen
Paniekaanval. Lang geleden dat ik die heb gehad.
Ja schiet mij maar lek, ben er ook al hele dag chagrijnig door.
Hopelijk ben je weer een beetje oke nu...![]()
Merk dat ik weer enorm terugval in hele oude patronen van mezelf, uit contact gaan, enorm uitstellen, nare gevoelens. Bah.

(ik heb schoongemaakt bij kantoorpanden en moest dus vaak het alarm eraf halen en erop zetten)