Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 18:13

saskiaojan schreef:
XRuby_SymmyX schreef:
Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.

Was er geen toezichthouder!? Dat is tegenwoordig toch verplicht om aanwezig te zijn op het losrij terrein?

Helaas houdt niet elke vereniging zich daaraan.

Maar altijd meteen naar secretariaat gaan en daar melden. Die kunnen de jury inlichten. Achteraf kan je er niks mee en dat is ook terecht, want dan zouden mensen ook concurrenten die helemaal niks fout doen kunnen aangeven bij de knhs zonder bewijs.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 18:58

Hieraan.....
Afbeelding
Afbeelding
Inmiddels dus al met 4u vertraagd :Y)

Gelukkig nog wel mobiel internet, en geen thuiswerk oid, maar wel irritant dat er gewoon geen tv en geen internet is.

PotjeMayo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 19:36

Moe en bezig met leren voor 2 toetsen morgen. Heb echt geen zin meer.
Kan iemand even een schop geven ofzo :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 19:40

Vannacht ruk geslapen en vanavond moet ik de nacht in. Voor slapen lukte weer eens voor geen meter, dus deze nacht gaat zwaar worden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 20:09

Schuur,heb je al gekookte rijst geprobeerd?

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 20:25

Hellofresh. Zouden vanavond mijn box brengen. Krijg ik net dat ze vanavond niet kunnen en ze morgenochtend komen. Ja dan werk ik dus dat kan niet. Gebeld maar kon dan alleen geannuleerd worden. Dus nu moet ik morgen na werk alsnog boodschappen doen om eten in huis te hebben... als ik het eerder had geweten was ik vandaag gelijk even door gereden {:)-:(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 20:36

iirrssjjee schreef:
Hieraan.....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Gelukkig nog wel mobiel internet, en geen thuiswerk oid, maar wel irritant dat er gewoon geen tv en geen internet is.

En nog 4u erbij! 23.30u *\o/* -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:00

21 pitten in mijn mandarijntje.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:10

Niet de juiste verfroller in huis -O-
Dus nu kan ik niet de muren witten -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:05

1e premie hengstveulen verkocht voor de hengstenopfok, zou begin volgend jaar naar de keuring. Kreeg ik een foto van hem nu, 2.5 jaar oud. Echt bloedmooi, flinke hals, aparte kleur voor een Forester..

En maar 1.40 hoog |( Hele lijn is hoog in de maat, kreeg op de keuring ook te horen dat hij een flink veulen met flinke schoft was en ze hoopten dat hij niet uit de maat zou groeien.

Nou, zo zie je maar. Groot of klein als veulen zegt geen hol :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:11

Daphne__ schreef:
1e premie hengstveulen verkocht voor de hengstenopfok, zou begin volgend jaar naar de keuring. Kreeg ik een foto van hem nu, 2.5 jaar oud. Echt bloedmooi, flinke hals, aparte kleur voor een Forester..

En maar 1.40 hoog |( Hele lijn is hoog in de maat, kreeg op de keuring ook te horen dat hij een flink veulen met flinke schoft was en ze hoopten dat hij niet uit de maat zou groeien.

Jaartje wachten met de hengstenkeuring? Pony groeit nog. Kan best 1,45m worden.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:21

imaudy schreef:
Daphne__ schreef:

Zelf zou ik dat absoluut doen. Vooral omdat een eventuele goedkeuring mijn fokmerrie ster preferent maakt en haar moeder is ook al kroon preferent, zou fantastisch zijn dus. Maar heb hem verkocht aan een grotere naam, die meerdere jonge hengsten heeft lopen en dekhengsten. Vrees dus dat als hij niet minstens 4 cm groeit voor Februari, zijn ballen niet veilig zijn :+

Volle broer van deze hengst (ik wou precies zo een als de eerdere, maar dan merrie, mislukt }:0 )loopt bij een andere hengstenhouder in de opfok, voor 2026. Hoop nu dus dat als die voor 2025 niet groot genoeg is, dat zijn broer dan iig wel op de keuring komt :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:36

Nog bedankt voor alle lieve reacties een paar pagina's terug, jullie zijn top :*

Britta31 schreef:
21 pitten in mijn mandarijntje.

Dit is horror. Deze kan voor mij in het ongewone angsten topic, samen met visgraten :Y)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 22:59

Ritsen. Vooral die met twee karretjes, of hoe noem je die dingen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 23:11

Ik ben ontzettend geïrriteerd door de onrust in ons land, en ik hoop stilletjes op een avondklok (voor ieder met het y chromosoom tot het weer rustig is :+)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 23:17

Een heel bizar verhaal gehoord waar ik echt een beetje van geshockeerd ben.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 00:08

iirrssjjee schreef:
iirrssjjee schreef:
Hieraan.....
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En nog 4u erbij! 23.30u *\o/* -O-

Nu tot aan 3.30u. Wat een ellende

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 07:59

Is het uiteindelijk wel opgelost iirrssjjee?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 08:11

We hebben feedback teruggekregen voor een verslag van kunstgeschiedenis, en nu snap ik waarom een aantal 2e jaars nog steeds bezig zijn met hun verslag van het eerste semester van het eerste jaar :') wat een kritiek heeft die vrouw, en bij de eerste 2 feedback rondes heeft ze helft van die kritiek niet eens gegeven, waardoor we het ook niet aan konden passen voor het inlevermoment

Verder is dbkv echt een top opleiding, maar ik ben blij dat ik de komende 2 periodes educatie heb ipv kunstgeschiedenis

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 08:12

Hond is nu volledig gestopt met eten dus dadelijk maar dierenarts bellen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 08:21

Daphne__ schreef:
imaudy schreef:

Zelf zou ik dat absoluut doen. Vooral omdat een eventuele goedkeuring mijn fokmerrie ster preferent maakt en haar moeder is ook al kroon preferent, zou fantastisch zijn dus. Maar heb hem verkocht aan een grotere naam, die meerdere jonge hengsten heeft lopen en dekhengsten. Vrees dus dat als hij niet minstens 4 cm groeit voor Februari, zijn ballen niet veilig zijn :+

Volle broer van deze hengst (ik wou precies zo een als de eerdere, maar dan merrie, mislukt }:0 )loopt bij een andere hengstenhouder in de opfok, voor 2026. Hoop nu dus dat als die voor 2025 niet groot genoeg is, dat zijn broer dan iig wel op de keuring komt :')

Spannend, hoop op goedgekeurde dekhengst hihi. Je ponies hebben best body dacht ik. Dan maakt de stokmaat minder uit.

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 08:26

Schuur hopelijk gaat je hond snel weer eten :(:)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 09:00

Ja om 9u is de dierenarts bereikbaar en dan ga ik bellen om vandaag nog een afspraak te krijgen. Aangezien ze donderdag naar mijn ouders moeten voor vakantie hoop ik dat ik een paardenmiddel krijg dat alles oplost. Worst case scenario kan ik ten laatste zaterdagavond vertrekken maar op zondagochtend vertrekt mijn vlucht.
De vakantie is ook waarschijnlijk de laatste keer dat ik mijn oma ga zien dus alleen al daarom wil ik hem niet annuleren.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 09:13

Sterkte met de hond.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 09:15

Gisteren op werk kwam er een kat binnen die er verschrikkelijk uitzag. Mager, super slechte vacht, z’n bekkie rook je in de kamer ernaast, ogen zagen er verschrikkelijk uit, onder de vlooien, had een raar gezwel rond z’n schouder… kon z’n bekkie niet meer sluiten, geen idee waarom… ik vond het zo verschrikkelijk zielig.

Dus de dierenarts zegt goh. We kunnen hier van alles aan doen, maar ik denk dat het wel een beetje einde is… zegt de eigenaar doodleuk ‘oh ja hoor daar denken we al zo’n 2 jaar over na. Maareehhhh kan het over 2 weken? Want mijn partner zit in België, vandaar.’

Serieus?