Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 16:53

Ik rij zelf een Polo uit 2004 maar die rij ik oprecht nog liever dan de Kia. Dat is echt een onding.

Maargoed vanaf 9 mei hopelijk weer terug naar een Toyota Corolla en dan zijn we weer tevreden :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 16:54

Mandarijn schreef:
netjuh6 schreef:
Dat het facking koud is! :brr: :brr:

En de regen vanmorgen. -O-

Ik snap jullie probleem niet _O-

Afbeelding

Toch best irritant als de honden gewend zijn om op de bank te mogen thuis en 't hier dus even niet mogen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 16:57

Captain schreef:
Onze tijdelijke vervangende auto.. Een nieuwe Mercedes C klasse. Wat een pauperding. :')
Ik loop altijd te klagen over de Tesla maar dat ding rijdt toch wel verrekte fijn. <3
Sorry, even first world problems hier. _O-

Geef maar, hoor.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:21

Mijn droomvacature gevonden, is Nederlandse nationaliteit een vereiste -O-

Weet dat er in uitzonderlijke gevallen wel van afgeweken mag worden en ik ben een zeer uitzonderlijk geval uiteraard :+ artikel 125a en all that, maar vrees dat solliciteren nog steeds best nutteloos is. Zit zo enorm te balen :\

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:24

Fly_high schreef:

Weet dat er in uitzonderlijke gevallen wel van afgeweken mag worden en ik ben een zeer uitzonderlijk geval uiteraard :+ artikel 125a en all that, maar vrees dat solliciteren nog steeds best nutteloos is. Zit zo enorm te balen :

Ik zou het gewoon proberen.
Je kent gewoon perfect Nederlands, dus ik zou het echt doen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:26

Weet je wat helemaal nutteloos is en er niet voor gaat zorgen dat je die baan krijgt? Niet solliciteren :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:27

Inderdaad, gewoon doen!!!

Britta31

Ik zou het ook doen.

fleurtjeuh

Fly_high schreef:

Weet dat er in uitzonderlijke gevallen wel van afgeweken mag worden en ik ben een zeer uitzonderlijk geval uiteraard :+ artikel 125a en all that, maar vrees dat solliciteren nog steeds best nutteloos is. Zit zo enorm te balen :

Huh? Wat voor vacatures zijn er dat zoiets verplicht is?
Gewoon uit interesse, heb dit niet eerder gehoord, ben gewoon nieuwsgierig

Verder, gewoon solliciteren natuurlijk! Niet geschoten is altijd mis!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:32

Ik zou het niet doen, eigen volk eerst!!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:35

Aan de vrouw in de Appie. M’n vriend en ik bij appie, proberen een peuter met driftbui in de winkelkar te krijgen. Komt er zo’n vrouw ‘oh pardon!’ Duwt ons karretje aan de kant omdat ze er per se tussendoor moet Ipv er even omheen lopen. -:(-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:37

Vandaag boos geworden op de bejaarde buurvrouw,ik kom regelmatig en had al een keer gezegd dat ze de zooi van de trap moet halen.Ze heeft een smal looppad over.Moet ze zelf weten natuurlijk.Nu bekend ze dat ze van de trap is gevallen in het half donker.Gelukkig alleen een blauwe bil. -:(-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:43

@fleurtjeuh vertrouwensfuncties, dus in die zin bestaat er wel een prima grondslag voor. Maar ik ben reeds hoog niveau gescreend om andere redenen en voor de rest is het ook geen punt. Ook mijn hele volwassen leven hier doorgebracht, voel me eigenlijk meer Nederlands dan wat er officieel in mijn paspoort staat :o

Foaly schreef:
Weet je wat helemaal nutteloos is en er niet voor gaat zorgen dat je die baan krijgt? Niet solliciteren :+

Ik ga het ook gewoon doen denk ik :o worst case heb ik paar uur van mijn leven verspild, nou dat kan ik wel hebben. En laat ik de nationaliteit maar weg op mijn CV en kijk wat ze daarvan vinden.

Maar goed misschien moet ik toch ff met mijn vent trouwen als een echte trophy wife die ik ben :=

Urbanus schreef:
Ik zou het niet doen, eigen volk eerst!!

Dem immigrants stealing 'er jobs!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 17:44

Waarom gooien mensen toch hun autodeur open tegen andermans auto?
En dan onverschillig weg gaan.Heb ondertussen al 3 krassen en deukjes extra op enkele weken tijd.
Zet hem altijd netjes in het vak maar meestal wat verder weg van de drukte.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 18:55

De dierenambulance.. 1730 gebeld dat ik hier een jonge duif heb zitten die niet meer weggaat. Of ik hem wilde vangen en in een doosje doen ( had ik al gedaan) en daarna even een filmpje naar hen appen en dan zouden ze laten weten wat ze gingen doen.. inmiddels bijna 7 uur en heb nog niets gehoord ( appjes zijn gelezen).
Ik heb 2 binnenkatten dus een vogel in huis is niet heel handig maar buiten laten in de regen is ook geen optie.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 19:17

Fly_high schreef:
Carrière & loopbaanbegeleiding event van mijn werk, allerlei schitterende carrièretips van mensen die vertellen hoe 2 masters en een onbetaalde business traineeship in VS of andere Londen ervoor gezorgd heeft dat "vanzelf de juiste kansen op mijn pad zijn gekomen" :') no sh*t jongens, hebben jullie iets mee te geven behalve dat een rijke papa hebben zich best heel erg loont :=

Zuidas is a state of mind :') _O-

De 7 vinkjes jongens en meisjes :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 19:29

Mensen die klagen over auto’s terwijl je zelf geen auto meer hebt. Want die is Total loss waarschijnlijk. ;(

Nee geintje klagen mag. :))

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:05

Dat ik vanmiddag ineens knallende hoofdpijn heb opgelopen maar geen idee van waar/wat.
En nu nog steeds heb, dus dat word vanavond vroeg naar bed en op de hoop dat het morgen weg is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:06

Huurverhoging met bullshit verhaal over verduurzamen van woningen. Er is al ruim 10 jaar niks aan dit huis gedaan, natte isolatie, enkel glas boven en gaten met purschuim gedicht... Enige wat verbeterd is heb ik zelf gedaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:10

Kimberley_ schreef:
De dierenambulance.. 1730 gebeld dat ik hier een jonge duif heb zitten die niet meer weggaat. Of ik hem wilde vangen en in een doosje doen ( had ik al gedaan) en daarna even een filmpje naar hen appen en dan zouden ze laten weten wat ze gingen doen.. inmiddels bijna 7 uur en heb nog niets gehoord ( appjes zijn gelezen).
Ik heb 2 binnenkatten dus een vogel in huis is niet heel handig maar buiten laten in de regen is ook geen optie.

Heb je al wat gehoord inmiddels? afhankelijk van de leeftijd moet die nog worden gevoerd en wellicht onder een warmteplaat... dan is uren in een relatief koude doos niet handig.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:10

MyWishMax schreef:
Huurverhoging met bullshit verhaal over verduurzamen van woningen. Er is al ruim 10 jaar niks aan dit huis gedaan, natte isolatie, enkel glas boven en gaten met purschuim gedicht... Enige wat verbeterd is heb ik zelf gedaan.

Onze woningbouw doet nieteens alsof.
Gewoon 3,1% verhoging volgens index.
Niks een banketstaaf erbij

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:13

Telpeva schreef:
Kimberley_ schreef:

Heb je al wat gehoord inmiddels? afhankelijk van de leeftijd moet die nog worden gevoerd en wellicht onder een warmteplaat... dan is uren in een relatief koude doos niet handig.

Ze hebben geen ambulances vrij de komende uren. Moest de dierenbescherming maar bellen. Die heb ik gebeld maar ook zij hebben het druk. Guus staat al een hele poos met doos en handdoek in het warme washok.

Afbeelding

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:15

MyWishMax schreef:

Nou dat vind ik echt schofterig, heb vaker gelezen wat jij allemaal met low budget wilde doen en wat niet mocht.

Echt schandalig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:17

fleurtjeuh schreef:
MyWishMax schreef:

Onze woningbouw doet nieteens alsof.
Gewoon 3,1% verhoging volgens index.
Niks een banketstaaf erbij

Dat kan ik bijna nog meer waarderen :') Ik krijg bij alle reparaties gewoon maar een lapmiddel ipv iets echt vervangen of repareren en dus zeker geen verbeteringen. Geef dat dan ook niet als reden.

Maar goed, we zijn ook gewoon bezig met stappen nu. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 20:23

Wij hebben zo'n oude elektrische kookplaat.
Dus een tijdje terug hadden wij gemaild of er in het kader van bezuinigingen en updaten van de keuken misschien budget was voor een inductie kookplaat. Gewoon ter aanvulling van ons eigen budget. Beetje van ons, beetje van de woningbouw. En dan wilden we hem prima achterlaten als we verhuisden. Geen bedrag genoemd of wat dan ook, geen eisen dat we een bepaalde plaat wilden.
Kregen we terug dat we de plaat mochten vervangen maar als we verhuisden dan moesten we de oude plaat er weer in zetten.