Maargoed vanaf 9 mei hopelijk weer terug naar een Toyota Corolla en dan zijn we weer tevreden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fly_high schreef:Mijn droomvacature gevonden, is Nederlandse nationaliteit een vereiste![]()
Weet dat er in uitzonderlijke gevallen wel van afgeweken mag worden en ik ben een zeer uitzonderlijk geval uiteraardartikel 125a en all that, maar vrees dat solliciteren nog steeds best nutteloos is. Zit zo enorm te balen
Fly_high schreef:Mijn droomvacature gevonden, is Nederlandse nationaliteit een vereiste![]()
Weet dat er in uitzonderlijke gevallen wel van afgeweken mag worden en ik ben een zeer uitzonderlijk geval uiteraardartikel 125a en all that, maar vrees dat solliciteren nog steeds best nutteloos is. Zit zo enorm te balen
Foaly schreef:Weet je wat helemaal nutteloos is en er niet voor gaat zorgen dat je die baan krijgt? Niet solliciteren
Urbanus schreef:Ik zou het niet doen, eigen volk eerst!!
Fly_high schreef:Carrière & loopbaanbegeleiding event van mijn werk, allerlei schitterende carrièretips van mensen die vertellen hoe 2 masters en een onbetaalde business traineeship in VS of andere Londen ervoor gezorgd heeft dat "vanzelf de juiste kansen op mijn pad zijn gekomen"no sh*t jongens, hebben jullie iets mee te geven behalve dat een rijke papa hebben zich best heel erg loont
![]()
Zuidas is a state of mind![]()
Kimberley_ schreef:De dierenambulance.. 1730 gebeld dat ik hier een jonge duif heb zitten die niet meer weggaat. Of ik hem wilde vangen en in een doosje doen ( had ik al gedaan) en daarna even een filmpje naar hen appen en dan zouden ze laten weten wat ze gingen doen.. inmiddels bijna 7 uur en heb nog niets gehoord ( appjes zijn gelezen).
Ik heb 2 binnenkatten dus een vogel in huis is niet heel handig maar buiten laten in de regen is ook geen optie.
MyWishMax schreef:Huurverhoging met bullshit verhaal over verduurzamen van woningen. Er is al ruim 10 jaar niks aan dit huis gedaan, natte isolatie, enkel glas boven en gaten met purschuim gedicht... Enige wat verbeterd is heb ik zelf gedaan.
Telpeva schreef:Kimberley_ schreef:De dierenambulance.. 1730 gebeld dat ik hier een jonge duif heb zitten die niet meer weggaat. Of ik hem wilde vangen en in een doosje doen ( had ik al gedaan) en daarna even een filmpje naar hen appen en dan zouden ze laten weten wat ze gingen doen.. inmiddels bijna 7 uur en heb nog niets gehoord ( appjes zijn gelezen).
Ik heb 2 binnenkatten dus een vogel in huis is niet heel handig maar buiten laten in de regen is ook geen optie.
Heb je al wat gehoord inmiddels? afhankelijk van de leeftijd moet die nog worden gevoerd en wellicht onder een warmteplaat... dan is uren in een relatief koude doos niet handig.
MyWishMax schreef:Huurverhoging met bullshit verhaal over verduurzamen van woningen. Er is al ruim 10 jaar niks aan dit huis gedaan, natte isolatie, enkel glas boven en gaten met purschuim gedicht... Enige wat verbeterd is heb ik zelf gedaan.
fleurtjeuh schreef:MyWishMax schreef:Huurverhoging met bullshit verhaal over verduurzamen van woningen. Er is al ruim 10 jaar niks aan dit huis gedaan, natte isolatie, enkel glas boven en gaten met purschuim gedicht... Enige wat verbeterd is heb ik zelf gedaan.
Onze woningbouw doet nieteens alsof.
Gewoon 3,1% verhoging volgens index.
Niks een banketstaaf erbij