Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:43

Fly_high schreef:
Dat alles wat vrouwen ondernemen mbt sporten / gezonder leven uiteindelijk op afvallen lijkt neer te komen :( Ik kan er zo enorm slecht tegen, beweegt niemand meer gewoon omdat het leuk is of om sterker of beter in je sport te worden...?

Jawel... Alleen krijg ik meteen commentaar dat ik wel eetstoornis zal hebben, want dun en sporten hoort blijkbaar niet. Herken het dus wel. Ik vind het niet leuk :') maar wil gewoon zo fit en sterk mogelijk blijven om beter in rijden te worden of blijven. Niet afvallen of uiterlijk verbeteren.

Nu sport ik bij een fysio dus daar hoor ik ze niet. Maat anderen die horen dat ik sport beginnen wel meteen over het afvallen, ja. Soms zelfs met voedingsadviezen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:48

Ik hou er enorm van om geld uit te geven aan cadeautjes voor anderen. Niet voor mijzelf. Nu moest ik wat 'egoïstischer zijn', 'liever voor mijzelf zijn' en wat al niet meer voor psychologische clichés, dus heb ik een trui gekocht, verzorgingsproducten bij Douglas (normaal was ik me met een blok zeep, smeer ik een lik babycreme op m'n gezicht en klaar) en wat spulletjes voor een nieuwe hobby (epoxy resin). Maar jeetje, wat een geld!!!! Ik heb er gewoon buikpijn van! Mijn man vindt dat ik er juist van moet genieten en dat ik ook wel eens wat 'verdien', maar dit voelt zo niet goed. Volgende keer koop ik liever weer iets voor iemand anders.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:53

gisteren mandarijntjes gekocht, maar echt helemaal vol met pitjes, zo jammer.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:53

Die epoxy is enorm duur, ja! Ik werk er ook mee. Maar bekijk het eens anders. Als je er mee oefent kan je straks juist hele leuke cadeaus voor andere maken! Dan geef je geld uit aan materialen zodat je originele dingen kan geven. :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:02

Vandaag had ik naar revalidatie gemoeten maar ik ben behoorlijk ziek (coronatest is negatief dus het zal wel een gewoon fikse verkoudheid of griep zijn ofzo). Maar ik heb dus afgebeld, en ze boden meteen aan om er dan een belafspraak van te maken, ik met mijn domme kop, zei ja.

Nu ben ik aan het vechten tegen de vermoeidheid, ik voel mij beroerd, spierpijn keelpijn hoesten... Alles. Ik wil helemaal niet bellen want ik heb al bijna geen stem, ik wil naar bed. En ik moet nog een uur wakker blijven, dan een half uur bellen, dan een kwartier pauze en dan een heel uur bellen |(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:03

Ik moet eigenlijk even naar de stad om zeker 1 nieuwe broek te kopen voor mijn werk maar de remmen van mijn auto moeten worden vervangen dus eigenlijk kan ik er niet veel mee rijden. En de twee andere auto's zijn niet beschikbaar.

Morgen wel maar dan wil ik juist gaan paardrijden omdat het weer er wel oké uitziet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:09

Technologie en ik hebben even flinke ruzie vandaag. Niets gaat vanzelf en alles gaat fout

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:34

Dat ik gisteravond wéér in mijn luie stoel in slaap ben gevallen voor de tv... dan word je midden in de nacht (of 's morgens vroeg) wakker, licht en tv nog aan (stroom kost natuurlijk niks tegenwoordig... :roll: ) en moet je je naar je bed slepen. Waar je vervolgens een paar uurtjes later moet opstaan, met spierpijn en niet uitgeslapen. Gebeurt iets te vaak tegenwoordig.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:42

Misschien naar bed gaan als je voelt dat je slaperig wordt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:52

Dat is het m juist, ik voel me niet slaperig worden, ik ben ineens "weg" terwijl ik een serie zit te kijken -O-

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:57

GamblersCup schreef:
Dat is het m juist, ik voel me niet slaperig worden, ik ben ineens "weg" terwijl ik een serie zit te kijken -O-

Wekker zetten om bv 23.00, wordt je daar wakker van en kun je op een normalere tijd naar bed?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:08

Dat ga ik zeker nog een keer proberen! Mijn moeder stelde dat al voor, heb ik braaf gedaan, werd er wel enigszins wakker van, maar was zó moe dat ik gewoon mijn ogen weer heb dichtgedaan. Als het echt niet werkt, ga ik een tv op mijn slaapkamer zetten mét een timer. Dan val ik tenminste in bed in slaap en gaat de tv uit :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:14

Ouder worden zuigt ...
Onverklaarbare rugpijn sinds een dag of wat.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:50

GamblersCup schreef:
Dat ga ik zeker nog een keer proberen! Mijn moeder stelde dat al voor, heb ik braaf gedaan, werd er wel enigszins wakker van, maar was zó moe dat ik gewoon mijn ogen weer heb dichtgedaan. Als het echt niet werkt, ga ik een tv op mijn slaapkamer zetten mét een timer. Dan val ik tenminste in bed in slaap en gaat de tv uit :')

Als je dit al lang hebt, klinkt het voor mij als een lichaam en geest die echt wat meer slaap nodig hebben. Kan je het uur waarop je gaat slapen niet vervroegen? Als je standaard rond halfelf in slaap valt, dat je dan al om 10 uur richting de slaapkamer trekt.

Heb je dit pas sinds deze week dan durf ik het op het winteruur gooien. Dat verzetten van het uur heeft meer invloed - ook op een volwassen mens - dan je zou denken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 14:56

Aan het vechten tegen mn slaap en ik moet nog tot 5 uur. :O

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:00

Mijn darmen...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:12

Fly_high schreef:
Dat alles wat vrouwen ondernemen mbt sporten / gezonder leven uiteindelijk op afvallen lijkt neer te komen :( Ik kan er zo enorm slecht tegen, beweegt niemand meer gewoon omdat het leuk is of om sterker of beter in je sport te worden...?

Ik ben denk ik die uitzondering op de regel :))

Inmiddels dan. Vroeger wilde ik wel altijd maar afvallen. Nu loop ik hard omdat ik dat leuk vind, doe krachttraining om blessures te voorkomen en beter te kunnen lopen en eet gezond (en veel) om alles vol te houden. :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 16:03

Blowende buurman in de lift net voor ons. Ik heb niet gezien wie het was maar de hele hal en lift stonk er naar. Naast dat er al niet gerookt mag worden in de gemeenschappelijke ruimtes, vind ik blowen helemaal asociaal. Blegh.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 16:31

MyWishMax schreef:
Die epoxy is enorm duur, ja! Ik werk er ook mee. Maar bekijk het eens anders. Als je er mee oefent kan je straks juist hele leuke cadeaus voor andere maken! Dan geef je geld uit aan materialen zodat je originele dingen kan geven. :D

<3 Dat is waar!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:00

Tigress schreef:
Dit.
Gast.
Ik stel m'n puppy voor in een tiktokje.
Ga mij niet de les lezen over de vachtkleur van m'n pup als je het niet eens goed hebt.
[ [url=m/pNzWLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik maak er tegenwoordig een hobby van mensen het bloed onder de nagels te halen. Niet direct natuurlijk, als ik op iemand reageer en diegene reageert terug op een normale manier dan kunnen we prima een discussie houden, maar ik ben heel vervelend als je de brat uit gaat hangen ~~}>

Ik erger me dat mensen op het werk de klantmappen niet terug zetten in de ophaalkamer. Ik miste een hoop stukken, opgevraagd bij de relatiebeheerder, blijkt de map bij een collega in de kast te staan. Gelukkig was er nog niks opgevraagd bij de klant :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:02

Ik geloof niet in bovennatuurlijk dingen en "gevoel" hebben voor pijn van dieren enzo. Maar ik had echt een heel naar gevoel, echt buikpijn over de hond van mijn ouders. Die is 15 (bijna 16) en is gewoon heel erg oud qua fysiek.

Bel ik net mijn moeder op, is ze inderdaad de laatste dagen wat sip en gaat het wat slechter.

Had zo gehoopt dat ze gewoon stabiel was. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:24

Schuif van de ene in de andere file.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:36

Slacht je een kip en neem de poten en levers voor de hond mee. Vreet die het niet. :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:55

Marcella schreef:
Slacht je een kip en neem de poten en levers voor de hond mee. Vreet die het niet. :roll:

Nu krijg ik geen hap meer door mijn keel ik wou net gaan eten :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:58

Assessments van/voor bepaalde sollicitaties. Ik háááaáát ze zo, maar ik wil er zo graag door heen.