Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Jeetje dat jij je huis niet aanpast voor hun kinderen is heel gemeen.
Keer een plant wegzetten of iets breekbaars omhoog zetten oké. Maar stopcontacten etc zijn er toch gewoon.
Sherivey schreef:Nou dat.
Maar ook het feit dat een van de twee nooit even weg kan zonder dat de hele familie mee moet...
Tancreda4 schreef:Sherivey schreef:Nou dat.
Maar ook het feit dat een van de twee nooit even weg kan zonder dat de hele familie mee moet...
Het lijkt mij voor de mentale gezondheid van de ouders super belangrijk om in de zoveel tijd even wat zelf te doen, zonder kinderen. Naar vrienden. Zonder kinderen. Of nog belangrijker, met partner even wat onder nemen, zonder kinderen. Maar sommige gezinnen krijgen (of willen?) Dat niet gebolwerkt.
Mijn huis is overigens ook niet kinderproof maar ik zou ook liever willen dat die gewoon thuis blijven
Sherivey schreef:Ik zie er ook geen meerwaarde in dat die kinderen meekomen.
Dan is ie daar de hele tijd mee bezig, ipv gezellig doen met mn vriend en vriendengroep.
Er is in die groep ook niemand die iets met kinderen heeft. Maar pa en ma willen graag dat de kinderen ons leren kennen.
Femke_Tweety schreef:Sherivey schreef:Ik zie er ook geen meerwaarde in dat die kinderen meekomen.
Dan is ie daar de hele tijd mee bezig, ipv gezellig doen met mn vriend en vriendengroep.
Er is in die groep ook niemand die iets met kinderen heeft. Maar pa en ma willen graag dat de kinderen ons leren kennen.
En hebben jullie daar nog een stem in ook?
Ik hou het doorgaans echt af tot ze op het level zijn dat ze sarcasme begrijpen en inhoudelijk wat zinnigs te melden hebben
Prairy schreef:My house, my rules.
Regel 1, geen kinderen. Komt er een uitzondering op de regel, dan luister je naar mij. Doe je dat niet, doei.
Mijn katten staan bij mij op de eerste plaats en ik ga die geen stress bezorgen door kinderen.
black_kelpie schreef:Hier een keer gehad dat mijn vriend een vriend van hem met kind had uitgenodigd. Ik zorg dan dat ik weg ben, hond mee, zoek het maar uit.
Kom ik weer thuis, ligt alles op mijn tafel anders. Dit is een tafel met 2 grote kleppen waar ik veel spullen in opberg en blijkbaar was dat joch daar in aan het neuzen geweest. Waar z'n vader bij zat. Ehhhh, kunnen we ons kind gewoon even leren dat je bij andere mensen thuis niet in kasten gaat zitten loeren??