Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 11:03

DuoPenotti schreef:
DuoPenotti schreef:
Dat mijn auto er net mee stopte en het storingslampje brand.
Heb hem net wel aan de gang gekregen en ben nu bij de garage.
Hopelijk is het niet te duur..

Het is einde oefening voor mijn auto... Ben echt verdrietig nu.
Geld voor een ander heb ik niet.
Kan nu ook maar meteen stoppen met vrijwilligerswerk..

Ah nee, balen man! -O- en vrijwilligerswerk is juist zo goed!

Ik erger mij aan de wegbezuinigde gebrekkige gezondheidszorg in NL. Constant van het kastje naar de muur worden gestuurd met steeds weken, maanden aan wachttijd tussendoor. Nu begint mijn linkerarm het ook te begeven door overbelasting omdat ik rechts al 10 maanden niet kan gebruiken. Bedankt voor het verzieken van mijn leven

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 11:23

Ik mag zo weer een enorme sprint trekken op Amersfoort omdat de NS app weer eens faalt. <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 12:00

DuoPenotti schreef:
DuoPenotti schreef:
Dat mijn auto er net mee stopte en het storingslampje brand.
Heb hem net wel aan de gang gekregen en ben nu bij de garage.
Hopelijk is het niet te duur..

Het is einde oefening voor mijn auto... Ben echt verdrietig nu.
Geld voor een ander heb ik niet.
Kan nu ook maar meteen stoppen met vrijwilligerswerk..

Jeetje DP, dat is zwaar balen :(:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 12:33

Super leuk huis bezichtigd, dichtbij bij mijn werk, super enthousiast.
Ons maximale bod gedaan, hadden een beetje hoop, en nogsteeds overboden ;(
Zijn nu al meer dan een jaar bezig en het wilt gewoon niet lukken. Ik heb steeds minder zin in samenwonen met mijn schoonouders maar het kan gewoon niet anders momenteel :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 12:45

Mijn nep fitgirl gedrag. Beetje aardbeien eten als vulling bij de lunch nadat ik net een zieke laag boter op m’n tosti smeerde. _O-

Zo maar wel even naar de supermarkt wandelen ipv lui fietsen. :roll:

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:08

Het is weer tijd om 3 uur te sterven tijdens een les waar een docent alles 2x verteld op een manier die zo saai is dat zelf ik de stof niet meer leuk vind.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:17

Even een quote van mijn docent:

"Ik heb geen fotografie opleiding gedaan maar ik weet wel veel over fotografie want ik heb in mijn leven heel veel foto's gezien".

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:18

:') :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:22

Plop1997 schreef:

"Ik heb geen fotografie opleiding gedaan maar ik weet wel veel over fotografie want ik heb in mijn leven heel veel foto's gezien".

Tijd om naar huis te gaan dus :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:25

Zebrastreep schreef:
Plop1997 schreef:

Tijd om naar huis te gaan dus :')

Hij heeft ons vorige week een fragment laten zien uit "The 400 blows" die we deze week ook moesten kijken als huiswerkopdracht. Nu laat hij datzelfde fragment nog een keer kijken en toen we zeiden dat we die al gekeken hadden zei hij: "Ja maar nu geef ik er commentaar bij".

:')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:28

[***] bij wie ze thuis aan het boren zijn, en dat hoor je dus constant op de achtergrond.
Ik wil gewoon vakantie. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:32

Nog steeds enorme stress over mijn oren. Gister bij de huisarts geweest die niet echt concreet iets gezegd heeft, alleen een scheef gezicht trok toen ik vertelde bij een concert te zijn geweest en me neusspray aanraadde (i.v.m. lichte neusverkoudheidsklachten/slijm in de keel/het al sinds zaterdag continu ploppen van mijn oren), wat ik nu dus braaf aan het nemen ben. Maar ik ben er zo niet gerust op en ik ben zo bang dat ik permanent met een piep in mijn oor moet gaan leven.. ondanks dat heel veel erop wijst dat het een probleempje is met mijn buis van Eustachius (druk op de oren, soms een pijnscheut, regelmatig op een dag ploppen als ik slik) en geen gehoorschade. Maar die onzekerheid is killing.. elke avond als ik in bed lig die pieptoon en niet weten of het nog weggaat..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:33

Plop1997 schreef:

Ik heb geen didactiekopleiding gedaan maar ik weet wel veel over lesgeven want ik heb dat al mijn hele leven moeten ondergaan."

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:35

Die leraar lijkt mij echt vreselijk :')

Sterkte Pablo :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:39

xPabloBokt schreef:
Nog steeds enorme stress over mijn oren. Gister bij de huisarts geweest die niet echt concreet iets gezegd heeft, alleen een scheef gezicht trok toen ik vertelde bij een concert te zijn geweest en me neusspray aanraadde (i.v.m. lichte neusverkoudheidsklachten/slijm in de keel/het al sinds zaterdag continu ploppen van mijn oren), wat ik nu dus braaf aan het nemen ben. Maar ik ben er zo niet gerust op en ik ben zo bang dat ik permanent met een piep in mijn oor moet gaan leven.. ondanks dat heel veel erop wijst dat het een probleempje is met mijn buis van Eustachius (druk op de oren, soms een pijnscheut, regelmatig op een dag ploppen als ik slik) en geen gehoorschade. Maar die onzekerheid is killing.. elke avond als ik in bed lig die pieptoon en niet weten of het nog weggaat..

Ook geen vocht achter het trommelvlies?? Om je dan gerust te stellen die piep is bij mij na maanden alsnog verdwenen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:40

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Ook geen vocht achter het trommelvlies?? Om je dan gerust te stellen die piep is bij mij na maanden alsnog verdwenen.

Ja dat weet ik dus niet.. ze heeft wel in mijn oren gekeken en de gehoorgang was schoon, maar veel meer zei ze ook niet.. ik merk zelf wel dus dat constante geplop en met vlagen ook pijn en een drukkend gevoel. Kan niet eens meer 130 rijden op de snelweg omdat mijn oren dan beginnen te klapperen momenteel :')

@Telpeva dank je :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:57

Mijn kwijtschelding is niet toegekend dus ik moet €500 betalen. Het is me in 4 jaar tijd met veel moeite gelukt om dat bedrag bij elkaar te sparen en het gaat nu weg naar gemeentelijke belastingen.
Had ik maar niet gespaard, dan zat ik onder het bedrag wat ik mag hebben en kreeg ik wel kwijtschelding...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 14:01

Zin hebben om terug te gaan naar bed. Voel mij niet zo lekker combi weer, pijn in mijn lijf, gestoken door bij in mij oor, benauwd en lage bloeddruk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 14:07

xPabloBokt schreef:

Weet je dat je ook last van die piep kan krijgen van stress? Mijn *partner had dit ook en maakte zich ook wel zorgen erom, wat het dus niet minder maakte.. Zijn huisarts vertelde dit toen, sindsdien was het ook over.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 14:55

Als je tijd en moeite investeert in een nieuw recept en de smaak valt tegen, je wilt de pan eigenlijk omkiepen in de wc.... Dat. Heb ik nu.

Iemand nog tips om een pan met als basis knolselderij op te leuken?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 14:57

Knolselderij stamppot

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 14:58

Kaas en/of knoflook(saus)? :')

Ik mag van mezelf vanmiddag mijn lievelingssnack van het moment gaan halen als ik iets afmaak voor mijn studie. Maar ik ga nog liever de badkamer schoonmaken dan dit maken. Maar het moet. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 15:53

Mijn domme hoofd. Speciaal naar de supermarkt om pakketje op te halen om klus af te maken in huis. Meteen lege flessen mee en pakketjes die terug moesten.

3 keer raden wat ik niet gedaan heb... Juist, het pakketje afhalen. Moet ik weer aankleden en terug

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:12

Speciaal vrij genomen en het halve huis verbouwd gisteren omdat ze openslaande deuren zouden komen plaatsen vandaag, zodat ze een beetje werkruimte zouden hebben.
Bellen ze om 8.45 nog een keer dat ze niet komen omdat er iemand met griep in bed ligt. _-:( Hoezo bel je dan niet gelijk om 8 uur? Dan hadden we nog gewoon naar het werk kunnen gaan..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:26

Marocje schreef:
xPabloBokt schreef:

Weet je dat je ook last van die piep kan krijgen van stress? Mijn *partner had dit ook en maakte zich ook wel zorgen erom, wat het dus niet minder maakte.. Zijn huisarts vertelde dit toen, sindsdien was het ook over.

_O- _O- ik las dit en dacht, huh waarom staat er een * voor het woord partner _O-

Totdat ik de naam zag, sorry marocje maar ik moest er wel even om lachen...

Ik baal dat ik of vandaag revalidatie sport moet gaan doen of donderdag.
Beide dagen komt het eigenlijk niet uit
Ik wou nu graag verder in de tuin maar tussen 5 en 6 is sport...
Of ik ga donderdag, maar dan is de hond van onze ouders hier. En dan is het niet handig om weg te gaan.....

Dus ik kies voor de optie nu sporten en donderdag dan thuis verder met de tuin