Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:tienus63 schreef:Even telefoon opnieuw opstarten.
Vriendin van mijn moeder had het ook een keer.
Zelfs na 1 keer? Ik heb hem nog maar 1 keer hoeven te laten zien.
Ik heb het trouwens doorgegeven van de Starbucks aan van die mensen met een blauw jasje aan. Ze gingen het oppakken zeiden ze
CharleyT schreef:Loretta schreef:
7
Op deze pagina staat ook een link naar een draaiboek.
https://www.knmg.nl/advies-richtlijnen/ ... aarste.htm
Dit is dus wat ze ethiek noemen. Persoonlijk vind ik sommige dingen vrij walgelijk.
Het is gewoon afstrepen
Tsja, je kan het walgelijk vinden, maar een andere methode heb jij ook niet voorhanden, dus je kwalificatie walgelijk is nogal fors.
secricible schreef:En straks krijgt die 30-jarige vrouw die het niet nodig vond zichzelf te laten vaccineren “want ik ben gezond genoeg” (nou, niet dus) een IC plekje. En de 70-jarige man die een beroerte kreeg mag sterven. Ik vind er wat van
Cer schreef:Druif_01 schreef:Blijkbaar wel, de buren zijn vandaag gebeld door de ggd na een positieve test van twee van hun kinderen. Ouders zijn gevaccineerd en mogen nog gewoon gaan en staan waar ze willen, zolang ze geen klachten hebben.
Maar ligt dan misschien aan de GGD medewerker?
Loretta schreef:secricible schreef:En straks krijgt die 30-jarige vrouw die het niet nodig vond zichzelf te laten vaccineren “want ik ben gezond genoeg” (nou, niet dus) een IC plekje. En de 70-jarige man die een beroerte kreeg mag sterven. Ik vind er wat van
Dat had je ook kunnen doen met 2G op de IC natuurlijk. Was er opeens plaats genoeg.