Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Dat de buschauffeur voor mijn zoon steeds vroeger komt: hij staat gepland voor 8:13 uur maar is er vaak al om 7:50 uur. Vanochtend bij mijn ex zelfs al om 7:37 uur. Waardoor zoon op zijn eigenlijke ophaal tijd al op het schoolplein staat.
_San87_ schreef:Ik kan niks verzinnen dat bij een lekker kerstontbijt hoort.
Behalve de dingen die je ook bij een Paasontbijt hebt (eitjes, suikerbrood, stol, matzes, croissants en broodjes e.d.).
Kana schreef:_San87_ schreef:Ik kan niks verzinnen dat bij een lekker kerstontbijt hoort.
Behalve de dingen die je ook bij een Paasontbijt hebt (eitjes, suikerbrood, stol, matzes, croissants en broodjes e.d.).
Sterbrood met nutella ziet er vaak wel kerstig uit.
https://www.de-zoetekauw.nl/2016/12/nut ... e-brood-2/
M_D_H schreef:Je hebt van dat kerstbreekbrood
En Pathe met cranberry is wel erg kerstig.
fohadie schreef:San87: wat mag het kosten? Sommige bakkers hebben speciale kerstbroden die ze met pasen niet hebben.
Zo hebben wij bijvoorbeeld amarenenbrood, kerststol met rum,noten en dubbel spijs, duivekater, ( wit zoetachtig brood) en diverse stollen die we ook niet met andere feestdagen hebben.
Kost wel wat, het is namelijk handgemaakt met alleen verse ingredienten ( geen fabrieks brood) en echte spijs.
Wellicht is er bij jou in de buurt ook een bakker die zoiets verkoopt? En anders kunnen ze je misschien wel wat inspiratie geven?
_San87_ schreef:Ik kan niks verzinnen dat bij een lekker kerstontbijt hoort.
MarliesV schreef:San wou net een heerlijke tulband van Rutger Bakt opperen, maar die moet je toch echt zelf maken.
Dat was hier een dikke hit vorig jaar, bij het ontbijt, bij de koffie, bij de lunch, er werd constant van 'gevreten' haha.
Je mist iig de roomboter in kerstboomvorm
Steeph schreef:MarliesV schreef:San wou net een heerlijke tulband van Rutger Bakt opperen, maar die moet je toch echt zelf maken.
Dat was hier een dikke hit vorig jaar, bij het ontbijt, bij de koffie, bij de lunch, er werd constant van 'gevreten' haha.
Je mist iig de roomboter in kerstboomvorm
Maar die tulband wil de rest van Bokt vast wel weten!Spoiler:
En anders ik in iedergeval wel!