Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nouja soms kan je niet helemaal de indruk van je af schudden dat mensen artikelen expres vanuit de meest positieve hoek op de foto hebben gezet waardoor ze er beter uitzien dan "in het echt".
pmarena schreef:Nouja soms kan je niet helemaal de indruk van je af schudden dat mensen artikelen expres vanuit de meest positieve hoek op de foto hebben gezet waardoor ze er beter uitzien dan "in het echt".
Marjo schreef:pmarena schreef:Nouja soms kan je niet helemaal de indruk van je af schudden dat mensen artikelen expres vanuit de meest positieve hoek op de foto hebben gezet waardoor ze er beter uitzien dan "in het echt".
Dan nog, ik vind niet dat je zomaar een negatieve review achter moet laten. Je kan op z'n minst de verkoper een berichtje doen. Wie weet biedt die een goede oplossing.
Maar iemand 0 kans geven en gelijk een slechte review geven... daar vind ik wat van.
Douce schreef:Marjo schreef:Dan nog, ik vind niet dat je zomaar een negatieve review achter moet laten. Je kan op z'n minst de verkoper een berichtje doen. Wie weet biedt die een goede oplossing.
Maar iemand 0 kans geven en gelijk een slechte review geven... daar vind ik wat van.
Ik heb een keer iemand vier sterren gegeven, misschien 3, weet het niet meer zeker.
Gevalletje duidelijk slechter dan geadverteerd maar niet mega slecht maar toch het gevoel dat je genaaid bent. Dus omschreven wat mijn ervaring was.
Kreeg ik ook als reactie dat ik het haar niet eens zelf had laten weten om geld terug te krijgen. Het gaat me niet om het geld (koop nooit dure dingen op Vinted) maar gewoon om het principe. Wees gewoon realistisch in je advertentie.
Sindsdien let ik wel extra op reviews met "goed opgelost door verkoper". Teken aan de wand.