Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Het RIVM dat vaccinatie-uitnodigingen naar dit huis stuurt, voor bewoners die een maand geleden zijn verhuisd. Die GBA zou toch allang bijgewerkt moeten zijn
hahahatsjoe schreef:Foaly schreef:Het RIVM dat vaccinatie-uitnodigingen naar dit huis stuurt, voor bewoners die een maand geleden zijn verhuisd. Die GBA zou toch allang bijgewerkt moeten zijn
BRP is het tegenwoordig en als mensen dat doorgeven wordt het onmiddellijk verwerkt. Moeten ze het dus wel doorgeven.
Foaly schreef:En adresgegevens via de huisarts... als ze dat bij mij hadden gedaan, had de uitnodiging waarschijnlijk in Maastricht gelegen in plaats van Den Haag. Dat is toch totaal niet logisch
hahahatsjoe schreef:Foaly schreef:Het RIVM dat vaccinatie-uitnodigingen naar dit huis stuurt, voor bewoners die een maand geleden zijn verhuisd. Die GBA zou toch allang bijgewerkt moeten zijn
BRP is het tegenwoordig en als mensen dat doorgeven wordt het onmiddellijk verwerkt. Moeten ze het dus wel doorgeven.
Britta31 schreef:Ik heb een elektrische kruiwagen gekocht .De hoeveelheid mest blijft hetzelfde natuurlijk,maar het scheelt zoveel werk.En mijn krui was niet eens zo duur.Beste aankoop ooit.
Princess_ schreef:Ik kan er helaas alleen maar over dromenals het goed is gaat de rest vd stal nu ook de paddock bijhouden. Duim met me mee haha
Foaly schreef:hahahatsjoe schreef:
Ik ga ervan uit dat ze het hebben doorgegeven, er zijn inmiddels nieuwe bewoners en die hebben zich gewoon kunnen inschrijven op dit adres.
En adresgegevens via de huisarts... als ze dat bij mij hadden gedaan, had de uitnodiging waarschijnlijk in Maastricht gelegen in plaats van Den Haag. Dat is toch totaal niet logisch
MyWishMax schreef:Dat er blijkbaar naar de gemeente gebeld is wegens overlast blaffende hond. Niet die van mij, maar die van de buren. Klacht klopt niet, het gaat niet over die hond als ik het zo hoor. Hier heeft bijna elk huis minimaal 1 hond zitten.
Dat is niet eens de ergernis, wel vervelend voor buren Di ergens van beschuldigd worden wat niet bij hen is. Maar dat blijkbaar een blaffende hond serieuzer genomen wordt als geluidsoverlast door muziek. Elk weekend vanaf 9 uur 's avonds tot tussen de 12 en 2 uur s nachts en dan zo hard dat ik alles hoor alsof ik het zelf aan heb staan. Ik moet zelf maar aanbellen en pas als dat niet helpt kan er bemiddeld worden. Als ik dat niet durf heb ik pech. Maar bij die hond hoeft er niemand aan te bellen en het zelf op te lossen???
Ineke2 schreef:Princess_ schreef:Ik kan er helaas alleen maar over dromenals het goed is gaat de rest vd stal nu ook de paddock bijhouden. Duim met me mee haha
Auw ik voel zelf blaren als ik hier aan denk, valt het bij jou mee?
Wat lu.llig dat je dat in je eentje allemaal hebt moeten ruimen.
Suzanne hoe zo moet je 7 uur reizen naar school?
taartjee schreef:Ik ben helemaal blij dat ik net m'n vaccinatie heb ingepland, maar ik zit mezelf nu alweer helemaal bang te maken omdat ik een mega vaccinatie angst heb die ik heb overgehouden aan die ene vaccinatie waarvan je er 2 tegelijk krijgt. Werd toen in de houdgreep genomen door iemand terwijl ik al bang was en sindsdien ben ik mega bang. Vaccinatie duurt nog ruim 2 weken, maar zit me er nu al druk om te maken