Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:38

Ik erger mij aan mijzelf...

Dat ik totaal mijn planning en overzicht met alles kwijt ben en dat dat niks voor mij is.

Dit doet spanning voor een vaccin met mij en dat alles volledig in de soep loopt.

Gelukkig willen mijn collega's mij wel helpen :j heb wel behoefte aan een gesprekje met mijn stagebegeleidster die ook coach is.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:56

LiannePuthzy schreef:
Dat ik thermo kleding bij de decathlon wil bestellen maar volgens de website van decathlon mijn adres ongeldig is -O-

Ik wil naar iemand iets opsturen via een andere grote aanbieder en ik krijg dezelfde melding -O-

Edit: super fijn Lestrange! Last van je schouders volgens mij, en meer dan verdiend :*

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 02:39

Pijn in mijn onderrug en loop als een bejaarde. Ik word volgende week pas 35 |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 07:42

De wekker, 8)7

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 07:47

Dat mijn jongste sinds een poosje bedacht dat tussen half 6- 6 uur mooie tijd is om wakker te worden. Laatst om 5 uur staat hij rechtop in bed. " Naan??" ( Banaan) ...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:30

Ik kon ietsje langer slapen dan normaal, maar mijn haan kraaide iets vroeger -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:34

Lestrange01 schreef:
Dit hoort eigenlijk in het blij topic, maar omdat ik er hier over gepraat heb: vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn contract nog een jaar verlengd wordt!! Nog een heel jaar lang, 16 uur per week vast uitbetaald, dus geen zorgen *\%/* *\%/*

Ik erger me eraan dat ik twee dagen mijn fysio oefeningen sinds lange tijd weer gedaan heb, en mijn hele boven lichaam per direct in protest gaat :') auw

Gefeliciteerd!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:43

Ugh.. Thuis moeten werken met 2 jonge kinderen van 1 en 2.
Niet te doen om 8 uur per dag te maken. En dan is januari zo’n ontzettende drukke maand met alle afsluitingen en bijkomende werkzaamheden.

En ik wil ook niet de heeeele avond nog extra ermee bezig moeten zijn, want ik heb ook nog eens school waar ik vrijdag een examen moet maken, dus ook nog tijd voor moet hebben om te leren/oefenen.
Ik denk dat ik vandaag maar mijn leidinggevende erover ga mailen :(

Voel me een beetje onrustig erover.. Met alle ballen proberen hoog te houden met thuis werken is nu na 3 dagen deze week even de max bereikt en de dag moet nog beginnen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:13

_Nancy schreef:
Ugh.. Thuis moeten werken met 2 jonge kinderen van 1 en 2.
Niet te doen om 8 uur per dag te maken. En dan is januari zo’n ontzettende drukke maand met alle afsluitingen en bijkomende werkzaamheden.

En ik wil ook niet de heeeele avond nog extra ermee bezig moeten zijn, want ik heb ook nog eens school waar ik vrijdag een examen moet maken, dus ook nog tijd voor moet hebben om te leren/oefenen.
Ik denk dat ik vandaag maar mijn leidinggevende erover ga mailen :(

Voel me een beetje onrustig erover.. Met alle ballen proberen hoog te houden met thuis werken is nu na 3 dagen deze week even de max bereikt en de dag moet nog beginnen.

Kan je hier niet verlof voor krijgen? Mijn werkgever heeft dit wel zo geregeld voor ouders die nu met koters thuis zitten.

(Niet dat ik het daarmee eens ben, geef dan al je medewerkers extra verlof maar goed)

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:25

Mijn ergernis is dat ik gisteren een sollicitatiegesprek had, die afspraak was de dag daarvoor bevestigd en de vacature nu al niet meer beschikbaar was. Dat komt toch niet uit de lucht vallen? Voor niks mijn hele planning omgegooid om dit gesprek te kunnen doen. Het gesprek had dus ook vrij weinig toegevoegde waarde...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:51

Lestrange01 schreef:
Dit hoort eigenlijk in het blij topic, maar omdat ik er hier over gepraat heb: vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn contract nog een jaar verlengd wordt!! Nog een heel jaar lang, 16 uur per week vast uitbetaald, dus geen zorgen *\%/* *\%/*

Ik erger me eraan dat ik twee dagen mijn fysio oefeningen sinds lange tijd weer gedaan heb, en mijn hele boven lichaam per direct in protest gaat :') auw

Gefeliciteerd.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:54

LukieBradley schreef:
Ik kon ietsje langer slapen dan normaal, maar mijn haan kraaide iets vroeger -O-

Toch misschien kijken voor anti kraai bandje.

Mezelf en dat ik nog op bed lig.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:59

Dat ik straks les heb. Maar geen idee wat ik moet doen omdat ik voor mijn opdracht een kinderboerderij moet fotograferen. En die zitten nogal dicht zegmaar :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:02

Lestrange01 schreef:

Yesss, dat is een mooie opsteker voor je. Gefeliciteerd! *\o/*

Over de pakketjes ergernissen: dat een levertijd langer is vind ik niet zo erg. Waar ik wel van baal is dat je 's ochtends een gepland tijdblok krijgt van PostNL waar je rekening mee houdt, om vervolgens om 22:00 te horen krijgen dat het toch niet gaat lukken en dat de levering naar een dag later wordt verschoven.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:03

Ik sta voor m'n werk maar kan niet naar binnen...

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:12

Wakker worden en direct een paniekaanval krijgen. Echt super fijn dit.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:13

Lestrange01 schreef:

Wat super fijn voor je *\o/* *\o/* *\o/*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:31

Dat ik 15 kaarsen heb besteld bij Hema en dat ik nu bericht krijg dat er 9 niet geleverd kunnen worden :\

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:47

Een les met 2 klassen in teams en drie keer raden wie er niet was. Juist de leraar :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:49

Dat ik een nieuwe waterkoker wil, maar door alle waterkokers het bos niet meer zie. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:50

LukieBradley schreef:

Tijd om op 'kippensoep' te googelen? :D

Hier een geïrriteerde rug, omdat ik 2 loodzware dozen verplaatst heb. Ik hoop dat mijn rug het me kan vergeven. :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:51

Myfairytale schreef:
Dat ik een nieuwe waterkoker wil, maar door alle waterkokers het bos niet meer zie. :')

Oh bah, keuzestress.

Sterkte. :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:01

Mijn 2 huizen verder die al aan dag 2 met allerlei groot geschut aan het breken zijn... Vanaf 7.30 uur 's ochtends terwijl ik voor het eerst in 2 maanden van mezelf even tot 9 uur mag uitslapen. Verder is het zulk groot geschut dat er net een schilderij van de muur is komen vliegen en het service in de kast staat te rammelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:02

Lestrange01 schreef:

Gefeliciteerd! :D *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:04

Princess_ schreef:
Wakker worden en direct een paniekaanval krijgen. Echt super fijn dit.

:(:) k u t sterkte

Veulen altijd fijn he. Hier is dat breken na drie maanden nu over in timmeren tot 2300 uur door de nieuwe bewoner, ook fijn. Zie ook de tweede ergernis. De man heeft een leefritme dat wat van de leg is lijkt.

Mijn pakje is ergens. Maar ja dat ergens is onbekend. Of nog steeds onbekend, of bij pick up point. Arme plantjes.

Mensen vanmorgen vroeg staan schreeuwen naar elkaar met overleg. Mensen ik probeer bij te slapen ga dan niet staan schreeuwen onder iemands raam om half 8. -:(-