Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escamilla schreef:Het is niet een app. Gewoon een instelling. Hij kan ook helemaal niet aan voordat je uberhaupt een app hebt.
MarcoBorsato schreef:[ [url=m/tJpS9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:Bedankt, ik heb hem gevonden hij staat op allebei mijn apparaten, gelukkig stond hij bij mij gewoon uitis het raar dat ik daar een heel groot 'big brother is watching you' gevoel bij krijg? Bah...
MarcoBorsato schreef:[ [url=m/tJpS9O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag is roooood, de kleur van jouw gegevens
lenaa_tje schreef:Zertab schreef:Sowieso het hele feit dat dit onaangekondigd ineens op je telefoon staat. Bizar.
Dan heb je updates dan je telefoon installeren automatisch aan staan?
Bij het installeren van de update staat er gewoon in wat de veranderingen zijn.
Marije_1997 schreef:Escamilla schreef:Het is niet een app. Gewoon een instelling. Hij kan ook helemaal niet aan voordat je uberhaupt een app hebt.
Die instelling stond anders bij mij wel aan, terwijl ik er zeker van ben dat ik bij het instellen van m'n telefoon geen toestemming heb gegeven voor dat diagnostische gegevens gedoe.
friendly schreef:Marije_1997 schreef:M[quote="Escamilla"
Het is niet een app. Gewoon een instelling. Hij kan ook helemaal niet aan voordat je uberhaupt een app hebt.
Die instelling stond anders bij mij wel aan, terwijl ik er zeker van ben dat ik bij het instellen van m'n telefoon geen toestemming heb gegeven voor dat diagnostische gegevens gedoe.
AnnexUdith schreef:Dat er een prop in mijn oor zit ik dacht al deze week wat jeukt het en het doet zeer. Vandaag nog eens een piepje erbij. Nu heb ik die altijd al door een zware ontsteking van vorig jaar dus niet zo aan gedacht dat het een prop kan zijn.
Gelukkig is mijn vader zeer goed in oren uit spuiten dus morgen gelijk maar even doen. Liever nu maar dat ding wat ik nodig ben ligt natuurlijk bij mijn moeder op de kamer en die slaapt al. 1 nachtje moet wel lukken piepen kan ik inmiddels wel tegen
casperzazoe schreef:Dat ik een kniebroek moet hebben voor op het werk maar dat eigenlijk nergens meer te vinden is (en terecht want mooi zijn ze niet). Alleen een pantalon achtig iets of van trekkingstof.. lang broek kopen en afknippen is weer zo'n gedoe maar zal wel moeten