Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:48

Gaan jullie altijd door met de date eens je die hebt vastgelegd?

Ik heb al even een gesprek met iemand op Tinder, zouden eigenlijk zondag afspreken maar doordat een contact van hem positief had getest, moest hij in quarantaine tot hij zich kon laten testen, deze maandag. Hij is negatief en we hadden de date verzet naar morgen, maar eigenlijk heb ik er geen zin meer in...
Kan er niet echt mijn vinger op leggen waarom precies niet, maar ik kijk er gewoon helemaal niet naar uit. Beter afzeggen dan, of het toch gewoon een kans geven?
We ging gewoon in de stad wandelen en ergens iets afhalen om te drinken, dus lang hoeft het niet te duren, heb ook nog steeds het excuus dat ik moet gaan verder werken aan mijn thesis haha.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 22:05

Gewoon naar je gevoel luisteren en afzeggen. Je hoeft er niet eens een smoes voor te geven. Je bent er niet voor in de stemming. En dan is het aan jezelf wat je daarna wil toch?

Date vandaag was ook niks. Leuk dat het zo spontaan was, maar blijft ook maar bij 1 keer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 09:01

Schemerdier schreef:

Ik heb al even een gesprek met iemand op Tinder, zouden eigenlijk zondag afspreken maar doordat een contact van hem positief had getest, moest hij in quarantaine tot hij zich kon laten testen, deze maandag. Hij is negatief en we hadden de date verzet naar morgen, maar eigenlijk heb ik er geen zin meer in...
Kan er niet echt mijn vinger op leggen waarom precies niet, maar ik kijk er gewoon helemaal niet naar uit. Beter afzeggen dan, of het toch gewoon een kans geven?
We ging gewoon in de stad wandelen en ergens iets afhalen om te drinken, dus lang hoeft het niet te duren, heb ook nog steeds het excuus dat ik moet gaan verder werken aan mijn thesis haha.

Hangt ervan af: heb je dat gevoel omdat de gesprekken niet vlot verlopen en je eigenlijk nu al merkt dat jullie niet op 1 lijn zitten, dan moet je je tijd niet gaan verspillen.
Wil je afzeggen omdat je van persoonlijkheid iemand bent die altijd wel nerveus worden bij het leren kennen van nieuwe mensen, of die in nieuwe situaties al wat sneller een way out zoekt, dan zou ik zeggen: kom uit je comfortzone en doe die date.

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 13:23

Nee hoor ,als het om wat voor reden niet lekker loopt, ga ik niet. Soms ga je vloeiend van start, spreek je wat af en vervolgens moet je aan iemand blijven trekken om een berichtje, nou daar spreek ik dan echt niet mee af.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:05

Hmm, das ook wel een goeie Gini, te kijken waar het gevoel vandaan komt.

Vannacht leuke match, lekker gekletst. Vanmorgen ineens weer weg? En nee, heb het niet gedroomd :+

Edit: gewoon op Tinder, niet live!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:07

<
Schemerdier schreef:

Als ik er echt geen potentie in zie en er totaal geen zin in heb zeg ik wel af.
Maar zit is tot nu toe pas twee keer gebeurd. Kom je vaak pas achter als je een tijdje kletst.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:56

Nou ik had afgesproken voor vandaag met iemand, helemaal nog niet echt concreet ofzo maar we zouden wel afspreken deze middag. Nu had ik ineens iets belangrijks waardoor ik moest afzeggen gisteren. Ik heb het uitgelegd en mij daarvoor verontschuldigd en gezegd dat ik dit heel banketstaaf vond en gelijk geopperd om het door te schuiven naar dinsdag. Dus dat zo afgesproken.
Hij was niet echt vol enthousiasme maar meer van “nou dan dinsdag maar”. En nu is zijn laatste bericht dus “keek er erg naar uit maar wat moet dat moet”. Dat is een reactie op mijn verontschuldiging.

Is het nou raar dat ik er gelijk een beetje klaar mee ben? Ik vind het een beetje een rare reactie eerlijk gezegd, maar misschien heb ik het helemaal mis..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 20:25

Hmm ja ik snap je wel maar aan de andere kant, hij had ws veel zin om af te spreken? Dus dat is ook wel positief toch

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:19

Ja, daar zou ik ook even mee zitten. Die reactie verwacht je ook niet op een verontschuldiging. Zou je dat niet uitspreken?

Hmmm, ik kan mijn (eventuele) dates niet eens meer bespreken hier, alles komt wel op hetzelfde neer :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:27

Ik zou dat ook niet zo waarderen.. weet natuurlijk de reden niet. Maar mijn ervaring is meestal uitstel is afstel dus zou ook zo kunnen reageren :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:34

Nouja, dat hoeft natuurlijk niet. Heb ook 1 date waar ik al vaker mee heb afgesproken maar tot nu toe nooit doorgegaan. Altijd wel ‘goede’ redenen (nu heeft hij Corona). Dinsdag wordt de vijfde poging, mits hij voldoende hersteld is dus. (En ruim 24 uur klachten vrij, dan zit hij 14 dagen in quarantaine.)

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:41

Het hoeft ook zeker niet! Maar heb het al een aantal keer meegemaakt, dus daarom snap ik zijn reactie wel.

En eerlijk is eerlijk heel veel gesprekken bloedden ook dood :Y) Zelden dat ik echt heel lang met iemand kan appen zonder de interesse te verliezen :o

Nu heb er toevallig wel een, heeft zn afspraak afgezegd (corona positief :Y) ). Maar die maakt ook geen aanstalten voor een nieuwe afspraak. Maar hij appt gezellig, heeft ook echt wat te vertellen. Vind het zo ongeveer zonde om het te ontmoeten. Als t niet klikt ga ik de gesprekken misschien wel missen :o

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:44

Sjofel schreef:
Het hoeft ook zeker niet! Maar heb het al een aantal keer meegemaakt, dus daarom snap ik zijn reactie wel.

En eerlijk is eerlijk heel veel gesprekken bloedden ook dood :Y) Zelden dat ik echt heel lang met iemand kan appen zonder de interesse te verliezen :o

Nu heb er toevallig wel een, heeft zn afspraak afgezegd (corona positief :Y) ). Maar die maakt ook geen aanstalten voor een nieuwe afspraak. Maar hij appt gezellig, heeft ook echt wat te vertellen. Vind het zo ongeveer zonde om het te ontmoeten. Als t niet klikt ga ik de gesprekken misschien wel missen :o

Ja dit heb ik dus laatst gehad. Iemand waarmee ik niet uitgepraat raakte. Ook echt veel gebeld (een keer 10 uur in 3 dagen) en toen we elkaar zagen was het wel oké.. maar niet meer dan dat. Nu mis ik dat contact toch wel een beetje, het is een aantal weken geleden
en we hebben na die date geen contact meer gehad behalve dat het niks ging worden.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 21:56

Ja vooral omdat het gewone sociale leven al beperkt is zit je veel op die telefoon.

En met een potentiële date app ik ook meer dan met vriendinnen. Misschien moet ik gewoon meer vriendinnen zoeken als een leegte valt :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 22:14

Pascalle90 schreef:
Nou ik had afgesproken voor vandaag met iemand, helemaal nog niet echt concreet ofzo maar we zouden wel afspreken deze middag. Nu had ik ineens iets belangrijks waardoor ik moest afzeggen gisteren. Ik heb het uitgelegd en mij daarvoor verontschuldigd en gezegd dat ik dit heel banketstaaf vond en gelijk geopperd om het door te schuiven naar dinsdag. Dus dat zo afgesproken.
Hij was niet echt vol enthousiasme maar meer van “nou dan dinsdag maar”. En nu is zijn laatste bericht dus “keek er erg naar uit maar wat moet dat moet”. Dat is een reactie op mijn verontschuldiging.

Is het nou raar dat ik er gelijk een beetje klaar mee ben? Ik vind het een beetje een rare reactie eerlijk gezegd, maar misschien heb ik het helemaal mis..

Dat zou best een afknapper voor mij kunnen zijn, zo'n reactie. Maar het ligt ook aan de context. Naar mijn idee ben je elkaar na een beetje appen niks verschuldigd. Als er dan een belangrijk werkding/ familieding/ medische situatie of vrienden noodsituatie tussen komt, tja die hebben voorrang want dat zijn bestaande of diepere relaties. Maar als iemand bij wijze van spreken komt met een oeps, vergeten dat mijn moeder morgen jarig is dan ben je mij al kwijt. Wie vergeet zoiets nou?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 20:46

Bij mij geldt afspraak = afspraak, ook als ik daarna iets leukers of belangrijkers kan doen, dus een afspraak afzeggen voor iets anders dan ziekte is gewoon klaar. Dan sluiten m'n normen en waarden al niet aan. Daarnaast teveel
l-lverhalen al gehoord op Tinder, dus ik geloof ook geen excuses meer.

Ik vind de reactie dan ook niet gek. Ik had je zelf al ontmatcht. :Y)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 20:55

Ligt inderdaad aan de reden. En hoe er daarna contact is. Ik had ook iemand die af zei omdat ie van de trap geflikkerd was. Snap dat je dan geen rondje wilt wandelen.

Mijn andere/eerste date was toendertijd inderdaad te vroeg. We hebben nog steeds contact. Hij zit alleen in quarantaine nu ivm positieve test en ik ben nu wel klaar voor de tweede date merk ik _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 20:57

Mijn vriendje wilde me ook afkappen omdat ik “nooit kon afspreken”. Realiteit was dat mijn baas op vakantie was en ik gewoon heel veel moest werken. En de dagen dat ik vrij was dan had hij iets. _O-

Toen toch wat geschoven nadat ik mijn werkrooster stuurde. Toen zag hij dat ik écht nooit kon. _O-

Als je tot 20:30 werkt en het 2 uur reizen is kan je ook niet na die tijd nog een biertje doen. :=
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 02-05-21 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:00

Ik blijf me afvragen wat die reuzenmier in de zin is _O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:01

Reistijd gok ik met autocorrectie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:01

Reizen is* :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:02

"reizen is' gok ik :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:07

Ik heb wel eens afgezegd toen mijn vader ineens slechter ging en naar ziekenhuis moest. Ben toen uitgescholden :+ dat het nergens op sloeg dat ik daarom af zei. We hadden nog niet eens een dag en tijd afgesproken en ik gaf juist aan dat het even afwachten was hoe vader zou gaan en het dat weekend dus niet kon.

Uitschelden was echt belachelijk, maar sowieso niet snappen dat mijn familie belangrijker is als een potentiële date was al meteen een duidelijk teken om maar niet verder te gaan. Nu had ik dat al eerder moeten beslissen, want ik moest zijn kant op komen en halverwege afspreken wilde hij niet :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:29

Ik ben een beetje beduusd. Serieus een leuke match met een vrouw rond mijn leeftijd, paar dagen heen en weer aan het appen, en gisteren was ik een film aan het kijken. Open ik daarna mijn telefoon, meer dan 100 berichten en 30+ gemiste oproepen, de hele DSM-5 kwam voorbij.

Bizar.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 21:36

Ailill schreef:
Ik ben een beetje beduusd. Serieus een leuke match met een vrouw rond mijn leeftijd, paar dagen heen en weer aan het appen, en gisteren was ik een film aan het kijken. Open ik daarna mijn telefoon, meer dan 100 berichten en 30+ gemiste oproepen, de hele DSM-5 kwam voorbij.

Bizar.

:') :')

Dag leuke match