Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schemerdier schreef:Gaan jullie altijd door met de date eens je die hebt vastgelegd?
Ik heb al even een gesprek met iemand op Tinder, zouden eigenlijk zondag afspreken maar doordat een contact van hem positief had getest, moest hij in quarantaine tot hij zich kon laten testen, deze maandag. Hij is negatief en we hadden de date verzet naar morgen, maar eigenlijk heb ik er geen zin meer in...
Kan er niet echt mijn vinger op leggen waarom precies niet, maar ik kijk er gewoon helemaal niet naar uit. Beter afzeggen dan, of het toch gewoon een kans geven?
We ging gewoon in de stad wandelen en ergens iets afhalen om te drinken, dus lang hoeft het niet te duren, heb ook nog steeds het excuus dat ik moet gaan verder werken aan mijn thesis haha.
Schemerdier schreef:Gaan jullie altijd door met de date eens je die hebt vastgelegd?
Ik heb al even een gesprek met iemand op Tinder, zouden eigenlijk zondag afspreken maar doordat een contact van hem positief had getest, moest hij in quarantaine tot hij zich kon laten testen, deze maandag. Hij is negatief en we hadden de date verzet naar morgen, maar eigenlijk heb ik er geen zin meer in...
Kan er niet echt mijn vinger op leggen waarom precies niet, maar ik kijk er gewoon helemaal niet naar uit. Beter afzeggen dan, of het toch gewoon een kans geven?
We ging gewoon in de stad wandelen en ergens iets afhalen om te drinken, dus lang hoeft het niet te duren, heb ook nog steeds het excuus dat ik moet gaan verder werken aan mijn thesis haha.
Sjofel schreef:Het hoeft ook zeker niet! Maar heb het al een aantal keer meegemaakt, dus daarom snap ik zijn reactie wel.
En eerlijk is eerlijk heel veel gesprekken bloedden ook doodZelden dat ik echt heel lang met iemand kan appen zonder de interesse te verliezen
![]()
Nu heb er toevallig wel een, heeft zn afspraak afgezegd (corona positief). Maar die maakt ook geen aanstalten voor een nieuwe afspraak. Maar hij appt gezellig, heeft ook echt wat te vertellen. Vind het zo ongeveer zonde om het te ontmoeten. Als t niet klikt ga ik de gesprekken misschien wel missen
Pascalle90 schreef:Nou ik had afgesproken voor vandaag met iemand, helemaal nog niet echt concreet ofzo maar we zouden wel afspreken deze middag. Nu had ik ineens iets belangrijks waardoor ik moest afzeggen gisteren. Ik heb het uitgelegd en mij daarvoor verontschuldigd en gezegd dat ik dit heel banketstaaf vond en gelijk geopperd om het door te schuiven naar dinsdag. Dus dat zo afgesproken.
Hij was niet echt vol enthousiasme maar meer van “nou dan dinsdag maar”. En nu is zijn laatste bericht dus “keek er erg naar uit maar wat moet dat moet”. Dat is een reactie op mijn verontschuldiging.
Is het nou raar dat ik er gelijk een beetje klaar mee ben? Ik vind het een beetje een rare reactie eerlijk gezegd, maar misschien heb ik het helemaal mis..
Ailill schreef:Ik ben een beetje beduusd. Serieus een leuke match met een vrouw rond mijn leeftijd, paar dagen heen en weer aan het appen, en gisteren was ik een film aan het kijken. Open ik daarna mijn telefoon, meer dan 100 berichten en 30+ gemiste oproepen, de hele DSM-5 kwam voorbij.
Bizar.