Ik vind dat de witte riem je een beetje in tweeën hakt fabske.. je lijkt ook wat kleiner dan dat je bent denk ik. Heb je de riem niet in een donkere kleur als donker blauw? De rest van je outfit vind ik wel heel mooi! Waar is het shirt van?
IMJ
Geplaatst: 02-12-18 08:43
Ik ga mee met wiebke!
Anders een enkellaarsje er onder? Nu past het niet zo bij elkaar. Maar kan ook aan mij liggen hoor!
@wiebke, hoe is het met je haar? Kan je er al wat meer mee?
Jojoju
Geplaatst: 02-12-18 08:45
mijn haar is nog om te janken
fabske
Geplaatst: 02-12-18 09:20
De riem is zilverkleurig van donna li Rok zwart is van de new yorker. T-shirt van kruidvat Zilvergrijze sneakers van kruidvat.
Ik vind op de foto ook minder geslaagd als in het echt haha. Ik neem jullie tips mee. Thnx
Als ik jou was zou ik denk de voorkant wat meer bij laten knippen Wiebke? Bij een andere kapsalon kunnen ze er vast een wat mooier model in knippen, al wordt het dan natuurlijk wel in zijn geheel wat korter. Maar gelukkig groeit haar weer aan en ik denk dat je dan blijer bent met een kapsel dat wat meer in model zit dan dit, want het zal voorlopig nog wel zo ongelijk blijven. Want de voorkant blijft natuurlijk ook gewoon doorgroeien
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 02-12-18 11:03
wiebke schreef:
Ter illustratie..
Waar ik om vroeg: [ [url=m/jMAn5f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar ik mee thuis kwam: [ [url=m/gwBBcX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jezus. Was je kapper blind .
Jojoju
Geplaatst: 02-12-18 11:03
Ik heb het zelf bijgeknipt nu kan ik er een -soort van- mee leven
xSwanHeart
Geplaatst: 02-12-18 11:04
Jeetje, Wiebke! Ik mag hopen dat je je geld terug hebt gevraagd? Ze hebben er wel heel erg naast gezeten zeg...
Es_ther
Geplaatst: 02-12-18 11:07
Jeetje Wiebke! Dat is wel een mega verschil, wat stom van ze .
Awh wat zonde van je haar wiebke! Dat is wel heel slecht geknipt door de kapper zeg
Mijn nieuwe kersttruijurk! Heb hem nu met een zwarte broek aan, maar op een zwart rokje zou hij ook met een panty kunnen. Mijn collega's wilden hem zien, dus ik doe hem aan vandaag
Oh Wiebke, die kapper heeft echt zitten slapen zeg. Hier zou ik ook echt niet blij mee zijn. Gelukkig heb je het zelf nog wat bij kunnen werken
foxy80
Geplaatst: 02-12-18 14:17
Fabske ik ga mee met de rest maar wat een gave sneakers! Heb je die al lang?
Buiten een gedeukt ego en portemonnee alleen hoofpijn. Uit voorzorg een week thuis geschreven door ha.
Stomme kapper San. Maar het is wel mooi gelaagd achteraan.
Mijn outfit van ongeluk viel niet in de smaak? De trui is ondertussen weer naar de winkel, de stof hield niet van het idee gewassen te worden, ondanks dat label zei van wel. Grrr, kwam helemaal uit elkaar. Een ongeluk komt nooit alleen!
Ik ga voor een simpel zwart jurkje met een lange blazer. Allebei uit de kast van m’n moeder. Handig als je dezelfde maat hebt [ [url=m/OvYbOv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel leuk!
topsylover
Geplaatst: 03-12-18 12:45
Nieuw rokje uit mijn Black Friday-Zalando shopfrenzy! Trui: Forever 21 Rokje: Vero Moda Schoenen: Tom Tailor