Ik heb het met nagels vijlen. Ik vind dat oprecht een van de vreselijkste geluiden die er bestaan. Krijg echt rillingen en bah. Krijg gewoon rillingen bij alleen de gedachte, haha
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 05-12-18 08:55
Droog stug badstof vastpakken met droge handen. Vreselijk. Bij de gedachte krijg ik kippenvel. altijd al gehad
Ik kan niet tegen het gevoel van handen op kleding, en dan met name spijkerbroeken. Ik word echt gek als ik mensen over hun broek zie/hoor vegen. Ik heb nu ook alweer kippenvel. daarom draag ik ook meestal rokjes/jurkjes.
Ik ben nu oprecht heel blij dat ik niet de enige ben Ik vind het ook gewoon zo akelig dat ik het gewoon echt probeer te vermijden. Ik zat tv te kijken en in dat programma waren ze iets aan het doorzagen met zon elektrische zaag. Nou.. ik wist niet wat me overkwam Brrrrrrr..
ASMR daarintegen vind ik wel prettig, sommige vormen dan. Het gaat bij mij vooral fout wanneer iets gewoon niet goed soepel gaat.
Kan trouwens ook helemaal mezelf dood ergeren als ik van die droge handen heb.
Het geluid van iemand die een banaan eet. bah bah bah
c_alsemgeest
Geplaatst: 05-12-18 14:28
Kan kan niet tegen watjes... die van katoen, de menselijke variant kan ik best hebben Het krakende geluid en gevoel... Niet alleen het voelen of horen ervan, maar als ik eraan denk dat het tussen mijn kiezen terecht zou komen ga ik al bijna kokhalzen
Groningen had er ook altijd 1 of 2 maar ik woon er niet meer dus ik weet niet of dat zo is, en of hij nu al staat
Anoniem
Geplaatst: 05-12-18 18:49
fleurtjeuh schreef:
Groningen had er ook altijd 1 of 2 maar ik woon er niet meer dus ik weet niet of dat zo is, en of hij nu al staat
Staat er, maar die op de Grote Markt is wel erg klein! De gewone ijsbaan zit een eindje buiten het centrum, maar daar kun je op zich prima komen met de bus (of OV fiets)