Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Ik had van de week ook nog een leuke.
Ik had er iets op staan voor 20 euro, kreeg ik een berichtje van een dame met de mededeling dat ze het zelfde product in de kringloopwinkel voor 3 euro kon kopen. Dus of ik haar en mezelf even een plezier wilde doen en het product voor 3 euro incl verzenden naar haar toe wilde sturen. hahahahahahaha
petra8 schreef:Ik had van de week ook nog een leuke.
Ik had er iets op staan voor 20 euro, kreeg ik een berichtje van een dame met de mededeling dat ze het zelfde product in de kringloopwinkel voor 3 euro kon kopen. Dus of ik haar en mezelf even een plezier wilde doen en het product voor 3 euro incl verzenden naar haar toe wilde sturen. hahahahahahaha
bridgetF schreef:Nou gisteren mijn eerste 4 sterren gehad tussen al mijn 5 sterren. Ik had geboden, binnen twee uur na bod was alles afgehandeld. Ze gaat akkoord, Adres gegevens doorgemaild, en binnen 10 minuten betaald via Mp. Persoon heeft meer dan 88 vijf sterren dingen ontvangen van andere en ik gaf deze ook en geeft ze mij er vier. Op zich nog mooi, maar ik vraag me sterk af ... waarom geen vijf? Ook niet aangegeven wat sterke of zwakke punten waren, zo raar.
CalipsoLover schreef:Wat ik wel altijd raar vind zijn mensen die vragen om iets te komen brengen... Had het met mijn springzadel ook, iemand die geïnteresseerd was maar het zelf op de een of andere manier niet kon komen halen, dus mij een week lang stuurde of ik het kon komen brengen. Ik meermaals aangegeven dat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan. Het is nog nooit in mijn hoofd geschoten om dat te vragen, iets met beleefdheid ofso.
Ashleytjuhh schreef:CalipsoLover schreef:Wat ik wel altijd raar vind zijn mensen die vragen om iets te komen brengen... Had het met mijn springzadel ook, iemand die geïnteresseerd was maar het zelf op de een of andere manier niet kon komen halen, dus mij een week lang stuurde of ik het kon komen brengen. Ik meermaals aangegeven dat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan. Het is nog nooit in mijn hoofd geschoten om dat te vragen, iets met beleefdheid ofso.
ik heb dat ook eens gedaan![]()
ik had nog geen rijbewijs en ouders waren op vakantie had een mooie grote poef gezien gevraagd of hij tegen een vergoeding het wilde langs brengen. hij moest toch de in de buurt zijn dus was geen probleem hij hoefde er niks voor te hebben, heb de beste man 20 euro er alsnog voor gegeven.
had hij nee gezegd had ik hem niet gestalkt er voor