Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:19

Een vaatwasser!
Het was een leuke stevige meid, echt een dochter van een oudijzerhandelaar. Een niet l*llen maar poetsen type wat vaker klusjes voor haar vader doet.

petra8

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:28

Ik had van de week ook nog een leuke.
Ik had er iets op staan voor 20 euro, kreeg ik een berichtje van een dame met de mededeling dat ze het zelfde product in de kringloopwinkel voor 3 euro kon kopen. Dus of ik haar en mezelf even een plezier wilde doen en het product voor 3 euro incl verzenden naar haar toe wilde sturen. hahahahahahaha

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 12:11

petra8 schreef:
Ik had er iets op staan voor 20 euro, kreeg ik een berichtje van een dame met de mededeling dat ze het zelfde product in de kringloopwinkel voor 3 euro kon kopen. Dus of ik haar en mezelf even een plezier wilde doen en het product voor 3 euro incl verzenden naar haar toe wilde sturen. hahahahahahaha

Hahaha, nou dan haalt ze het toch lekker bij de kringloopwinkel voor 3 euro?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:26

petra8 schreef:

:')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:26

Straks komt er iemand kijken naar mijn zadel, waar ik niet zo’n fijn gevoel bij heb (mijn gevoel kan natuurlijk mis zijn) Mevrouw vroeg eerst wat de vraagprijs is en of ik wat foto’s kon sturen, terwijl alle foto’s en vraagprijs in de advertentie staan. Dat gaf ik dus aan. Dan vroeg ze om het zadel te verzenden maar dat deed ik liever niet met een zadel van +800 euro en 10kg, ik wou liever niet aanspreekbaar zijn voor eventuele schade, tenslotte woont ze nog geen 30min van me. Dan vroeg ze of ik het kon komen brengen want ze staat niet te springen om op de autostrade te gaan rijden en vind het toch wel wat te ver, ik ben student en heb geen rijbewijs, dus neen... Wou ze het uiteindelijk toch komen halen. Stuurt ze me gisterenavond of ik nog een foto kan maken van de voorkant, zo gezegd zo gedaan, geen antwoord. Vraag me af of ze gaat komen opdagen. Heb al veel zadels gekocht en verkocht, maar zo moeilijk heb ik het nog niet vaak gehad.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:53

jeetje nou inderdaad ik ben benieuwd

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:07

Nou gisteren mijn eerste 4 sterren gehad tussen al mijn 5 sterren. Ik had geboden, binnen twee uur na bod was alles afgehandeld. Ze gaat akkoord, Adres gegevens doorgemaild, en binnen 10 minuten betaald via Mp. Persoon heeft meer dan 88 vijf sterren dingen ontvangen van andere en ik gaf deze ook en geeft ze mij er vier. Op zich nog mooi, maar ik vraag me sterk af ... waarom geen vijf? Ook niet aangegeven wat sterke of zwakke punten waren, zo raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:14

bridgetF schreef:
Nou gisteren mijn eerste 4 sterren gehad tussen al mijn 5 sterren. Ik had geboden, binnen twee uur na bod was alles afgehandeld. Ze gaat akkoord, Adres gegevens doorgemaild, en binnen 10 minuten betaald via Mp. Persoon heeft meer dan 88 vijf sterren dingen ontvangen van andere en ik gaf deze ook en geeft ze mij er vier. Op zich nog mooi, maar ik vraag me sterk af ... waarom geen vijf? Ook niet aangegeven wat sterke of zwakke punten waren, zo raar.

Had ik dus laatst ook met iemand, 4 sterren en geen verbeterpunten, was ook gewoon nette afhandeling en communicatie.
Snap dat ook niet waarom dan geen 5 sterren...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:51

SecretLIN schreef:

Ze heeft intussen de afspraak verzet naar zondag... Had het al zien aankomen.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:10

CalipsoLover schreef:
SecretLIN schreef:

Ze heeft intussen de afspraak verzet naar zondag... Had het al zien aankomen.

ga je er op wachten?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:10

Nou die had ik al niet eens meer langs laten komen, daar heb ik echt geen geduld voor hoor.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:21

Aangezien ik nog geen andere kijkers heb mag ze zondag komen. Als ze dan nog eens afzegt dan hoeft ze inderdaad niet meer te komen.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:41

_Nadia_ schreef:
Nou die had ik al niet eens meer langs laten komen, daar heb ik echt geen geduld voor hoor.

ik ook niet _/-\o_

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:49

Wat ik wel altijd raar vind zijn mensen die vragen om iets te komen brengen... Had het met mijn springzadel ook, iemand die geïnteresseerd was maar het zelf op de een of andere manier niet kon komen halen, dus mij een week lang stuurde of ik het kon komen brengen. Ik meermaals aangegeven dat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan. Het is nog nooit in mijn hoofd geschoten om dat te vragen, iets met beleefdheid ofso.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:11

Ik wist niet eens hoeveel sterren ik had, blijkbaar 5 sterren van 5 verschillende kopers. Net maar eens gekeken

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:49

CalipsoLover schreef:
Wat ik wel altijd raar vind zijn mensen die vragen om iets te komen brengen... Had het met mijn springzadel ook, iemand die geïnteresseerd was maar het zelf op de een of andere manier niet kon komen halen, dus mij een week lang stuurde of ik het kon komen brengen. Ik meermaals aangegeven dat ik geen rijbewijs heb, dus niet kan. Het is nog nooit in mijn hoofd geschoten om dat te vragen, iets met beleefdheid ofso.

ik heb dat ook eens gedaan :o
ik had nog geen rijbewijs en ouders waren op vakantie had een mooie grote poef gezien gevraagd of hij tegen een vergoeding het wilde langs brengen. hij moest toch de in de buurt zijn dus was geen probleem hij hoefde er niks voor te hebben, heb de beste man 20 euro er alsnog voor gegeven.
had hij nee gezegd had ik hem niet gestalkt er voor ;)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:49

Ashleytjuhh schreef:
CalipsoLover schreef:

ik heb dat ook eens gedaan :o
ik had nog geen rijbewijs en ouders waren op vakantie had een mooie grote poef gezien gevraagd of hij tegen een vergoeding het wilde langs brengen. hij moest toch de in de buurt zijn dus was geen probleem hij hoefde er niks voor te hebben, heb de beste man 20 euro er alsnog voor gegeven.
had hij nee gezegd had ik hem niet gestalkt er voor ;)

Moesten ze meteen aangeven tegen een extra vergoeding dan zou ik het idd ook nog overwegen, ook als het in de buurt is. Maar dat was beide niet het geval :+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:14

Goedemorgen,

Ik koop of verkoop nooit via Marktplaats, maar ik lees dit topic wel altijd graag vanwege de bijzondere verhalen.
Nu wil ik wel graag iets kopen via Marktplaats, maar omdat ik hier zo vaak lees over oplichting wilde ik jullie vragen hoe een betaalverzoek eruit hoort te zien voor mij als ontvanger, als ik mobiel werk. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Hoe weet ik of het echt is, en niet nep zoals bij de gitaar?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:37

Ongelooflijk hoeveel mensen uit UK op zo'n telefoon reageren op marktplaats... heel irritant, ja shipping to uk.. uhm nee ik begin daar niet aan met een iPhone. Ja echt not you can trust me. Natuurlijk pik, succes ermee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:02

Maar als ze gewoon betalen, wat is het probleem dan?

Aantal jaar geleden heul veel playmobil verkocht naar iemand in Spanje ( Sinterklaas????) ging allemaal prima, hoor

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:15

Als ze van te voren betalen zie ik het probleem ook niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:16

Gewoon als de allereerste vraag al is “ do you ship to ‘ huppeldepup’ ?
Is het bij mij delete

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:22

Maar waarom?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:30

DeMolenhoek schreef:
Maar waarom?

Omdat het nergens toe leidt. Ben met elk engelse persoon die op mijn telefoon reageerde een gesprek aan gegaan. Nee het werkt niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:39

Vind ophalen sws prettiger dan verzenden. Maar verzenden naar het buitenland doe ik ook niet aan hoor.