Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
iSaBeLL schreef:Thanks DNIEZE !
hyppolyte: Dat is ook wel een afknapper 15cm kleiner, kwam je daar achter op de date ?
hyppolyte schreef:iSaBeLL schreef:Thanks DNIEZE !
hyppolyte: Dat is ook wel een afknapper 15cm kleiner, kwam je daar achter op de date ?
Nou ik ben nog niet op date geweest met hem, dus ik denk dat ik hem ditch. Heb je dat ook wel eens, dat je iemand naar rechts swiped omdat je in je hoofd hebt dat ie wel leuk moet zijn vanwege een bepaalde eigenschap/afkomst/wat dan ook? Dit is dus een Griek, dus ik dacht, oh wat leuk! Een Griek! Die like ik! Niet opgelet hoe hij er überhaupt uitziet en hoe klein ie is, dus nu zit ik met een Griekse hond opgescheept
. ik heb dat soort stomme oliebol soms
En noooooooit skes met de ex! Never ever ever ever!!! EVER!!!
hyppolyte schreef:Weet je, ik ga niet alleen maar op uiterlijk af, of tenminste, ik probeer het![]()
. Maar soms kan ik het gewoon echt niet erop
![]()
.
Vorige week een date met een op zich wel ok gozer om te zien, maarja, die was meteen wanhopig verliefd en die probeert het gewoon wat te hard zeg maar.
hyppolyte schreef:Hahaha, dat was wel een van de redenen om hem te liken, weer eens een beetje grieks ophalen, in een ver ver verleden sprak ik een beetje Grieks. Ik begon ook heel leuk met Giasou (hallo)! Vond ie meteen leuk ook, dus ja. En op zich is het best een gezellige kletserd, maarja, die 15 cm he.... en dat is nog zonder hakken... En hij is best lelijk ook gewoon
Goof schreef:Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?
linnnh schreef:Hoe kun je op Tinder niet alleen op uiterlijk af gaan?Liken met het idee, misschien is hij wel heel lief?
petitparis schreef:@xxwienekexx: Proficiat! Ook heel herkenbaar, mijn vriend is op sommige vlakken echt de rust zelve, als ik dreig tilt te slaan, haalt hij alle wind uit mijn zeilen. Ruzie maken lukt nietWij vieren 5feb ons 1j samen zijn
Maar kan ook geen afscheid nemen vh topic hier. Veel te leuke verhalen (soms ook mindere natuurlijk)
Destination schreef:Alvast gefeliciteerd met alle aanstaande jubilea