Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:26

Noooit seks met de ex, gouden regel -:)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:48

iSaBeLL schreef:
Thanks DNIEZE !

hyppolyte: Dat is ook wel een afknapper 15cm kleiner, kwam je daar achter op de date ? :')

Nou ik ben nog niet op date geweest met hem, dus ik denk dat ik hem ditch :'). Heb je dat ook wel eens, dat je iemand naar rechts swiped omdat je in je hoofd hebt dat ie wel leuk moet zijn vanwege een bepaalde eigenschap/afkomst/wat dan ook? Dit is dus een Griek, dus ik dacht, oh wat leuk! Een Griek! Die like ik! Niet opgelet hoe hij er überhaupt uitziet en hoe klein ie is, dus nu zit ik met een Griekse hond opgescheept :'). ik heb dat soort stomme oliebol soms :')

En noooooooit skes met de ex! Never ever ever ever!!! EVER!!!

Urbanus

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:52

Je eigen kleine Griekje! Jaaaa <3

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:55

Doubtless schreef:
Noooit seks met de ex, gouden regel -:)

In mijn ogen kom je dan nooit over je ex heen...

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:58

Je eigen kleine Griekje voor in de keuken! Heerlijke Souflaki, elke avond tzaziki bij je eten :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:59

Het kan je er ook juist Mee helpen maar dat is weer een ander verhaal :')

Ipv daten ga ik vanavond lekker film kijken op m'n bank met m'n health food. Best prima eigenlijk :')

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:59

hyppolyte schreef:
iSaBeLL schreef:
Thanks DNIEZE !

hyppolyte: Dat is ook wel een afknapper 15cm kleiner, kwam je daar achter op de date ? :')

Nou ik ben nog niet op date geweest met hem, dus ik denk dat ik hem ditch :'). Heb je dat ook wel eens, dat je iemand naar rechts swiped omdat je in je hoofd hebt dat ie wel leuk moet zijn vanwege een bepaalde eigenschap/afkomst/wat dan ook? Dit is dus een Griek, dus ik dacht, oh wat leuk! Een Griek! Die like ik! Niet opgelet hoe hij er überhaupt uitziet en hoe klein ie is, dus nu zit ik met een Griekse hond opgescheept :'). ik heb dat soort stomme oliebol soms :')

En noooooooit skes met de ex! Never ever ever ever!!! EVER!!!

Hahahaha ja heel herkenbaar. Dan krijg je een berichtje en denk je; heh waarom heb ik die ook al weer geliket :')
Meestal omdat er een leuk dier op de foto stond ofzo.. O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:00

En ik ben benieuwd of je ook random Griekse woorden eeuit gooit na de date. ^^ Doe het!!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:00

Ik ben vanavond ook koos date loos, zometeen richting me paard en dan heel de avond swipeee :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:18

Hahaha, dat was wel een van de redenen om hem te liken, weer eens een beetje grieks ophalen, in een ver ver verleden sprak ik een beetje Grieks :'). Ik begon ook heel leuk met Giasou (hallo)! Vond ie meteen leuk ook, dus ja. En op zich is het best een gezellige kletserd, maarja, die 15 cm he.... en dat is nog zonder hakken... En hij is best lelijk ook gewoon :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:20

Gewoon deleten toch?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:20

Weet je, ik ga niet alleen maar op uiterlijk af, of tenminste, ik probeer het _O- :'). Maar soms kan ik het gewoon echt niet erop :n :=.

Vorige week een date met een op zich wel ok gozer om te zien, maarja, die was meteen wanhopig verliefd en die probeert het gewoon wat te hard zeg maar.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:21

hahaha, dat kan natuurlijk ook gewoon, who cares :'). Maar neeeee, zo gemeen ben ik nou weer niet, alleen soms

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:26

Nou 15 cm kleiner is hier ook geen optie hoor, het oog wil ook wat. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:27

Als je horizontaal ligt merk je er niks van maar als je echt in het openbaar wil verschijnen met iemand, nee. Tenzij je het een leuk idee vindt dat iedereen denkt dat je met je jongere broertje tongzoent.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:28

hyppolyte schreef:
Weet je, ik ga niet alleen maar op uiterlijk af, of tenminste, ik probeer het _O- :'). Maar soms kan ik het gewoon echt niet erop :n :=.

Vorige week een date met een op zich wel ok gozer om te zien, maarja, die was meteen wanhopig verliefd en die probeert het gewoon wat te hard zeg maar.

Lijkt op mijn date van vorige week :')
Ook helemaal wanhopig verliefd...toen ik hem liet weten dat er voor mij niet meer was was die echt heart broken

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:28

lieveli schreef:
Als je horizontaal ligt merk je er niks van maar als je echt in het openbaar wil verschijnen met iemand, nee. Tenzij je het een leuk idee vindt dat iedereen denkt dat je met je jongere broertje tongzoent.

:') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:35

Ik heb een vriend gehad die kleiner was dan ik, ik liet hem altijd op de stoep lopen en toen het uit was kocht ik hakken van 15 cm. Heyoooooo.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:36

Nou ook horizontaal is het wat onpraktisch hoor :'). Vooral als ie je tussendoor een zoen wil geven, moet ie zo omhoog kruipen :'). Die tzaziki kan ik ook echt heel prima zelf maken. Maar ik denk dat ik gewoon maar cancel en daarna zeg dat ik iemand anders aan het daten ben, dan lieg ik eigenlijk nog niks _O-.

@Dnieze, ja verschrikkelijk, maarja, als je iemand heel leuk vindt dan krijg je dat hè. Ik had het laatst zelf nog met een tinderdate, echt mega chemie, niet een beetje ook! Knetterde er echt vanaf, tot ie ineens niks meer van zich liet horen... :+ Gewoon in 2 weken 100+ appjes --->>> naar 4 dagen niks meer. OK laat maar weer dan -O-. Maar hij was zelf in eerste instantie net zo enthousiast als ik, blijkbaar kon ie gewoon goed liegen ofzo.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:37

hyppolyte schreef:
Hahaha, dat was wel een van de redenen om hem te liken, weer eens een beetje grieks ophalen, in een ver ver verleden sprak ik een beetje Grieks :'). Ik begon ook heel leuk met Giasou (hallo)! Vond ie meteen leuk ook, dus ja. En op zich is het best een gezellige kletserd, maarja, die 15 cm he.... en dat is nog zonder hakken... En hij is best lelijk ook gewoon :')

En dan denk je.. Wat heb ik nou weer aan me hangen :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:37

_O- HAHAHAHAHA! Geniaal Lieveli :')... ik heb eigenlijk altijd wel langere mannen, hooguit net zo lang, maar kleiner? nuh-uh :n. Man als ik 15 cm hakken aantrek ben ik een kop groter _O-

@elmira, precies, wat hobbelt er nou weer achter me aan >;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:39

Maar soms bedenk je je ook gewoon. Tenminste, dat heb ik. Dat ik dan een 5e date had en hem helemaal geweldig vond totdat hij over een stoepje struikelde/iets uit z'n mond liet vallen/een scheet liet en ik alleen maar kon denken 'bye Felipe bye Felipe bye Felipe'.

Struikelen vind ik trouwens nog erger dan vreemdgaan. Allergisch ben ik ervoor. Daarom struikelt mijn vriend heel vaak expres.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:41

Goof schreef:
Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?

Dat eerste is bij mij ook nog wel eens voorgekomen, echter hadden beide partijen toen geen partner. Als het wel zo is vind ik het inderdaad ook niet erg netjes.

En lengte is hier altijd een issue :+ Ik ben 1.78 en sorry, ik vind het geen porum als mijn partner kleiner is dus dat was voor mij vaak al een no-go. Nu is mijn huidige vriend bijna 2 meter dus ik kan zelfs nog hakken aan en hij hoeft niet op de stoep :Y)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:50

[quote="hyppolyte"]Weet je, ik ga niet alleen maar op uiterlijk af, of tenminste, ik probeer het _O- :'). Maar soms kan ik het gewoon echt niet erop :n :=.

[\quote]

Hoe kun je op Tinder niet alleen op uiterlijk af gaan? :') Liken met het idee, misschien is hij wel heel lief? :=

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 18:29

linnnh schreef:
Hoe kun je op Tinder niet alleen op uiterlijk af gaan? :') Liken met het idee, misschien is hij wel heel lief? :=

Dat heb ik nog wel eens geprobeerd.. maar kwam vaak op een nog grotere asshole uit in dat geval :Y)
Ach deze is lief en leuk dus ik ben happy *\o/*

petitparis schreef:
@xxwienekexx: Proficiat! Ook heel herkenbaar, mijn vriend is op sommige vlakken echt de rust zelve, als ik dreig tilt te slaan, haalt hij alle wind uit mijn zeilen. Ruzie maken lukt niet :+ Wij vieren 5feb ons 1j samen zijn *\o/*
Maar kan ook geen afscheid nemen vh topic hier. Veel te leuke verhalen (soms ook mindere natuurlijk)

Dankudanku, haha ja apart is dat eigenlijk he xD dat kan verder niemand op zo'n manier bij mij namelijk (die maken t vaak alleen maar erger) :+
Leuk dat ons jubileum zo dicht bij elkaar zit! :D

Destination schreef:
Alvast gefeliciteerd met alle aanstaande jubilea *\o/*

Dankjee *\o/*