Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:21

aan mijn vriend en dat het nog geen donderdag is...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:31

Dat ik 5 maanden geleden een nieuwe kattenbak heb gekocht een van 50 euro met een goed klepje-ophang-scharnier-systeem dacht ik... maar nu is weer het scharnier van het klepje afgebroken, dit is kattenbak nummer 5 in 4 jaar tijd en ze gaan allemaal op dezelfde manier kapot. Heb ik dan zo'n kamikaze kat of is dit normaal en een veel voorkomend probleem?

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:40

Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:49

Liesje1611 schreef:
Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.

Oh das een pokkegevoel. Succes morgen

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 17:55

hagelslag schreef:
Liesje1611 schreef:

Oh das een pokkegevoel. Succes morgen

Ja maar echt :n
De enige andere vrouw achter de bar gaat staan typen als er niets te doen is, met haar rug naar me toe. Verder wordt er niets gezegd of gevraagd behalve “kan je dit even opruimen” oid.
Ben gisteren ook hier geweest en er kon geen goedemorgen vanaf, het was gelijk “hier zet jij maar een cappuchino”.
Echt niet fijn.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:20

Dat mensen er zo’n probleem van maken dat ik hoop dat het nieuwe paard op stal een beetje leuk is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:39

De tandarts

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:44

Boompje1985 schreef:
Dat ik 5 maanden geleden een nieuwe kattenbak heb gekocht een van 50 euro met een goed klepje-ophang-scharnier-systeem dacht ik... maar nu is weer het scharnier van het klepje afgebroken, dit is kattenbak nummer 5 in 4 jaar tijd en ze gaan allemaal op dezelfde manier kapot. Heb ik dan zo'n kamikaze kat of is dit normaal en een veel voorkomend probleem?

Ik heb twee Litter Robots (Open air) misschien is dat beter voor jou en je kat. Sommige katten houden niet van een deurtje in de kattenbak.

Wat betreft degelijke gewone kattenbakken kan ik de catit jumbo aanbevelen.

Check it out: #zooplus https://t7fx3.app.goo.gl/wAhB

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 19:09

Dat mijn schoonzusje nog steeds een voedselpakket heeft.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:02

Onze nieuwe buren die zich nog niet hebben voorgesteld en alleen maar overlast veroorzaken met een feestje elke dag en de hele dag+avond de jacuzzi aan.... ze wonen er sinds 1 juni.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 22:46

Dat continue zucht steun kreun naast me, omdat manlief geen geduld heeft en het assembleren van z’n kever op geen enkel punt zo vloeiend loopt als hij had gedacht en waar hij zich op had ingesteld.
En dan heb ik op kantoor ook zo’n geval achter mij zitten die alleen maar kan zeuren en klagen en overal de problemen van ziet en niet open staat voor oplossingen.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 23:02

Dat de loonwerker nu pas het hooi komt pressen. Alle respect voor het vele werk van de man maar :z ik had nu toch graag in mijn bedje gelegen maar het zal hooi binnenhalen worden. #langlevedepaardjes :=

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 23:06

Aaah Laibadji! Waar woon jij? Wij wonen ook in België en het lijkt precies ons verhaal op dit moment...

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 23:52

Aan mijn huisgenoot die een egocentrische eikel is.. |o |o |o |o |o |o |o |o |o

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 00:16

Novastar schreef:
Aaah Laibadji! Waar woon jij? Wij wonen ook in België en het lijkt precies ons verhaal op dit moment...

Ik woon in Ninove. Eerste 6 grote balen zijn binnen. Vriend is de 2e lading gaan ophalen. Ik moet thuis blijven voor ons zoontje dat slaapt. Hopelijk is hij snel terug om ten slotte onze knikmops terug op te halen van het land. Het is hier een beetje aan het bliksemen. Ben wel blij met de goede heerlijk ruikende oogst.

Hoe zit het bij jullie?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 01:15

Jeetje wat een tijd Laibadji..

Aan de chaos in mijn hoofd..
Zondag examens waar ik heel erg voor vrees :+
En door de chaos in mijn hoofd kan ik dus echt al dagen niet in slaap komen en gaat leren ook niet al te best :/

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 05:22

Aan dat ik gisteren te laat naar bed ben gegaan, maar wilde nog even mijn eerste potje aardbeien jam maken van de aardbeien van eigen tuin. :9

En daarna natuurlijk pan uitlikken ondanks dat ik normaal helemaal niet van jam hou. :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 05:44

Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:04

Dat is de moderne tijd.En dan gaan ze ook samen bevallen.Nou,mijn man zag er na de bevalling toch heel anders uit.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:17

iirrssjjee schreef:
Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....

_/-\o_ en daarbij mensen die zo ontiegelijk lang de leeftijd van hun kind in maanden noemen.. ga toch heen, je kind is anderhalf, niet 18 maanden :roll:

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:20

Asvinia schreef:
iirrssjjee schreef:

_/-\o_ en daarbij mensen die zo ontiegelijk lang de leeftijd van hun kind in maanden noemen.. ga toch heen, je kind is anderhalf, niet 18 maanden :roll:

_/-\o_ :j

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:21

Dat ik keurig heb geschoren tot mijn knieën en ik nu spijt heb dat ik niet hoger ben gegaan ivm mijn rokje vandaag. Het zijn wel blonde haren maar toch, juist met de zon vandaag ga je die zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:23

Dat ik mijn mail open op het werk en meteen een bemoei-/zeikmail van mijn leidinggevende heb, waarin ze mij vertelt wat ik moet doen, terwijl ik dat gisteren al heb gedaan :roll: En straks gaat ze dan bellen daarover en dan hang je weer een kwartier aan de lijn omdat ze zo lang van stof is.. Jeeejjjj, nog 2 weken :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:28

Ohja, en aan mijn stoelgang :z

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 08:46

Aan dat het weer warm is...