Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liesje1611 schreef:Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.
hagelslag schreef:Liesje1611 schreef:Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.
Oh das een pokkegevoel. Succes morgen
Boompje1985 schreef:Dat ik 5 maanden geleden een nieuwe kattenbak heb gekocht een van 50 euro met een goed klepje-ophang-scharnier-systeem dacht ik... maar nu is weer het scharnier van het klepje afgebroken, dit is kattenbak nummer 5 in 4 jaar tijd en ze gaan allemaal op dezelfde manier kapot. Heb ik dan zo'n kamikaze kat of is dit normaal en een veel voorkomend probleem?
Novastar schreef:Aaah Laibadji! Waar woon jij? Wij wonen ook in België en het lijkt precies ons verhaal op dit moment...
iirrssjjee schreef:Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....
Asvinia schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....
en daarbij mensen die zo ontiegelijk lang de leeftijd van hun kind in maanden noemen.. ga toch heen, je kind is anderhalf, niet 18 maanden