Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liesje1611 schreef:Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.
hagelslag schreef:Liesje1611 schreef:Dat ik als hostess ben ingehuurd voor bedrijf x op een hele grote beurs, maar dat ik letterlijk NIETS te doen heb. Ik maak ongeveer 1 drankje per halfuur. Niemand van het bedrijf praat tegen me of heeft interesse in me, ik sta echt voor jan l*l en mag morgen nog een dag.
Oh das een pokkegevoel. Succes morgen

Boompje1985 schreef:Dat ik 5 maanden geleden een nieuwe kattenbak heb gekocht een van 50 euro met een goed klepje-ophang-scharnier-systeem dacht ik... maar nu is weer het scharnier van het klepje afgebroken, dit is kattenbak nummer 5 in 4 jaar tijd en ze gaan allemaal op dezelfde manier kapot. Heb ik dan zo'n kamikaze kat of is dit normaal en een veel voorkomend probleem?
ik had nu toch graag in mijn bedje gelegen maar het zal hooi binnenhalen worden. #langlevedepaardjes
Novastar schreef:Aaah Laibadji! Waar woon jij? Wij wonen ook in België en het lijkt precies ons verhaal op dit moment...

iirrssjjee schreef:Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....
en daarbij mensen die zo ontiegelijk lang de leeftijd van hun kind in maanden noemen.. ga toch heen, je kind is anderhalf, niet 18 maanden
Asvinia schreef:iirrssjjee schreef:Mensen die we zijn zwanger zeggen..... Nee alleen de vrouw is zwanger. Je bent wel samen in verwachting, maar er is er toch echt maar 1 zwanger.....
en daarbij mensen die zo ontiegelijk lang de leeftijd van hun kind in maanden noemen.. ga toch heen, je kind is anderhalf, niet 18 maanden
En straks gaat ze dan bellen daarover en dan hang je weer een kwartier aan de lijn omdat ze zo lang van stof is.. Jeeejjjj, nog 2 weken