Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicmist schreef:ik had iets via fb verkoop.
3 traphekjes. man vroeg 45,- voor de drie.
Ik bied hem 40,- net bedrag vond ik zelf.
zegt ie dat het niet normaal is om er geld af te halen.
dus ik: bieden staat vrij, net zoals het akkoord gaan ermee.
Krijg ik me toch van alles over me heen! niet normaal
waar is ons fatsoen???
MarvanTom schreef:Vandaag een klein iets gekocht via MP en nu maar eens de gok genomen om het per gewone post te laten verzenden.
€ 12,00 en dan € 2,19 verzendkosten erbij is een kleine gok.
Ik ben benieuwd of het binnen komt...
Verder ben ik in de opruimmodus.
Eerst alles weer op de foto en hup! op MP.
Vjestagirl schreef:Ik ben rustig aan weer bezig een flinke collectie boeken te verzamelen voor de verkoop. Momenteel heb ik zelfs een kamer in mijn huis ingericht alleen voor dit doel, en mijn doel voor dit jaar is om €2000,- te verdienen aan het verkopen van boeken.
Ik zit er daarom over te denken om een 2de marktplaats account te openen, met een nieuw e-mail adres erachter. Mijn huidige account is gekoppeld aan mijn privé e-mail adres en ik weet nog dat ik het vorige keer ontzettend irritant vond dat ik daar 300 mailtjes heb gehad.
Zouden jullie het vertrouwen als je een nieuwe gebruiker zag die veel spullen (boeken) aanbood?
Vjestagirl schreef:Ik ben rustig aan weer bezig een flinke collectie boeken te verzamelen voor de verkoop. Momenteel heb ik zelfs een kamer in mijn huis ingericht alleen voor dit doel, en mijn doel voor dit jaar is om €2000,- te verdienen aan het verkopen van boeken.
Ik zit er daarom over te denken om een 2de marktplaats account te openen, met een nieuw e-mail adres erachter. Mijn huidige account is gekoppeld aan mijn privé e-mail adres en ik weet nog dat ik het vorige keer ontzettend irritant vond dat ik daar 300 mailtjes heb gehad.
Zouden jullie het vertrouwen als je een nieuwe gebruiker zag die veel spullen (boeken) aanbood?
bridgetF schreef:Is het niet mogelijk een nieuw mail adres te koppelen aan je oude account?
En dat je met je oude account je boeken verkoopt.