Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:19

Sandra, de foto is gemaakt in black light en heeft inderdaad een hoog Halloween gehalte.

Ik wilde voor mijn verjaardag een nailart workshop organiseren en verloten onder lezers. Vandaag was mijn nichtje hier de hele middag met haar vriendinnetje en die heb ik geholpen met nailart. Het is me helaas pijnlijk duidelijk geworden dat ik zo'n workshop niet kan organiseren. Ik heb zojuist extra morfine toedienen omdat ik echt gek van de pijn werd. Ik zit over m'n dagelijkse maximale dosis heen maar ik kon echt even niet anders.
Wel balen want het had me wel een tof idee geleken.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:35

Laatst bijgewerkt door liliekska op 03-08-15 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:40

Gezondheid boven alles!

Lieke, pagina werkt niet.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:54

Heb hem even aangepast! Nu doet hij het wel.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:12

Ja, helaas maar inderdaad, gezondheid gaat boven alles.

Lieke, de spelletjes op Facebook word ik inderdaad ook horendol van. Ik heb een paar keer openbaar gevraagd of men mij wilt skippen en bij de zoveelste uitnodiging heb ik die persoon eruit gegooid. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 21:19

Ugh ja die uitnodigingen. Kreeg onlangs tig berichten over dat spel Kiwi.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:27

Ik heb vandaag een blog met de weekly photo challenge:Kyra's oog

@Tazzey beterschap. Misschien kun je eens ipv een nail art workshop een nail art video maken en (de prive link) weggeven. Een video maken kost ook veel tijd en werk maar je kan er zo lang over doen als je wilt.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 07:53

Ah, wat balen zeg, Tazzey! Misschien kun je inderdaad een alternatief bedenken zoals HippoLogic ook zegt.

Oja, en over die spelletjes op facebook, die meldingen kun je uitzetten. Dat heb ik ook gedaan en is zo geregeld. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 09:14

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:12

Kleurtje staat je goed Yv, niet mijn kleur maar bij jou staat hij echt goed. Ik krijg van die lijkenhandjes van dat soort kleuren.

De video workshop is wel een idee. Ik twijfel al een tijdje of ik wil gaan filmen maar ik wil mijn hoofd niet al té herkenbaar in beeld (heeft een reden). Vind het ook wel spannend. Een tijdje geleden een filmpje gemaakt met mijn telefoon, mijn camera verdomd het namelijk terwijl hij het wél kan. Ik heb dat gehaast moeten doen dus ik was daar echt niet tevreden over.
Ik ga er eens over nadenken.

Ik heb vandaag een persbericht van Essence over de nieuwe herfst/winter collectie voor aankomend jaar.

Op dat bericht zat een embargo tot 3 augustus. Gisteren had ik een ander artikel wat online moest dus deze mocht vandaag. Ik merk wel dat er een soort van strijd onder bepaalde bloggers is wie zo'n bericht als eerste online krijgt. Dat merk je helaas steeds vaker in deze tak van bloggen. Wel jammer, ik ga er alleen niet in meedoen. Ik post lekker wanneer het mij uitkomt. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:41

Een oog van een paard vind ik altijd zo indrukwekkend he. Alsof het meer zegt dan dat het lijkt. :)

Je kunt ook een videoworkshop doen van je handen, dan hoef je je hoofd er niet bij te doen. Doen heel veel tekenaars ook :j

Staat je goed, Yv! :) Het zou mij niet zo zeer staan aangezien ik best wel bleek ben van mezelf.

Wat een heerlijke natuurlijke collectie van Essence!

Is die competitie echt gaande? Merk er zelf niks van, maar wel jammer dat daar zelfs een wedstrijd van gemaakt wordt.

Zo, ik heb besloten om toch niet elke dag een bericht te posten, maar op maandag, woensdag, vrijdag en zondag. Geeft mij ook meer rust en denk dat mensen dat ook prettiger vinden om te lezen. Als je er een dag niet bent (als ik trouwe volgers heb :Y) ) dat je dan niet direct een heel overzicht mist.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:50

De collectie lijkt me heel leuk, wellicht ga ik er wat spulletjes van halen, dit keer geen pers samples.

Ja, die competitie is er echt. Wel jammer inderdaad. Ik voel niet de nood om er een wedstrijd van te maken ik post wat ik leuk vind en wanneer ik het wil. De persberichten van Essence en Catrice post ik meestal wel omdat die het altijd wel goed doen. Ook niet allemaal want er zijn collecties die soms in 1 enkel land verkocht worden dan die zijn dan niet interessant voor mij.

Pinky Polish heeft deze week een video geplaatst over de blogstrijd. Zij ervaart het ook. Wel jammer want zij is toch wel mijn favoriete blogger.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:59

Maar als je er zo'n competitie van maakt, kun je toch niet meer echt jezelf zijn? Vind overigens dat ze het erg netjes en leuk heeft uitgelegd. :)
Posten wat je wilt zorgt wel dat je met enthousiasme kunt schrijven. Als je gaat schrijven over oets wat je eigenlijk niet leuk vindt, dan hou je dat niet lang vol of je raakt er gedemotiveerd van.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:19

Dat denk ik ook inderdaad. Als ik er over nadenk om mee te moeten doen in zo'n slopende competitie dan denk ik dat de lol er voor mij snel vanaf is.
Ik review collecties die ik leuk vind, en vooral wanneer het mij uitkomt. Als ik in die competitie mee had moeten doen dan had ik gisteren een belangrijk artikel niet kunnen posten of ik moet dubbel posten, nee dank je vandaag was prima dan maar niet de eerste.

Charlotte is een heel leuke blogger, erg vriendelijk en sympathiek mens. Knap dat ze ook niet meedoet in die hype.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:24

Tazzey schreef:
De video workshop is wel een idee. Ik twijfel al een tijdje of ik wil gaan filmen maar ik wil mijn hoofd niet al té herkenbaar in beeld (heeft een reden). Vind het ook wel spannend. Een tijdje geleden een filmpje gemaakt met mijn telefoon, mijn camera verdomd het namelijk terwijl hij het wél kan. Ik heb dat gehaast moeten doen dus ik was daar echt niet tevreden over.
Ik ga er eens over nadenken.

Je hoeft niet met je hoofd in beeld en je kunt zelfs de tekst (uitleg wat je aan het doen bent) door iemand anders laten doen, desnoods met voice over. Met een nagellakjes video cursus denk ik juist aan handen en hoe je de lak en al die speciale effectjes erop krijgt. Een herkenbaar gezicht is ondergeschikt. Het is geen oogschaduw ofzo.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:39

True... Vind het wel spannend. :o

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:53

Tazzey, misschien een Webex? Zodat mensen je vragen kunnen stellen enzo? :)

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:24

Ik vind het idee van HippoLogic erg leuk!

Ik heb vandaag een beauty artikel :)

Lach en de wereld lacht terug, Rituals

Morgen ga ik voor 4 dagen naar Epe, vriendinnen nemen hun paarden mee en dan gaan we genieten van de prachtige natuur op de Veluwe. Heerlijk 4 dagen rijden. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:30

Die lijn is heerlijk Eva. Hij bevat alleen voor mijn lijf teveel parfum maar hij is té lekker om te laten staan. :D Ik doe er dus heel voorzichtig mee.

Ik heb vandaag een limited edition van OPI, Visions of Georgia Green. Gebaseerd op de kleur van het originele Coca-Cola flesje. Best een tof kleurtje!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 15:18

Vind ik ook! :) Leuke kleur!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 19:53

@Eva Mijn moeder heeft een paar producten van die lijn. Ruikt heel lekker.

Ik ontdekte laats dat ik best wel veel leer van het bloggen. Bloggen is meer dan typen

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:04

Leuke post, @Eef. Ik zie alleen nog een aantal typefoutjes zitten.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:58

Bedank @hippologic. Ik heb ze verbeterd.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:02

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 10:13

@ Eva, sommige klachten... serieus wat is er mis met sommige mensen? Ik heb veel voorbij zien komen maar klagen dat het buiten warm is en geen airco gaat wel erg ver _O-

@andere Eva, bloggen helpt inderdaad met een hoop dingen, voor mij in ieder geval. Ik ben beter gaan plannen en maakte kennis met discipline. :D

Ik heb vandaag een mooie lak van Pupa online, Tribal Khaki.