Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:dit is max hij is heel lief en speels hij is ge enting 3x chip en een pasboekje
geboren op04-12-2013 en is hoogt is hij 25-30 cm
en hij is ook heel voor de kinderen en hij is een reutje
wildkleul is hij van en dat si zo mooi je kleur dat moet je zien
bugpluisje schreef:Heb haar nu nogmaals gewaarschuwd en anders ga ik er werk van maken, dit is wel heel makkelijk brocante ledikantjes verkopen zeg!
upendo schreef:Ik denk dat het lastige van je laarzen is dat ze twee verschillende kuitbreedtes hebben Cardy. Veel mensen zoeken dat niet, daarnaast is de voetmaat meestal wat kleiner dus dat maakt de verkoop waarschijnlijk lastiger.
Nanda schreef:bugpluisje schreef:Heb haar nu nogmaals gewaarschuwd en anders ga ik er werk van maken, dit is wel heel makkelijk brocante ledikantjes verkopen zeg!
Wat is hier zo erg aan? jij hebt het ledikantje verkocht en hebt je geld. Waarom heb jij er moeite mee dat ze het weer door verkoopt met jouw foto? Ik zie het probleem niet zo.
Nanda schreef:Haar foto heeft toch ook op MP gestaan. Er staat toch niets ''geheim'' op die foto. Het is misschien niet zo netjes, maar meer kan ik er niet van maken. Zonde van je energie om je om zulke dingen boos te maken.