Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 14:11

Ik ben echt jaloers op mensen die goed tegen kou en de winter in het algemeen kunnen. Geef mij maar warm weer.

Lieser

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 14:14

Ik vind kou niet erg, maar natte sneeuw is net niks. Kom dan met echt vlokken _-:(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 14:19

Mijn rechterhand is opeens alleen nog maar een ijsklontje := toch maar even suf met handschoen aan verder werken, kijken of hij nog wilt ontdooien vandaag..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 14:22

Heb jij ook Raynaud?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 14:33

Bezig met een groepsopdracht, voor een opleiding vanuit werk.
Als informatie hebben we allemaal een andere handreiking gelezen en samengevat.

Nu is het de bedoeling dat ik de samenvattingen samenvoeg en bekijk wat er overlapt en verschild.
Ik heb alleen zo geen concentratie vandaag... ik heb er pas 1 van de 4 verwerkt en wil het afhebben voor ik naar huis ga.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 15:06

Net met het kantoor een rondje gelopen, werden collega en ik zowat aangevlogen door een herderkruising (zoiets, het was groot en had tanden) die werd vastgehouden door een knul van een jaar of 12. Doodeng, gelukkig kon de jongen hem houden maar het scheelde niet veel :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 15:18

Bellatrix schreef:
Heb jij ook Raynaud?

Nee gewoon zenuwschade en teveel littekenweefsel van binnen. Ik ben eraan geopereerd en ik heb eigenlijk nooit meer last van, behalve dus met kou en zwaar boven mijn hoofd tillen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 15:31

xPabloBokt schreef:
Ik heb gister een hele winter outfit gekocht voor als ik bij mijn bijrijdpaarden ben, maar ik wil hem nu want ik moet er vanavond heen. Dat wordt nog even kou lijden :=

Had eigenlijk nog geen plannen om iets te kopen tot ik de weersvoorspellingen zag en eraan herinnerd werd dat het nu toch wel echt winter begint te worden. Dus nu een 3-in-1 rijjas, softshell rijbroek, softshell handschoenen en een capmuts besteld. Voor het gemak ook maar meteen een zak snoepjes erbij :+

Hopelijk heb ik het voor dinsdagavond binnen, moet komende zaterdag nog dus dan nog ff koukleumen.

Tezijnertijd ook nog winterlaarzen erbij maar voor nu bijna €200,- uitgegeven (wat ik mee vind vallen voor wat ik allemaal ermee kan kopen bij de Krämer), dus het is voorlopig even genoeg :Y)

Wil je laten weten hoe die campus bevalt? Ik zit er ook naar te kijken nadat ik gisteren weer vreselijk hoofdpijn kreeg. Echt van die hoofdpijn die ik krijg als ik geen muts op heb met koud weer maar nog geen last van heb gehad tijdens rijden tot nu...

Mijn lijf kan niet tegen kou, maar ik heb liever kou maar droog weer als die vreselijke regen. Op kou kan ik me nog kleden, hoewel ik al snel als Michelin mannetje rondloop. Regen word ik mega chagrijnig van haha. Maar mijn lijf heeft sowieso moeite met temperatuur regulatie, warm weer kan ik ook niet tegen en ik heb ook geen comfortabele temperatuur

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 16:23

Overprikkeld thuis komen en daar er achter komen dat de buurman ook even muziek standje disco heeft en metal muziek het enige is wat hem overstemd, maar ik daar te overprikkeld voor ben. Lekkere combinatie…

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 16:40

Wol gaan dragen... Dat helpt echt om warm te blijven!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 16:44

Jolliegirl schreef:

Om warm te blijven moet je t wel eerst worden, tho :P.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 16:52

_San87_ schreef:
Jolliegirl schreef:

Om warm te blijven moet je t wel eerst worden, tho :P.

Wol warmt ook op.
Ik zweeeeer erbij...echt waar....

Desnoods over een laagje katoen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 16:55

Ik draag voornamelijk wol en kasjmier, maar ik moet echt warm zijn om warm te blijven. En dat geldt vooral voor m'n voeten :').

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 17:00

Mensen die zo tegendraads gaan zitten doen op werk na het stellen van een simpele vraag krijg ik het echt van. Haal dat zand uit je flamoes joh.
Wilde oprecht met een stapeltje maandverband naar beneden lopen om het aan een mannelijke collega te geven.
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 20-11-25 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 17:00

Gisteren auto voor de APK gedaan en hij moest voor reparatie naar een andere garage... De kosten zouden al wel een beetje aan de hoge kant zijn voor deze auto, maargoed we wouden dat nog wel doen.

Dus m'n ma brengt de auto vandaag naar de garage. Belt ze na een kwartiertje of iemand haar kon ophalen, want ze stond stil langs de weg, auto kapot :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 17:50

Ik ergerde er aan dat ze vandaag weer bedachten om met de hoge druk te gaan werken.. _O-
En ergens was ik weer de pineut om te helpen, en iemand die wou zich omdraaien met de pistool
alleen de pistool naar achteren gedraaid.........en wie stond precies daar waar de pistool langs ging? IK!

Vies gezicht van de blub/groene aanslag, natte/vieze jas en broek + schoenen... 8)7
Heb toen ze rustig verder ging bedankt gezegd en toen ze zich omdraaide was het van Sorry Sorry Sorry! _O-

Net wel even heerlijk opgewarmd in bad, en mijn broek die ik dus Maandag avond
ook al in de was moest doen omdat ie vies en nat was morgen ook maar weer in de was gooien.

(Maandag ook met de hoge druk gewerkt)

Oh het stukje dat ze schoon gespoten is, was wel nodig want het stukje loopt iets naar beneden
en het was hartstikke groen en als dat nat word, word het een glijbaan/ijsbaan.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 17:52

Ik wilde na het werk gaan paardrijden. De bak was nagenoeg weer droog, op wat plassen na. Ga ik naar buiten, regent het &@!?! alweer. En het is 2 graden buiten, dus ga me ook niet laten natregenen. Maar baal wel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 18:33

MyWishMax schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik heb gister een hele winter outfit gekocht voor als ik bij mijn bijrijdpaarden ben, maar ik wil hem nu want ik moet er vanavond heen. Dat wordt nog even kou lijden :=

Had eigenlijk nog geen plannen om iets te kopen tot ik de weersvoorspellingen zag en eraan herinnerd werd dat het nu toch wel echt winter begint te worden. Dus nu een 3-in-1 rijjas, softshell rijbroek, softshell handschoenen en een capmuts besteld. Voor het gemak ook maar meteen een zak snoepjes erbij :+

Hopelijk heb ik het voor dinsdagavond binnen, moet komende zaterdag nog dus dan nog ff koukleumen.

Tezijnertijd ook nog winterlaarzen erbij maar voor nu bijna €200,- uitgegeven (wat ik mee vind vallen voor wat ik allemaal ermee kan kopen bij de Krämer), dus het is voorlopig even genoeg :Y)

Wil je laten weten hoe die campus bevalt? Ik zit er ook naar te kijken nadat ik gisteren weer vreselijk hoofdpijn kreeg. Echt van die hoofdpijn die ik krijg als ik geen muts op heb met koud weer maar nog geen last van heb gehad tijdens rijden tot nu...

Mijn lijf kan niet tegen kou, maar ik heb liever kou maar droog weer als die vreselijke regen. Op kou kan ik me nog kleden, hoewel ik al snel als Michelin mannetje rondloop. Regen word ik mega chagrijnig van haha. Maar mijn lijf heeft sowieso moeite met temperatuur regulatie, warm weer kan ik ook niet tegen en ik heb ook geen comfortabele temperatuur

Zodra ik hem voor het eerst heb gebruikt zal ik je een berichtje doen :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 18:34

Dank u! :+: Ben benieuwd! Hopelijk komt alles snel binnen voor je! Soms zijn ze heel snel, soms...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 18:36

Op een normale werkdag kwartier pauze van de baas, half uur lunch eigen tijd. Prima.
Werk je een avond, 2x half uur eigen tijd. Dus een half uur eerder beginnen om aan je uren te komen.
Hoe hebben ze dit ooit bedacht en hoezo zijn mijn collega's daar mee akkoord gegaan?
Ik mag dat half uur ook overslaan maar dan werk je van 11.30 tot 20u met een half uurtje pauze. Koekoek.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 18:48

Vanmiddag met hardlopen schijnbaar flink lopen bloeden aan mijn voet, en nu wil mijn hond steeds aan mijn sok likken. Echt iew, doe normaal gek. Wacht ik ieder geval tot ik dood ben totdat je me op begint te eten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:01

Denk je lekker bloemkoolsoep te maken, was ik aan het pureren, schoot ik uit, soep over m'n hand heen, zo dat deed zeer! Nu m'n hand verbrand

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:06

fjordjes schreef:
Denk je lekker bloemkoolsoep te maken, was ik aan het pureren, schoot ik uit, soep over m'n hand heen, zo dat deed zeer! Nu m'n hand verbrand

Beter dit dan dat pureerding over je hand. :oo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:07

Eerste afspraak orthopeed: 10 weken wachttijd. Aanvullende afspraak MRI: 7 weken wachttijd.

Je bent 4 maanden verder voor je uberhaupt weet wat er met je aan de hand is.
Te bizar voor woorden. :n

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 19:14

Nyaleti schreef:
Op een normale werkdag kwartier pauze van de baas, half uur lunch eigen tijd. Prima.
Werk je een avond, 2x half uur eigen tijd. Dus een half uur eerder beginnen om aan je uren te komen.
Hoe hebben ze dit ooit bedacht en hoezo zijn mijn collega's daar mee akkoord gegaan?
Ik mag dat half uur ook overslaan maar dan werk je van 11.30 tot 20u met een half uurtje pauze. Koekoek.

Dat is echt bijzonder gek ja... Zou ik me toch ook niet mee kunnen verzoenen hoor

JudithGigi schreef:
Vanmiddag met hardlopen schijnbaar flink lopen bloeden aan mijn voet, en nu wil mijn hond steeds aan mijn sok likken. Echt iew, doe normaal gek. Wacht ik ieder geval tot ik dood ben totdat je me op begint te eten.

Sorry maar... _O-

fjordjes schreef:

Auwch hopelijk niet te erg verbrand? Dacht eerst dat ik ging lezen "denk je lekker bloemkoolsoep te maken, kwam ik tot besef dat ik de bloemkool vergeten te kopen was" maar jouw versie klinkt erger :=