Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toch maar even suf met handschoen aan verder werken, kijken of hij nog wilt ontdooien vandaag..
xPabloBokt schreef:Ik heb gister een hele winter outfit gekocht voor als ik bij mijn bijrijdpaarden ben, maar ik wil hem nu want ik moet er vanavond heen. Dat wordt nog even kou lijden
Had eigenlijk nog geen plannen om iets te kopen tot ik de weersvoorspellingen zag en eraan herinnerd werd dat het nu toch wel echt winter begint te worden. Dus nu een 3-in-1 rijjas, softshell rijbroek, softshell handschoenen en een capmuts besteld. Voor het gemak ook maar meteen een zak snoepjes erbij
Hopelijk heb ik het voor dinsdagavond binnen, moet komende zaterdag nog dus dan nog ff koukleumen.
Tezijnertijd ook nog winterlaarzen erbij maar voor nu bijna €200,- uitgegeven (wat ik mee vind vallen voor wat ik allemaal ermee kan kopen bij de Krämer), dus het is voorlopig even genoeg
.

MyWishMax schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb gister een hele winter outfit gekocht voor als ik bij mijn bijrijdpaarden ben, maar ik wil hem nu want ik moet er vanavond heen. Dat wordt nog even kou lijden
Had eigenlijk nog geen plannen om iets te kopen tot ik de weersvoorspellingen zag en eraan herinnerd werd dat het nu toch wel echt winter begint te worden. Dus nu een 3-in-1 rijjas, softshell rijbroek, softshell handschoenen en een capmuts besteld. Voor het gemak ook maar meteen een zak snoepjes erbij
Hopelijk heb ik het voor dinsdagavond binnen, moet komende zaterdag nog dus dan nog ff koukleumen.
Tezijnertijd ook nog winterlaarzen erbij maar voor nu bijna €200,- uitgegeven (wat ik mee vind vallen voor wat ik allemaal ermee kan kopen bij de Krämer), dus het is voorlopig even genoeg
Wil je laten weten hoe die campus bevalt? Ik zit er ook naar te kijken nadat ik gisteren weer vreselijk hoofdpijn kreeg. Echt van die hoofdpijn die ik krijg als ik geen muts op heb met koud weer maar nog geen last van heb gehad tijdens rijden tot nu...
Mijn lijf kan niet tegen kou, maar ik heb liever kou maar droog weer als die vreselijke regen. Op kou kan ik me nog kleden, hoewel ik al snel als Michelin mannetje rondloop. Regen word ik mega chagrijnig van haha. Maar mijn lijf heeft sowieso moeite met temperatuur regulatie, warm weer kan ik ook niet tegen en ik heb ook geen comfortabele temperatuur
Ben benieuwd! Hopelijk komt alles snel binnen voor je! Soms zijn ze heel snel, soms... Nyaleti schreef:Op een normale werkdag kwartier pauze van de baas, half uur lunch eigen tijd. Prima.
Werk je een avond, 2x half uur eigen tijd. Dus een half uur eerder beginnen om aan je uren te komen.
Hoe hebben ze dit ooit bedacht en hoezo zijn mijn collega's daar mee akkoord gegaan?
Ik mag dat half uur ook overslaan maar dan werk je van 11.30 tot 20u met een half uurtje pauze. Koekoek.
JudithGigi schreef:Vanmiddag met hardlopen schijnbaar flink lopen bloeden aan mijn voet, en nu wil mijn hond steeds aan mijn sok likken. Echt iew, doe normaal gek. Wacht ik ieder geval tot ik dood ben totdat je me op begint te eten.
fjordjes schreef:Denk je lekker bloemkoolsoep te maken, was ik aan het pureren, schoot ik uit, soep over m'n hand heen, zo dat deed zeer! Nu m'n hand verbrand