Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik las recent dat Russische hackers ChatGPT false informatie voert. AI is een goede ontwikkeling, maar je moet het wel met beleid gebruiken en niet bind geloven wat de output is.
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Ik las recent dat Russische hackers ChatGPT false informatie voert. AI is een goede ontwikkeling, maar je moet het wel met beleid gebruiken en niet bind geloven wat de output is.
Dat is toch iets wat geldt voor heel internet?
Zie hier ook zo vaak slechte bronnen gebruikt worden. Iedereen kan een website maken en er onzin opzetten.
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Ik las recent dat Russische hackers ChatGPT false informatie voert. AI is een goede ontwikkeling, maar je moet het wel met beleid gebruiken en niet bind geloven wat de output is.
Dat is toch iets wat geldt voor heel internet?
Zie hier ook zo vaak slechte bronnen gebruikt worden. Iedereen kan een website maken en er onzin opzetten.
Femke_Tweety schreef:DuoPenotti schreef:Het erge is dat je tegenwoordig bij google voortaan zo'n chat gpt ding als zoekresultaat krijgt.
Zo ergerlijk. Want de antwoorden zijn altijd gekleurd.
Als je er bij zo'n chat op in gaat dat je feiten wilt en geen gekleurde babbel krijg je een heel ander antwoord. Sorry je hebt gelijk, maar ik antwoorde naar de tijdsgeest van nu.
Donder op daarmee veranderen feiten niet...
Eens, ik sla dat ook direct over.
Ik wou dat je dat uit kon zetten.
pjer schreef:Ik vroeg laatst aan google om 'grondwerk les woonplaats' krijg ik een ai antwoord over wat grondwerk is.. allemaal mooi en leuk.. 1e resultaat waar hij mee op de proppen kwam voor mij om dan contact mee op te nemen is een groot grondwerk bedrijf hier in het dorp. (ja met graafmachines en zo dus ....
prompter schreef:De idioterie van de Navo top. Wegen die open zouden blijven gaan ineens wel dicht, en overal word je stil gezet om delegaties door te laten.
Zebrastreep schreef:Weer thuis na een leuk weekend en morgen gelijk een lange werkdag waarin ik ook wordt ingewerkt.
Heb er bijzonder weinig zin in. Het is niet bij een ander bedrijf, maar wel een nieuwe groep waar ik zowel cliënten als de begeleiders niet ken.
Maar ja ik wou dit jaar ook meer uit de comfortzone en ik weet dat ik achteraf het best wel leuk ga vinden.
Maar voor nu wil ik eten, douchen en mijn bed in