Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Ik ga als vrouw zeker niet volledig betalen. Ik split of hij moet erop staan te betalen. Ik heb genoeg profiteurs gehad en als een man op date 1 de vrouw zonder pardon volledig laat betalen is dat voor mij een afknapper.
Als je verder bent kan om en om maar ook daar heb ik een hekel aan.
MarlindeRooz schreef:Zonnetje81 schreef:Ik ga als vrouw zeker niet volledig betalen. Ik split of hij moet erop staan te betalen. Ik heb genoeg profiteurs gehad en als een man op date 1 de vrouw zonder pardon volledig laat betalen is dat voor mij een afknapper.
Als je verder bent kan om en om maar ook daar heb ik een hekel aan.
Maar waarom is het dan geen afknapper als hij er op staat alles te betalen?
Ik split meestal gewoon. Dan zijn er ook geen verwachtingen.
Indiana79 schreef:ja, die man werd kwaad toen ik voorstelde te splitten. En daardoor ben ik wat onzeker geworden wat ik nou het beste wel of niet kan zeggen als er nu weer een bon wordt gebracht.
Indiana79 schreef:ja, die man werd kwaad toen ik voorstelde te splitten. En daardoor ben ik wat onzeker geworden wat ik nou het beste wel of niet kan zeggen als er nu weer een bon wordt gebracht.
Suzanne F. schreef:Indiana79 schreef:ja, die man werd kwaad toen ik voorstelde te splitten. En daardoor ben ik wat onzeker geworden wat ik nou het beste wel of niet kan zeggen als er nu weer een bon wordt gebracht.
Boos in boos of eerder verontwaardigd?
Als het echt boos is dan is dat een no go voor mij. Als hij daar al boos om wordt dan belooft dat niet veel goeds. Als hij beetje verontwaardigd is dan is het anders. Maar dan nog vind ik dat hij het moet respecteren als jij wilt splitten.
dus dat was niet heel schokkend.
maar sinds dien elkaar nietmeer gezien.