Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:15

Urbanus schreef:
Niobe schreef:
@MB je hebt de naam volgens mij ook niet aangenomen omdat je zo’n groot fan was :=
Maar ik snap wel dat de grap er nu wel vanaf gaat…
Zeker gezien hoe de achterban van hem over de vermeende slachtoffers praten

Ik stem trouwens voor BonnieStClaire

Bonnie! Jemig, gouden kans gemist.

Urbanus is ook goud :')

Sterkte Marlinde :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:17

Jeetje zebrastreep wat een nare kritiek. Misschien ongepast maar als het bij 1 situatie niemand boeit dat je wegloopt is het wanneer diegene dood is. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:24

MarlindeRooz schreef:
Jeetje zebrastreep wat een nare kritiek. Misschien ongepast maar als het bij 1 situatie niemand boeit dat je wegloopt is het wanneer diegene dood is. :=

En dan te bedenken dat mijn collega alle hulp krijgt en goed gehandeld heeft. Eigenlijk moesten we een overleden iemand van bed tillen om te reanimeren en daarop blokkeerde ik en raakte ik in paniek ik kon het gewoon niet. Ik ben daarom ook langzamer hand aan het zoeken naar een andere baan ik weet zeker dat als ik het uitleg ze dan ze dan echt niet zeggen nou dan gaan we bepaalde taken niet doen. Op mijn nieuwe werk ervaar ik niks van angst of onzekerheid dus het is locatie gebonden gelukkig. Maar vindt het jammer net 2 maande klaar met school dit was de eerste keer dat dit gebeurde gelijk de meest heftige situatie wat de boel zo over de kop gooit terwijl ik zoveel zin had om juist meer verantwoordelijkheden te krijgen. School zo goed afgesloten met top cijfers en goede stages dus vindt het zo jammer. Ik neem ook meer afstand van dingen op werk thuis is ook thuis zeg maar :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:25

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

En dan te bedenken dat mijn collega alle hulp krijgt en goed gehandeld heeft. Eigenlijk moesten we een overleden iemand van bed tillen om te reanimeren (diegene was al langer overleden maar ik mag niemand doos verklaren wat heel logisch is) en daarop blokkeerde ik en raakte ik in paniek ik kon het gewoon niet. Ik ben daarom ook langzamer hand aan het zoeken naar een andere baan ik weet zeker dat als ik het uitleg ze dan ze dan echt niet zeggen nou dan gaan we bepaalde taken niet doen. Op mijn nieuwe werk ervaar ik niks van angst of onzekerheid dus het is locatie gebonden gelukkig. Maar vindt het jammer net 2 maande klaar met school dit was de eerste keer dat dit gebeurde gelijk de meest heftige situatie wat de boel zo over de kop gooit terwijl ik zoveel zin had om juist meer verantwoordelijkheden te krijgen. School zo goed afgesloten met top cijfers en goede stages dus vindt het zo jammer. Ik neem ook meer afstand van dingen op werk thuis is ook thuis zeg maar :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:25

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

En dan te bedenken dat mijn collega alle hulp krijgt en goed gehandeld heeft. Eigenlijk moesten we een overleden iemand van bed tillen om te reanimeren (diegene was al langer overleden maar ik mag niemand doos verklaren wat heel logisch is) en daarop blokkeerde ik en raakte ik in paniek ik kon het gewoon niet. Ik ben daarom ook langzamer hand aan het zoeken naar een andere baan ik weet zeker dat als ik het uitleg ze dan ze dan echt niet zeggen nou dan gaan we bepaalde taken niet doen. Op mijn nieuwe werk ervaar ik niks van angst of onzekerheid dus het is locatie gebonden gelukkig. Maar vindt het jammer net 2 maande klaar met school dit was de eerste keer dat dit gebeurde gelijk de meest heftige situatie wat de boel zo over de kop gooit terwijl ik zoveel zin had om juist meer verantwoordelijkheden te krijgen. School zo goed afgesloten met top cijfers en goede stages dus vindt het zo jammer. Ik neem ook meer afstand van dingen op werk thuis is ook thuis zeg maar :')

Kimberley_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:45

Aan het dierenasiel 2.5 uur verderop. Willen heel graag een kat komen bekijken maar de communicatie is zoooo lastig met ze plus dat ze de kat niet tot 2 januari willen vasthouden (wij betalen uiteraard als we voor de kat kiezen wel direct). Het gaat mij erom dat deze kat al heel bang is en als hij dan nu en een nieuwe plek en vuurwerk krijgt ik het gewoon sneu vind. Zit er sterk aan te denken om maar in het asiel hier in de buurt te kijken of er nog een senior is die een plekje zoekt.

En ik erger me dood aan mijn hoofd en lichaam.. lichaam is aan alle kanten kapot (hart, veel pijn enz) en zit al een halfjaar thuis hierdoor. En door dat ik dus thuis zit merk ik dat ik al jaren met een masker loop en heel veel in mijn hoofd zit nu. Morgen intake ggz en poep 7 kleuren..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:46

Nee Urbanus, nu moet ik aan je nieuwe naam wennen |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 01:32

Ja, het zijt voor mij ook niet gemakkelijk maar allee, het zal wel goed komen!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 02:29

Urbanus schreef:

Omdat jij het bent spreek ik het in mijn hoofd wel uit als urb-anus, even ter info

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 03:33

Dat ik vannacht once again zo als deze hele week weer nirt kan slapen doordat iemand in een andere kamer zo onwijs snurkt. Ondertussen lig ik in bed te huilen omdat ik zo moe ben maar het is gewoon het meest vreselijke geluid ooit en het stopt ook echt geen minuut

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-21 06:20

Ik lig al drie of vier nachten telkens rond hetzelfde tijdstip wakker met een enorm droge bek. Hebben dus gister al een bevochtiger aangeschaft, dus had gehoopt vannacht door te mogen slapen.. niet dus -O- en ondertussen als ik ver moet rijden (ver = 30km snelweg) moet ik mezelf echt bezig houden omdat ik anders wegdommel. Kan mijn lijf gewoon in bed slapen in plaats van in de auto?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 07:33

Vanacht gedroomt dat de planning voorbij kwam om een gesprekje met mij te hebben....

Verteld de planster in mijn droom doodleuk dat ik ander werk moet gaan zoeken.
Zolang als dat ik ziek ben kan ik ander werk zoeken daarna ben ik niet meer welkom.
Echt dat voelde zo bizar...
En nu ik wakker ben voelt het nog erg realistisch aam

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 07:56

Ik ben toe aan vakantie en het nieuwe jaar :evaw:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 08:37

Niobe schreef:
Urbanus schreef:

Omdat jij het bent spreek ik het in mijn hoofd wel uit als urb-anus, even ter info

Jup, hier ook :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:01

5 uurtjes geslapen vol nachtmerries en ik heb vandaag 2 uur lang een soort roulerend posterpresentatie ding (normaal al overprikkelingshel) en daarna een tentamen van 3 uur lang wat erg ingewikkeld is. Werd net al misselijk, met hoofdpijn en verdrietig wakker dus je mag raden wie zich gaat ziekmelden voor dat tentamen. :wave:

(wij hebben hele gare herkansingsregels dus hem maken en dan maar een 1 halen maar wel het tentamen zien = waarschijnlijk geen herkansing)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:06

Dat ik droomde dat ik mij had verslapen en te laat was op mij nieuwe werk :')

Gelukkig ruim op tijd wakker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:08

Haha dat heb ik dus ook altijd op dit soort dagen dat ik niet te laat mag komen. Ik moet uiterlijk om 9:30 weg en ik werd om 6uur al wakker. :') Thanks inwendige wekker.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:09

Veel sterkte Marlinde :(:)

Ik slaap heel slecht deze dagen… Heb daarnaast ook nog een drukke week… :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:23

Het meisje waarmee ik de presentaties moest doen is ziek hoe verzin je dit. {:)-:(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:25

Ik ben gewoon zo moe, zo mentaal moe op het moment.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:27

Dat de buschauffeur voor mijn zoon steeds vroeger komt: hij staat gepland voor 8:13 uur maar is er vaak al om 7:50 uur. Vanochtend bij mijn ex zelfs al om 7:37 uur. Waardoor zoon op zijn eigenlijke ophaal tijd al op het schoolplein staat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:29

Kitten die vanmorgen om 05.00 uur begon te klieren (wekker ging om 06.00 uur) En om half 7 ergens weg gekropen vraag mij af wat die uitgespookt heeft. Maar nu op het werk en zit mij niet helemaal lekker al is er zeer waarschijnlijk niks aan de hand.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:49

De chaos is mijn hoofd soms. Tas klaarmaken voor dochter, fruit en drinken. Op school aankomen en beseffen dat ze natuurlijk ook lunch moest hebben zoals elke donderdag..

Kon ik snel naar huis en die nog naar klaarmaken, gelukkig is school dichtbij :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 09:51

wyoming schreef:
Dat de buschauffeur voor mijn zoon steeds vroeger komt: hij staat gepland voor 8:13 uur maar is er vaak al om 7:50 uur. Vanochtend bij mijn ex zelfs al om 7:37 uur. Waardoor zoon op zijn eigenlijke ophaal tijd al op het schoolplein staat.

Ik weet van mijn vader dat er een extreem chauffeurstekort is dus dat is denk ik de reden van de rare planning. Ik hoor zelfs dat er soms niet eens chauffeurs zijn om mensen op te halen. -O-

Ergernis 73276226 deze ochtend: lekkend pak havermelk in mijn koelkast dus kon nog even lekker schoonmaken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 10:03

Twee keer een start-omroep-toon (pling plong pling) door het hele gebouw, en bij de tweede keer werd er alleen "alstublieft, dankuwel" gezegd... >;)
Is dit het moment waarop we ontruimen? Ik kwam verder op de gang alleen mensen van andere afdelingen tegen die het zelfde dachten. Mijn eigen afdeling heeft besloten te negeren...