Relaxed schreef:Zebrastreep schreef:Ik hoop dat het in ieder geval zo versoepeld wordt , dat mijn oma haar laatste kerst nog bij ons kan komen vieren.... Voor de rest maakt het mij niet uit wie er wel en niet kunnen en mogen komen , dat kan volgend jaar ook wel weer.
Maar voor mijn oma zal ik het wel heel fijn vinden als het dit jaar zou kunnen... Het is al moeilijk genoeg zo
Maar dit doe je dan toch gewoon? Als je verder voorzichtig bent zie ik niet in waarom dit niet kan..
Ik denk ook wel dat we het gaan doen , maar dat ze niet tegelijk met andere familie wilt komen. Ze heeft daar simpelweg ook geen zin meer in en wil er niet meer met iedereen over praten. Maar mijn zusje wil bijv haar vriend die uit het westen komt er ook bij hebben. Nu verwacht ik dat Corona daar wel terug gaat lopen als het zover is. Maar ik denk dat mijn oma voor kerst wel komt , ook omdat ze er veel moeite mee heeft dat het binnenkort is afgelopen en kerst natuurlijk wel een confronterende feestdag is wat dat betreft.