Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:34

chanicha schreef:
Dat ik een hele mooie koelkast zag maar dat we net een jaar een nieuwe hebben :x

Je mag hem aan mij doneren, kan je die nieuwe kopen _O-

Mjjn ergernis is genegeerd worden door bedrijven als je om een update vraagt over bepaalde werkzaamheden die uitgevoerd zouden worden de afgelopen jaren of komend jaar. Ze reageren wel op andere vragen, maar zodra het over werkzaamheden gaat hoor ik gewoon niks. En nu zijn ze zogenaamd al de hele tijd niet telefonisch bereikbaar door corona.

Gaat om dak dat gelekt heeft en gerepareerd maar compleet vervangen zou moeten worden. Is al te vaak gerepareerd en wachten op nieuwe lekkage. Ik kan die kamer dus ook niet opknappen, want dan straks weer schade waar zij handen vanaf trekken. (Nu al bijna 2 jaar denk ik?)
En om waterleiding die weggehaald zou moeten worden, maar dannmoet vloer eruit. Leiding moet weg vanwege legionella risico, zou gebeld worden voor afspraak. Ondertussen half jaar later en geen contact te krijgen...

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:37

Mijn blaas die vandaag denkt mij te mogen irriteren.... Normaal moet ik nooit zo vaak naar de wc... En dan is er nu ook alweer geen wc in de buurt. En dit x ook geen fatsoenlijke plek tussen de bosjes te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:40

Amandavd schreef:
Knert schreef:
Wat is dat toch met die bestellingen?

Je weet toch hoe het ervoor staat, denk ik dan...

Mensen.... het is gewoon chaos met bestellingen en pakketjes. Calculeer dat eens in.

Wat een heerlijke kortzichtige rotopmerking.

Moest ik er ook bij incalculeren dat Mediamarkt mij zou laten betalen voor een pakketje wat zij daarna om onverklaarbare reden weer annuleren? Dat ik 3 weken later nog steeds niet weet waar dat ding is? Dat Mediamarkt op dit moment nauwelijks reageert op vragen/klachten/berichten? Dat ik nu dus 200 euro kwijt ben en geen flauw idee heb wanneer mijn tablet komt, als die ooit nog komt?
Terwijl ik dat ding deze week nodig had, besteld heb 3 weken geleden met toen een levertijd van 2 a 3 werkdagen?

Ga gauw fietsen ofzo. Hier kan ik zo slecht tegen.
Jemig, je hoeft niet alles op jezelf te betrekken of je frustratie af te reageren op Knert. :=

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:44

Tova schreef:
Tova schreef:

Eko4petz, het gaat om acana brokken. Ze hebben een groot assortiment van brokken. Ideaal gezien ik wel eens afwissel.

Ik bestel sinds kort bij Topdierenshop.nl na herhaaldelijke problemen met Zooplus in combinatie met DPD. Zij bezorgen alleen met postnl en ook snel. Zag dat ze ook Acana brokken verkopen.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:46

Knert schreef:

Mensen.... het is gewoon chaos met bestellingen en pakketjes. Calculeer dat eens in.

Dat klopt, alleen hetgene van mij gaat niet met een pakketdienst mee. Het wordt afgehaald in de winkel. Dus opzich zou het sneller moeten gaan denk ik dan :')

Ik snap dat het druk is hoor maar hun levertijd kunnen ze hier ook op aanpassen zodat het kloppend is.
En hetgene dat ze een half uur na mijn bestelling er al mee bezig zijn omdat ik al een telefoontje kreeg maar tot op heden nog niks vind ik jammer :j
Laatst bijgewerkt door xtessax83 op 05-01-21 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:46

Dat ik de Pivo pod wil hebben/kopen, maar ik er eigenlijk het geld niet voor (over) heb.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:05

Na pijn van het boren van vanmiddag. Zonder verdoving gegaan en deed best zeer in de stoel, hopelijk trekt dit snel weg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:36

Mediamarkt is heel irritant met pakketjes! Nu al 3x iets besteld en betaald en dan krijg je drie dagen later een mail dat het niet op voorraad is en ze het terug overboeken. Ik bestel daar voorlopig niets meer. :wave:

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:39

Dat mijn voet bleef hangen achter de voordeur toen buurman pakketje kwam halen. Resultaat was liggen op de grond met voet achter voordeur en op mijn pijnlijke knie.

Heb nu wel echt last van 1 teen en nog steeds pijn 2 uur later. Stomme voet. Moet morgen 10 uur lang werken en staan |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:40

Ik koop nooit weer iets bij Mediamarkt na het gezeik met een laptop die ik heb gekocht :')

Alleen oordopjes dan maar dan kan weinig mis mee gaan.

Maar over de pakketjes ik bestel gewoon met de verwachting dat het lang gaat duren. Tot nu toe alles binnen een week al gekregen. Zo snel soms al dat ik zelf verbaasd was dat het er ondanks de drukte zo snel is :')

Alleen als je betaald hebt is wel vervelend natuurlijk. Ik kies nu vaak webshops uit die als optie hebben achteraf betalen.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:47

Mwah ingecalculeerd of niet, een bevestiging zou fijn zijn :))

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:49

Dat ze lang doen over bezorgen dat vind ik echt niet erg. Maar daar gaan de meeste pakket ergernissen volgens mij niet over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:16

Kreeg vandaag bericht van een recruiter dat hij mogelijk iets voor me heeft, maar ik wacht ook nog op reacties van bedrijven waar ik écht heel graag wil werken, waaronder het bedrijf waar ik mijn potentiële droombaan zag, dus ik zit nu meteen weer in de stress. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:30

MyWishMax schreef:
chanicha schreef:
Dat ik een hele mooie koelkast zag maar dat we net een jaar een nieuwe hebben :x

Je mag hem aan mij doneren, kan je die nieuwe kopen _O-

Mjjn ergernis is genegeerd worden door bedrijven als je om een update vraagt over bepaalde werkzaamheden die uitgevoerd zouden worden de afgelopen jaren of komend jaar. Ze reageren wel op andere vragen, maar zodra het over werkzaamheden gaat hoor ik gewoon niks. En nu zijn ze zogenaamd al de hele tijd niet telefonisch bereikbaar door corona.

Gaat om dak dat gelekt heeft en gerepareerd maar compleet vervangen zou moeten worden. Is al te vaak gerepareerd en wachten op nieuwe lekkage. Ik kan die kamer dus ook niet opknappen, want dan straks weer schade waar zij handen vanaf trekken. (Nu al bijna 2 jaar denk ik?)
En om waterleiding die weggehaald zou moeten worden, maar dannmoet vloer eruit. Leiding moet weg vanwege legionella risico, zou gebeld worden voor afspraak. Ondertussen half jaar later en geen contact te krijgen...

_O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:24

Kiespijn, oh wacht... ik heb geen kies meer. Maar het doet wel pijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:30

"Nee, ik kan geen spelletje spelen, want ik moet naar DNA Onbekend en Opsporing Verzocht kijken."
Oké, fijn dat je je tv belangrijker vindt dan je gezin. :evaw:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:40

Amandavd schreef:
Knert schreef:

Wat een heerlijke kortzichtige rotopmerking.

Moest ik er ook bij incalculeren dat Mediamarkt mij zou laten betalen voor een pakketje wat zij daarna om onverklaarbare reden weer annuleren? Dat ik 3 weken later nog steeds niet weet waar dat ding is? Dat Mediamarkt op dit moment nauwelijks reageert op vragen/klachten/berichten? Dat ik nu dus 200 euro kwijt ben en geen flauw idee heb wanneer mijn tablet komt, als die ooit nog komt?
Terwijl ik dat ding deze week nodig had, besteld heb 3 weken geleden met toen een levertijd van 2 a 3 werkdagen?

Ga gauw fietsen ofzo. Hier kan ik zo slecht tegen.

Wwwouuuww!! :')

Heeeuu ff. Ik bedoelde de gewone bestellingen. Die men nu doet en overmorgen een pakket verwacht. Heb ik je gequote ofzo?

Maar ik denk dat we deze levertijden gekte toch voor lief moeten nemen. Los van dat ik hoop dat je je geld of je levering snel hebt. 3 weken is Idd lang. Helemaal als je niets hoort.

Ik denk dat de bezorgers echt wel hun best doen. En jij geeft aan het niet erg te vinden iets langer te wachten. Dat is toch oké dan? Dan doel ik toch totaal niet op jou?

Dat ze er vervolgens heel lang over doen... tja das inderdaad minder.

Dus hoe kan ik je dan tegen je been schoppen?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:47

Mkango schreef:
"Nee, ik kan geen spelletje spelen, want ik moet naar DNA Onbekend en Opsporing Verzocht kijken."

Sorry ik kan dit ook hebben dan wil ik gewoon even tv kijken :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:54

Dat ik thermo kleding bij de decathlon wil bestellen maar volgens de website van decathlon mijn adres ongeldig is -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:05

Dat ik net wat liet vallen en precies op de test knop van de koolmonoxide melder. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:07

lenaa_tje schreef:
Mkango schreef:

Sorry ik kan dit ook hebben dan wil ik gewoon even tv kijken :')
Maar ik neem aan dat jij dan niet sinds 's morgens vroeg al aan die tv geplakt hebt gezeten. := Het is niet alsof ze de hele dag aan het werk is en dan even wil ontspannen of zo, ze zít al de hele dag voor de buis.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:11

Haha nee vaak heb ik gewoon een drukke dag gehad :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:13

Dan had ik er ook alle begrip voor gehad. :') Maar ik mag zelfs niet tegen m'n vader praten, "want dan hoor ik de tv niet meer." Dat ding beheerst al een jaar of 20 haar (en dus ons) hele leven. Samen met de iPad en de wasmachine. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:15

Dat er ergens in de garage of bij de stallen een kortsluiting is en ik daar nu geen licht heb. Vermoedelijk zit het bij de stallen, maar de lampen waren niet aan en in de garage is alles uit de stopcontacten. Toch gaat de switch elke keer weer naar beneden en ik ben niet goed met elektriciteit :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:30

Dit hoort eigenlijk in het blij topic, maar omdat ik er hier over gepraat heb: vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn contract nog een jaar verlengd wordt!! Nog een heel jaar lang, 16 uur per week vast uitbetaald, dus geen zorgen *\%/* *\%/*

Ik erger me eraan dat ik twee dagen mijn fysio oefeningen sinds lange tijd weer gedaan heb, en mijn hele boven lichaam per direct in protest gaat :') auw