Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Palmera schreef:Ik ga het doorgeven aan de werkgever: wandelgidsen op la palma. Hij vind het vast een goed idee als ik wat excursies op de Mount Everest doe met zijn klanten
Lijkt me trouwens wel ontzettend gaaf en een heerlijke lichamelijke uitdaging.![]()
Ik wacht maar tot ie loslaat en zal voor andere schoenen kijken....
Dat laatste is een goed plan. Die nagel laat vanzelf los de komende dagen/weken.
Naar het base camp op Mount Everest lopen staat op mijn ‘gaat niet gebeuren’ Bucket list. Ben in Europa al op 3.773 meter geweest (Wildspitze in Oostenrijk) dus in 3 weken maar 5.600 meter naar het base camp van Everest lopen zal ook nog wel lukken. Zou cultureel en culinair zeer boeiend zijn.
Heb 0,0 ambitie om hoger te gaan: dat is wat mij betreft spelen met je leven. Maar naar het Everest base camp lopen zonder mijn wederhelft ga ik niet doen. Kost een godsvermogen en zij redt dat niet. Dus laat maar: ik ga geen 2 maanden (heen en terug) op pad zonder haar.
Anyway, succes met je teen!
Sodera schreef:Hoe "slim" is Google??
Ik zoek voor mijn werk veel wetenschappelijke artikelen etc. Nu ben ik op zoek naar een labanalyse dus heb de zoekwoorden "(uit te voeren analyse), (type monster), (diersoort) en (land waar analyse uitgevoerd moet worden" in mijn Google zoekbalk gestopt, maar het enige wat ik krijg zijn nu wetenschappelijke artikelen en geen labs oid.....
Gaat mijn cookies/historie wissen hiervoor helpen of zoek ik gewoon verkeerd?
Hilli schreef:Volgens mij zoekt Sodera een lab (waar je de analyse kunt kopen/doen?) en niet de informatie erachter.
Ik denk dan ook dat je verkeerd zoekt. Mogelijk helpt het toevoegen van 'research'/'research group'/'department'/'company' aan je lijstje.
Steeph schreef:Als ik je goed begrijp zoek je dus geen wetenschappelijk artikel, maar een lab wat de analyse voor je kan uitvoeren?
Is het een veel voorkomende analyse of is het erg specifiek?
marley93 schreef:Misschien omdat je dan meer risico hebt om door de voorruit te worden geslingerd bij een botsing? Of dat de airbag dan niet voldoende werkt om je klap op te vangen ten opzichte van wat de rechtopstaande stoel zou doen?
marley93 schreef:Misschien omdat je dan meer risico hebt om door de voorruit te worden geslingerd bij een botsing? Of dat de airbag dan niet voldoende werkt om je klap op te vangen ten opzichte van wat de rechtopstaande stoel zou doen?
c_alsemgeest schreef:Fijn bevestiging
Ik dacht dus altijd al dat het dan om een beer ging, juist door die specifieke geur. Ik kan het ook echt niet eten, ga echt kokhalzen er van
Maar het heeft dus een overeenkomst met de kook-geur van pastinaakdus ik ben benieuwd wat die overeenkomst is.
Alleen bij pastinaak proef/ruik je het niet meer na het koken... bij varkensvlees helaas wel.