Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:51

StableDoor schreef:
Nummus, gewoon zelf iets sturen, je kan vast wel iets anders bedenken dan "hoi", ik stelde meestal gewoon een random vraag. Of ik stuurde een random dierenfeitje, vreemd genoeg werkt dat heel goed :')

Date 6 is niet gelopen zoals zou moeten... Ik had ineens een zwelling in mijn lies die steeds groter werd en meer pijn begon te doen dus mijn date heeft me midden in de nacht naar de spoed gebracht. Daar werd gezegd dat het een liesbreuk was en dat ik geopereerd moest worden. Date heeft vrij genomen zodat hij mee kon gaan, maar gelukkig hoefde ik uiteindelijk niet geopereerd te worden en blijkt het een enorme ontstoken lymfeknoop te zijn (dat kan dus echt enorm veel pijn doen blijkbaar), dus een AB kuur moet het kunnen herstellen. Volgende keer een leukere date hoop ik :+ Ik voel me wel echt schuldig omdat hij een vrije dag voor mij heeft opgeofferd...

Ik begin ook echt verliefd te worden, hij ook denk ik, maar we kennen elkaar pas heel kort natuurlijk, al zijn we nu bijna iedere dag samen hebben we nog geen relatie (wat op zich ook logisch is als je elkaar pas zo kort kent). Maar het gevoel zit zó goed dat ik het echt al wel wil. Toen hij in het ziekenhuis tegen de artsen "mijn vriendin..." zei werd ik ook echt even warm van binnen :+ Maar ja, ik wil niet te snel zeggen dat ik hem nu al mijn lief wil kunnen noemen omdat ik bang ben hem af te schrikken (hij heeft wel gezegd dat als het zo goed blijft gaan hij een relatie wel ziet zitten)... Wat zouden jullie doen?

Jij hebt vanaf nu ook last van zweetklierontstekingen denk ik, lees daar maar eens over.
Heb daar ook een keer 4u op de SEH voor gelegen (eerst keer dat ik het had) :+
Wel lief dat hij dat allemaal voor je doet!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:52

Nummus schreef:
Nou ja ik kom altijd alleen maar op "hoi". :') En dan ben je niet echt boeiend natuurlijk.
Och, niet geschoten is sowieso mis.

Wat meer je best doen misschien dan???
Je kan vast wel wat beters verzinnen als alleen maar hoi. Vraag jezelf af wat je zelf leuk vind als een man zegt?? Dat is ook niet alleen maar hoi neem ik aan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:53

StableDoor schreef:
Nummus, gewoon zelf iets sturen, je kan vast wel iets anders bedenken dan "hoi", ik stelde meestal gewoon een random vraag. Of ik stuurde een random dierenfeitje, vreemd genoeg werkt dat heel goed :')

Date 6 is niet gelopen zoals zou moeten... Ik had ineens een zwelling in mijn lies die steeds groter werd en meer pijn begon te doen dus mijn date heeft me midden in de nacht naar de spoed gebracht. Daar werd gezegd dat het een liesbreuk was en dat ik geopereerd moest worden. Date heeft vrij genomen zodat hij mee kon gaan, maar gelukkig hoefde ik uiteindelijk niet geopereerd te worden en blijkt het een enorme ontstoken lymfeknoop te zijn (dat kan dus echt enorm veel pijn doen blijkbaar), dus een AB kuur moet het kunnen herstellen. Volgende keer een leukere date hoop ik :+ Ik voel me wel echt schuldig omdat hij een vrije dag voor mij heeft opgeofferd...

Ik begin ook echt verliefd te worden, hij ook denk ik, maar we kennen elkaar pas heel kort natuurlijk, al zijn we nu bijna iedere dag samen hebben we nog geen relatie (wat op zich ook logisch is als je elkaar pas zo kort kent). Maar het gevoel zit zó goed dat ik het echt al wel wil. Toen hij in het ziekenhuis tegen de artsen "mijn vriendin..." zei werd ik ook echt even warm van binnen :+ Maar ja, ik wil niet te snel zeggen dat ik hem nu al mijn lief wil kunnen noemen omdat ik bang ben hem af te schrikken (hij heeft wel gezegd dat als het zo goed blijft gaan hij een relatie wel ziet zitten)... Wat zouden jullie doen?

Gewoon lekker door daten!! Hoe lang ken je elkaar nu? Wel super lief van hem, echt een blijvertje <3
Bij ons duurde het ongeveer een maandje, voordat het labeltje relatie erop ging.

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 11:36

Oh wat leuk StableDoor! NIET hoe de date verlopen is en dat die klier ontstoken is natuurlijk, maar wel dat hij dit allemaal voor je deed. :j

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:46

@DanielleB: het is zeker een lymfeknoop en geen zweetklier, er is een echo van gemaakt.

Ik ben ook zo blij met hem <3 Onze eerste date is nu 10 dagen geleden, dus zo kort kennen we elkaar pas, maar we zijn daarna vrijwel iedere dag samen geweest. Ik zie hem nu 2 weken niet omdat ik terug in Nederland ben, maar ik vind het nu al lastig, ik ga dan erg stressen en dan ben ik bang dat hij zich in de tussentijd gaat bedenken ofzo :/ Ik mis hem nu al :')

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:54

Oeh jeetje wat heftig, Nou Ja, je weet iig wel waar je staat bij m. Beterschap.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:53

Oooh echt wat lief!

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:50

gaan jullie iets met de kerst en de tinderdates afspreken?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:39

Stabledoor wat lief van je date! Hopelijk knap jij snel op :j

Eerste kerstdag zijn vriend en ik bij mijn familie en doen we kado's en BBQ, tweede kerstdag gaan we naar zijn familie en kerstavond zijn we lekker samen <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:42

Ik taai af met camper en zijn tweeen.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:54

Videobel date hier met kerst :') <3 *\o/*

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:07

Eenzame kerstavond en 2e kerstdag hier :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:28

:(:)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:40

Ik ga de komende weken enkel moeten studeren, dus ook met kerst, heel de maand januari examens... Dat is het stomme aan studeren in België :') Ik zie mijn tinderguy dus niet met kerst, ik ga wel naar mijn ouders maar dus gewoon snel eten en weer aan de studie.

Ultimoo, gewoon lekker eten voor jezelf halen en op de bank netflixen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:58

UltimOo schreef:

Aahh :(:)

Kerstavond vind ik niet echt iets, dus dan doe ik ook niks :P Eerste kerstdag zijn we bij mijn ouders en tweede kerstdag bij zijn familie.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:14

Ik heb even geen date dus hier ook eenzaam! Nou ja wel met familie. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:18

Ik kom 2e kerstdag terug en kan dan aanschuiven bij de gourmet. Ik vind single zijn met kerst echt niet erg, scheelt een enorme bak aan verplichtingen :+

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:22

Weg zijn voor je werk is ook een goede om die verplichtingen te ontwijken :)) Héérlijk

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:58

UltimOo schreef:

Hier ook :')
Blij als het weer voorbij... had dit jaar er zo'n zin in en nu.. :n

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:09

Wij gaan voor 28 graden met kerst.
{:}

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:30

Darah en ultimoo :(:) Wel iets doen met familie?

Hier gaat hij mee naar de kerstborrel van vrienden en 1e kerst mijn familie. Eerste ontmoeting :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:54

Momenteel tweede tinderdate met iemand en het is oprecht zó leuk! Alleen maar lachen de hele tijd, hartstikke gezellig. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:17

Relaxed schreef:
Ik kom 2e kerstdag terug en kan dan aanschuiven bij de gourmet. Ik vind single zijn met kerst echt niet erg, scheelt een enorme bak aan verplichtingen :+

Verplichtingen doe je toch echt zelf :)
Als wij niet willen komen dan hoeven we niet te komen, niks verplichtingen aan. Maar gelukkig zijn wij beide gezelligheidsmensen dus we vinden het heel gezellig :D

Kerstavond naar mijn ouders, gourmetten samen met oom en tante, 1e kerstdag naar zijn tante met zijn ouders (ken zijn tante nog niet eens _O- ) en 2de kerstdag bij vrienden van mijn ouders met 12 man ofzo wat altijd super gezellig is :D
En oja 27 dec is mijn vader ook jarig :+ Dus lekker druk maar ik vind het altijd super gezellig <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:21

Het maatkt mij niet uit wat we doen met kerst, als ik maar bij hem ben. :o Vind hoe langer we samen zijn hoe vreselijker dat we niet elke nacht samen slapen. (na 3 jaar :+ )

Maar we gaan eerst bij zijn ouders eten, daarna bij mijn ouders. Kerstavond denk ik film kijken / tv kijken met lekkere hapjes en/of eten bestellen of wat uitgebreider koken.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 10:33

Allemaal leuke plannen zeg!

Wij gaan vanavond op vakantie *\o/* dus nog druk bezig met inpakken/opruimen hier :')