StableDoor schreef:Nummus, gewoon zelf iets sturen, je kan vast wel iets anders bedenken dan "hoi", ik stelde meestal gewoon een random vraag. Of ik stuurde een random dierenfeitje, vreemd genoeg werkt dat heel goed![]()
Date 6 is niet gelopen zoals zou moeten... Ik had ineens een zwelling in mijn lies die steeds groter werd en meer pijn begon te doen dus mijn date heeft me midden in de nacht naar de spoed gebracht. Daar werd gezegd dat het een liesbreuk was en dat ik geopereerd moest worden. Date heeft vrij genomen zodat hij mee kon gaan, maar gelukkig hoefde ik uiteindelijk niet geopereerd te worden en blijkt het een enorme ontstoken lymfeknoop te zijn (dat kan dus echt enorm veel pijn doen blijkbaar), dus een AB kuur moet het kunnen herstellen. Volgende keer een leukere date hoop ikIk voel me wel echt schuldig omdat hij een vrije dag voor mij heeft opgeofferd...
Ik begin ook echt verliefd te worden, hij ook denk ik, maar we kennen elkaar pas heel kort natuurlijk, al zijn we nu bijna iedere dag samen hebben we nog geen relatie (wat op zich ook logisch is als je elkaar pas zo kort kent). Maar het gevoel zit zó goed dat ik het echt al wel wil. Toen hij in het ziekenhuis tegen de artsen "mijn vriendin..." zei werd ik ook echt even warm van binnenMaar ja, ik wil niet te snel zeggen dat ik hem nu al mijn lief wil kunnen noemen omdat ik bang ben hem af te schrikken (hij heeft wel gezegd dat als het zo goed blijft gaan hij een relatie wel ziet zitten)... Wat zouden jullie doen?
Jij hebt vanaf nu ook last van zweetklierontstekingen denk ik, lees daar maar eens over.
Heb daar ook een keer 4u op de SEH voor gelegen (eerst keer dat ik het had)

Wel lief dat hij dat allemaal voor je doet!