Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:15

Ik snap er ook weinig van eigenlijk.... jullie wonen nog 1 huis, hebben s.x maar hij heeft een nieuwe relatie en nog steeds hebben jullie s.x terwijl jij eigenlijk niet wilt? Dat is wat ik er van begrijp....

Daarom zei ik, zo zou mijn ex mij niet hoeven behandelen. Dat je nadat het uit is nog s.x hebt is prima, maar toch niet tegen je zin in en niet als hij een nieuwe vriendin heeft.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:20

Ik snap er weinig van en mijn stijl is het ook niet. Sex met ex is één ding, maar terwijl hij een ander heeft zou ik me niet zo laten gebruiken.

Ik werd net gebeld door Tindermatch, of ik een 'date' wilde plannen. :)) Ben ook wel benieuwd naar hem. Ik vind z'n stem niet helemaal bij het hoofd passen haha, dus face to face is vast beter.
Enige jammere is dat hij net zo lang (kort :P ) is als dat ik ben, hoop dat ik daar niet direct op afknap. :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:20

Ik snap het verhaal ook niet helemaal, ik dacht al dat het aan mij lag _O-

Ik heb zelf wel een auto, en vind het chiller als een date ook een auto heeft zodat ik niet gelijk de eerste date iemand op hoef te halen haha als we ergens heen gaan waar lastig met het ov te komen is.
Ik heb geen studenten OV meer (helemaal geen ov eigenlijk) en ik vind het stom om voor 5 minuten trein 5 euro te betalen. Spreek dan ook liever ergens af waar ik met de auto kan komen haha.
2e date heb ik hem wel opgehaald en meegenomen naar de dierentuin _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:25

MMIDV schreef:
Kan die mooi delen met jou :))

Haha nee, ik mag in 1 van die 2 niet rijden. (Golf 2, hobby auto) en de andere is zijn dagelijkse auto. Dus helaas. -O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:57

Geryon schreef:
hyppolyte schreef:
Ik meld me! ik heb een haat/liefdeverhouding met tinder, meestal rampzalige matches, paar keer deksel op m'n neus gehad, maar we blijven stug doorgaan

Op zoek naar iets serieus nu? :D

Haha, ja zoiets :'). Maar dat is helemaal een opgave op tinder man! Niet te doen gewoon, of je treft er een die meteen bij je in wil trekken, er is ook gewoon geen middenweg meer lijkt wel _O-

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:27

:wave:

Ik wil me na lang meelezen, tóch maar melden :=
Tijdje geleden gedownload, weer verwijderd en nu toch maar weer gedownload. Een date gehad met een leuke match, maar miste eigenlijk bij de eerste date al de klik.

Dus nu weer "fanatiek" aan het swipen, maar tis nog knap lastig om wat leuks te vinden wat geen kortpittig kapsel heeft en geen tuinboreken draagt :))

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:39

Ook nogsteeds lekker aant meelezen hier :P

Zelf kan ik na de tinderperiode ook gemakkelijk een boek vol schrijven van mislukte tinder date's :evaw:

14 februari heb ik alweer een jaar een relatie met mijn vriend (die ik via tinder ken) :D
Nog steeds ontzettend happy samen, alles loopt lekker =)
Ik kan gewoon geen ruzie met 'm krijgen :o Als ik een keertje geïrriteerd of onzeker o.i.d. ben dan krijg ik als reactie: ach komt vast goed, snap dat je je druk maakt maar dat is vast nergens voor nodig.
Tja en reageer dan maar eens boos :Y)

Afbeelding

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:40

haha, hoe langer je tindert, hoe moeilijker het wordt :').

Vriendinnetje van me heeft een FB aangemaakt met alle mislukte tinderdates/profielen/gesprekken, n.a.v. alle oliebol die we zoal tegenkomen op tinder, echt verschrikkelijk wat je treft soms.

Wat een cute setje zo zeg, er is dus toch nog ergens hoop :')
Laatst bijgewerkt door hyppolyte op 27-01-17 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:40

Mlies schreef:
Ik snap er weinig van en mijn stijl is het ook niet. Sex met ex is één ding, maar terwijl hij een ander heeft zou ik me niet zo laten gebruiken.

Ik werd net gebeld door Tindermatch, of ik een 'date' wilde plannen. :)) Ben ook wel benieuwd naar hem. Ik vind z'n stem niet helemaal bij het hoofd passen haha, dus face to face is vast beter.
Enige jammere is dat hij net zo lang (kort :P ) is als dat ik ben, hoop dat ik daar niet direct op afknap. :+

Gieten? Wij vissen in dezelfde vijfer :D :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:43

Ik heb een ruime vijver hoor! Nog niks leuks in de buurt gespot, jij wel?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:45

Mlies schreef:
Ik heb een ruime vijver hoor! Nog niks leuks in de buurt gespot, jij wel?

Hmmm.... ik heb een keer wat leuks gehad op 900 meter afstand :)) Is uiteindelijk een goede vriend geworden.

En ik ken nog wat leuks dat ongeveer 2km bij mij vandaan zit. Gisteren gespot op tinder maar geen match.... ;(

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:46

haha, dat is ook zo nasty, soms like je er een waarmee je dan niet direct een match bent, zo stom is dat :'). Dan denk ik altijd maar, die heeft mij nog niet langs zien komen :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:46

*gaat afstand aanpassen om te zien wat er overblijft :P*

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:48

Ik meld me hier ook maar is :Y)

Jullie verhalen zijn soms echt geweldig, misschien kan ik er nog wat van leren :))

Winged

hyppolyte schreef:
haha, dat is ook zo nasty, soms like je er een waarmee je dan niet direct een match bent, zo stom is dat :'). Dan denk ik altijd maar, die heeft mij nog niet langs zien komen :')

ja, denk 't. :+

Nja, ik woon niet in Gieten hoor ;) maar ik denk dat mijn afstand vast ook wel eens mensen uit Gieten kan pakken :j

hyppolyte

@danielle, heel gauw afkappen en blokkeren die handel met je ex, komt echt alleen maar ellende van :n.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:53

@xxwienekexx: Proficiat! Ook heel herkenbaar, mijn vriend is op sommige vlakken echt de rust zelve, als ik dreig tilt te slaan, haalt hij alle wind uit mijn zeilen. Ruzie maken lukt niet :+ Wij vieren 5feb ons 1j samen zijn *\o/*
Maar kan ook geen afscheid nemen vh topic hier. Veel te leuke verhalen (soms ook mindere natuurlijk)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:59

Ik snap ook niet zoveel van het verhaal met de ex :+
Alvast gefeliciteerd met alle aanstaande jubilea *\o/*

Voor wat betreft auto's, het is voor mij geen afknapper, maar dat komt denk ik ook door de leeftijdscategorie waar ik in val (20-25 jaar). Toevallig heeft mijn vriend een auto en dat komt toch wel makkelijk uit gezien onze afstand (met de auto 3 uur; met de trein 4-5 uur).

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:02

Voor mij zal geen auto hebben wel een afknapper zijn.
Woon in een dorp wat gewoon niet te bereiken is met het OV, dus ik ben zo gewend om altijd de auto te pakken :j

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:03

iSaBeLL schreef:
Ik meld me hier ook maar is :Y)

Jullie verhalen zijn soms echt geweldig, misschien kan ik er nog wat van leren :))

Welkom en vooral swipse, haha!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:08

Moest ik het een stadsmens zijn, zou het mij ook niet storen, dan heb je ook niet echt een wagen nodig, Echter heb ik in een stad gewoond en voelde me er echt miserabel en niet voor niks letterlijk tussen de velden gaan wonen. Maar met het dichtsbijzijnde station op 20-25min met de wagen of een bus die maar om de 2u rijdt, daar kom je niet ver mee (3u/dag onderweg voor naar school te gaan en dan mocht ik de laatste bus niet missen)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:19

Het hangt er inderdaad heel sterk vanaf waar je woont, hier in de omgeving kun je op zich nog beide kanten op, de stad is nog redelijk goed te doen met ov, maar als je naar een van de omliggende dorpen wil is het wel een mijl op 7 hoor. Ik ben altijd graag onafhankelijk, voor mij zou iemand zonder rijbewijs ook een bepaalde aversie opwerpen. Net als van die kleine kereltje :'). Ik heb laatst een foutje gemaakt, niet eerst lengte gecheckt voor het afspreken, is ie 15cm kleiner :+....

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:23

Als ik hier geen auto had, dan kwam ik echt nergens :+
Seks met een ex zou ik ook niet zo snel doen. Daar komt alleen maar narigheid van!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:24

Thanks DNIEZE !

hyppolyte: Dat is ook wel een afknapper 15cm kleiner, kwam je daar achter op de date ? :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:26

Hier in de omgeving kun je ook niet veel zonder auto, daarom steel ik altijd die van mijn ouders :Y)